Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@23:14:06 GMT

صعود پرسپولیس با برتری قاطع/ گلباران زیر باران

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۵۰۰۷

صعود پرسپولیس با برتری قاطع/ گلباران زیر باران

دیدار تیم‌های پرسپولیس و ویستا توربین در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی با برتری سرخپوشان و صعود شاگردان گل‌محمدی به مرحله بعد به پایان رسید.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی میزبان ویستا توربین بود که با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد شریفی (۶۱)، سیامک نعمتی (۶۳)، عیسی آل‌کثیر (۸۰) و علی شجاعی (۴+۹۰) گل‌های پرسپولیس را در این دیدار به ثمر رساندند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرجی، علیرضا ابراهیمی (۴۶ - علی نعمتی)، مهدی شیری، علی شجاعی، رضا اسدی (۴۶ - میلاد سرلک)، محمد شریفی (۶۹ - کمال کامیابی‌نیا)، احسان پهلوان (۶۶ - امید عالیشاه)، سیامک نعمتی، عیسی آل‌کثیر و مهدی عبدی (۶۹ - سعید آقایی).

ترکیب ویستا توربین: رضا جبارنژاد، محمدرضا حمدی‌نژاد، حمدالله ابدام (۷۲ - میلاد ابطحی)، مرتضی حسینی (۸۵ - علی موسایی)، کمیل ایمانجانی، حسین ابرقویی، رضا شربتی، علی خسرونژاد (۶۲ - حامد اکبری)، حجت اسلامی (۷۲ - محمد امرایی)، علی محمدی (۸۵ - عارف محمدعلی‌پور) و هادی خیری میر.

داور: روح‌الله شریفی

نیمه اول
دقیقه ۱۱:
ارسالی از سمت راست روی دروازه ویستا توربین صورت گرفت که ضربه سر مهدی عبدی را رضا جبارنژاد مهار کرد.

دقیقه ۲۳: مرتضی حسینی با پاس در عرض درون محوطه جریمه پرسپولیس سعی در ایجاد موقعیت داشت که دفع ناقص علیرضا ابراهیمی توپ را به حمدالله ابدام رساند. در ادامه ضربه ناگهانی این بازیکن از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۳۰: علیرضا ابراهیمی در میانه میدان خطایی انجام داد که با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۳۲: ارسال شجاعی از سمت چپ روی دروازه ویستا توربین با ضربه سر عیسی آل‌کثیر همراه شد که این ضربه جایی در چارچوب نداشت.

نیمه دوم
دقیقه ۵۰: علی شجاعی از سمت چپ اقدام به ارسال توپ کرد که ضربه سر عیسی آل‌کثیر در شرایط نامتعادل به اوت رفت.

دقیقه ۵۴: پرسپولیسی‌ها در یک سوم دفاعی ویستا توربین سعی در ایجاد فشار روی دروازه این تیم داشتند که در یک مرحله علی نعمتی صاحب توپ بود و در ادامه نقشه تکراری ارسال شجاعی و ضربه سر آل‌کثیر راهی از پیش نبرد.

دقیقه ۵۵: عیسی آل‌کثیر با حرکت پشت محوطه جریمه ویستا توربین و ضربه به سمت دروازه این تیم قصد گلزنی داشت، اما شوت او تبدیل به اوت شد.

دقیقه ۵۹: سیامک نعمتی با پاسی برای احسان پهلوان این بازیکن را در موقعیت قرار داد که ضربه او را جبارنژاد برگشت داد و روی توپ برگشتی، نعمتی دروازه را باز کرد، اما پرچم کمک داور مسابقه بالا بود تا این گل مردود اعلام شود.

دقیقه ۶۱: حمله سریع پرسپولیسی‌ها از سمت چپ و ارسال زمینی علی شجاعی به سیامک نعمتی رسید که این بازیکن قصد باز کردن دروازه ویستا توربین را داشت، اما ضربه او به مدافعان برخورد کرد.

دقیقه ۶۳: علی شجاعی کرنری را از سمت چپ روی دروازه ویستا توربین ارسال کرد که مدافعان این تیم توپ را برگشت دادند که روی توپ سوم، احسان پهلوان اقدام به ارسال کرد تا محمد شریفی با یک ضربه سر، موفق به باز کردن دروازه شود.

دقیقه ۶۵: عیسی آل‌کثیر در فضای خالی پشت مدافعان ویستا توربین صاحب توپ شد و پس از طی کردن مسیری طولانی، از کنار خط عرضی پاس رو به بیرونی را برای سیامک نعمتی فراهم کرد تا این بازیکن برای دومین بار دروازه جبارنژاد را باز کند.

دقیقه ۸۰: پاسکاری عیسی آل‌کثیر و میلاد سرلک، موقعیتی دیگر برای این تیم ایجاد کرد که ضربه سرلک در آستانه ورود به دروازه توسط آل‌کثیر تبدیل به گل سوم پرسپولیس شد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت پرسپولیس جام حذفی صعود خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت دروازه ویستا توربین عیسی آل کثیر سیامک نعمتی روی دروازه علی شجاعی سمت چپ ضربه سر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۵۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با تساوی گل گهر و شمس آذر

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دو تیم گل‌گهر سیرجان و شمس‌آذر قزوین در نخستین بازی هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال به نتیجه تساوی بدون گل بسنده کردند.    این مسابقه در نیمه نخست بدون موقعیت و هیجان خاصی ادامه پیدا کرد و موقعیت‌های نصفه نیمه کمی روی دروازه‌ها ایجاد شد که مدافعان به سادگی خطر را از روی دروازه دور کردند.   در نیمه دوم هم موقعیت چندانی ایجاد نشد و در دقایق پایانی مسابقه گل‌گهری‌ها دو بخت گلزنی داشتند که حاصلی در بر نداشت.    جدی‌ترین موقعیت این مسابقه روی ضربه آزاد روبرتو تورس خلق شد و ضربه فنی این بازیکن در حالی که جعفرپور تسلیم شده بود به تیرک دروازه برخورد کرد و راه به جایی پیدا نکرد.   با این تساوی گل گهر و شمس آذر بترتیب با ۳۶ و ۳۵ امتیاز در مکان ششم و هفتم جدول باقی ماندند.    ورزشگاه: شهید سلیمانی سیرجان   داور: ایمان کهیش کمک‌ها: حسن ظهیری، حامد تازه پور و حامد سیری ناظر: ایرج نظری   ترکیب گل‌گهر سیرجان:   محمدرضا اخباری، مسیح زاهدی، سامان فلاح، مهدی تیکدری، سیدابولفضل رزاق پور، احمد زنده روح، علیرضا علیزاده، روبرتو تورس، مهدی ممی زاده (۷۳-قائم اسلامی خواه)، اریک باگناما (۵۵-علیرضا کوشکی) و سعید سحرخیزان (۷۳-مسعود زائر کاظمینی) سرمربی: مارینوس اوزونیدوس   ترکیب شمس‌آذر قزوین: علیرضا جعفرپور، هومن ربیع زاده، محمدرضا رضایی، حسین گودرزی (۸۱-مجتبی فخریان)، محسن طرحانی، پوریا سرآبادانی (۳+۹۰-سجاد جعفری)، صادق آلبوصبیح، علی آزادمنش، محمد پاپی (۴۶-عیسی مرادی (۸۱-معین قربانی))، امیرمحمد نسایی و فراز اماملی سرمربی:سعید دقیقی   کارت زرد:   پوریا سرآبادانی (۵۵)، معین قربانی (۸۳ و ۷+۹۰) از شمس آذر و روبرتو تورس (۷۷) از گل گهر    اخراج: معین قربانی (۷+۹۰) از شمس آذر    کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   لحظات حساس:   دقیقه ۱۳: بازی در میانه میدان در جریان است و دو تیم موقعیت خاصی ایجاد نکردند.   دقیقه ۲۹: ضربه اریک باگناما از پشت محوطه جریمه با تکل بلند ربیع‌زاده برگشت داده شد و در ادامه ضربه زاویه بسته تورس توسط جعفرپور مهار شد.   دقیقه ۳۹: ارسال رزاق پور برای سحرخیزان با ضربه سر این بازیکن همراه شد و توپ با فاصله کم به بیرون رفت.   دقیقه ۷۵: ارسال مهدی تیکدری پس از برخورد به مدافع گل‌گهر به صورت اتفاقی در آستانه ورود به دروازه بود که جعفرپور توپ را به کرنر فرستاد.   دقیقه ۸۸: روبرتو تورس پشت ضربه آزاد ایستاد و با یک ضربه دقیق فنی توپ را به تیرک کوبید و جدی‌ترین شانس گل‌گهر از دست رفت.

دیگر خبرها

  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • آغاز هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با تساوی گل گهر و شمس آذر
  • میلان ۳-۳ جنوا
  • میلان ۳-۳ جنوا: روسونری بردن را فراموش کرده!
  • لیورپول 4-2 تاتنهام: افسوس برای امتیازات از دست رفته!
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • خیرونا 4-2 بارسا: امضای ژاوی زیر حکم قهرمانی رئال
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • گلر لیگ‌ برتری 1 ماه و 24 روز دور از کلین‌شیت!