Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد شریفی پس از پیروزی 4 بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ویستاتوربین در رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: خدا را شکر بازی خوبی بود. شرایط با توجه به وضعیت آب و هوایی سخت شده بود، اما خدا را شکر توانستیم برنده شویم و برد مهمی بود. 

وی خاطرنشان کرد: بازی به بازی پیش می‌رویم و هدف‌مان فقط تک بازی است و به بازی بعدی نگاه نمی‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش می‌کنیم تک به تک بازی‌ها را ببریم و قهرمان شویم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درمورد اینکه گفته می‌شود کار این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر سخت است، عنوان کرد: فاصله زیادی بین تیم‌ها نیست که بگوییم سخت شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمد شریفی ویستاتوربین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۵۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار واردی: دبل برای قهرمانی لستر

به گزارش "ورزش سه"، جیمی واردی، قهرمان تاج‌گذاری شگفت‌انگیز سال 2016 لسترسیتی در لیگ برتر، امسال یکی از معماران صعود لستر به سطح اول فوتبال انگلیس بود. دبل او در روز دوشنبه عنوان قهرمانی روباه ها در لیگ چمیونشیپ را رسمی کرد.

هشت سال پس از قهرمانی به یاد ماندنی لستر در لیگ برتر، جیمی واردی تمام نشدنی همچنان قدرتمند برای لستر ظاهر می شود. در سن 37 سالگی، مهاجم مرکزی لستر، دیروز در پرستون دو گل به ثمر رساند (برتری 3-0)، تا لستر که قبلا صعودش قطعی شده بود، قهرمانی اش نیز مسجل شود. واردی با 26 بازی ملی، 18 گل در لیگ به ثمر رسانده و پنجمین گلزن برتر چمپیونشیپ است.

یک شاهکار در سن بالا و زمانی که او حتی در نیمی از بازی های لستر در این فصل حضور نداشت (42 درصد از دقایق بازی). واردی با مارک آلبرایتون (34) یکی از دو بازمانده عنوان قهرمانی 2016 زیر بینی غول های انگلیسی است که یکی از بزرگترین شاهکارهای تاریخ فوتبال به حساب می آید. واردی که یک سال دیگر با لستر قرارداد دارد، حالا می تواند برای یک فصل دیگر در لیگ برتر بازی کند.

دیگر خبرها

  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • شاهکار واردی: دبل برای قهرمانی لستر
  • یک حاشیه کوچک، کمر استقلال و پرسپولیس را می‌شکند
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • پرسپولیس کنعانی را سرپنجه می‌خواهد
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • هدف جدید پرسپولیس سهمیه مستقیم لیگ نخبگان
  • یک ماه و شش بازی حیاتی در انتظار پرسپولیس
  • اوسمار؛ آقای خاص یا معمولی