Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال ویستا توربین گفت: برای این که کار به پنالتی‌ها بکشد باید دفاعی بازی می‌کردیم و چشم به ضدحملات می‌داشتیم.

خبرگزاری میزان - میلاد بلادی، سرمربی تیم ویستا توربین در نشست خبری پایان بازی تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* پرسپولیس تیم قابل احترامی است. بازیکنان ما تجربه کافی نداشتند. از برخی بازیکنان استفاده کردیم که قبلاً زیاد بازی نکرده بودند. توقع زیادی از شاگردانم نداشتم. پرسپولیس تیمی حرفه‌ای است و از زحمات شاگردانم تشکر می‌کنم.

* قطعاً برای این که کار به پنالتی‌ها بکشد باید دفاعی بازی می‌کردیم و چشم به ضدحملات می‌داشتیم. در دقایقی از بازی خوب بودیم.

* شاید جو ورزشگاه آزادی برخی از بازیکنان ما را گرفته بود. پرسپولیس هم تعویض‌های خوبی انجام داد. بعد از گل اول شیرازه تیم ما از هم پاشید. انتظار بیشتری از بازیکنان خودم نداشتم و به بازیکنان پرسپولیس تبریک می‌گویم.

*متولد سال ۶۵ هستم، اما به همراه این تیم از لیگ سه به لیگ دو و لیگ یک صعود کردیم. مدیران باشگاه هم لطف داشتند و به همکاری با من در لیگ یک هم ادامه دادند.

* آن‌ها تیم شایسته‌ای هستند و بازیکنان و کادر فنی قابل احترامی دارند. همیشه باید حریفان را آنالیز کرد، اما پس از آن باید بازیکنان خوبی هم در اختیار داشت. شاگردانم تا حدود دقیقه ۶۰ خواسته ما را اجرا کردند، اما از آن به بعد بحث تجربه وارد شد.

برخی بازیکنانم خودشان را باختند و خللی در خط دفاعی ما ایجاد شد. پرسپولیس مهره‌های توانمندی دارد و نتیجه‌ای که رقم خورد را دوست نداشتیم، اما بازیکنان ما با ثبت این نتیجه خودشان را باختند.

* داوری ایرادی نداشت، اما روی گل‌هایی که خوردیم حرف دارم. یک گل کمک داور جا ماند و یک گل هم خطا بود، اما نمی‌توان ایراد گرفت و شاید زاویه دید ما هم متفاوت بود. در کل مشکل خاصی وجود نداشت.

* از مدیران مجموعه خود باید تقدیر و تشکر کنم. در شرایطی که همه فوتبال تهران را تنها گذاشته‌اند فقط سایپا و ویستاتوربین مانده‌اند. در گذشته بسیار بازیکن تولید می‌شد و حتی لژیونر هم می‌شدند. اکثر بازیکنان ما از لیگ ۳ با ما بودند و با حمایت به این سطح رسیدند. امروز از بازیکنانی استفاده کردیم که حتی در لیگ یک هم برای ما بازی نکرده بودند، اما به آن‌ها میدان دادیم تا دیده شوند و شرایط بازی در آزادی را تجربه کنند. از شاگردانم توقع زیادی نداشتم.

*ن در سال ۸۸ دستیار مرحوم میناوند در تیم نونهالان پرسپولیس بودم که انصاری‌فرد هم مدیرعامل این تیم بود. دو دوره هم با حبیب کاشانی کار کردم و در مجموع ۳-۴ سال در پرسپولیس بودم.

* هر تیمی شرایط خاص خودش را دارد. پرسپولیس هم شرایط خاصی خودش را دارد. تیم لیگ یکی هستیم و هدف‌مان فقط دفاع نبود و به فکر ضدحمله هم بودیم. فوتبال قانون نانوشته است و گاهی با یک گل تیمی که تجربه زیادی ندارد بهم می‌ریزد. بازی نباید ۴ بر صفر می‌شد، اما شاگردانم خودشان را باختند و این نتیجه رقم خورد.

بیشتر بخوانید: صعود پرسپولیس به دور بعدی با جشنواره گل مقابل ویستا توربین/ شب درخشان آل‌کثیر و اولین گل شریفی برای قرمزها + فیلم

انتهای پیام/

برچسب ها: جام حذفی ویستا توربین پرسپولیس میلاد بلادی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جام جام حذفی ویستا توربین پرسپولیس ویستا توربین بازیکنان ما لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۵۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا اوسمار اورونوف را تعویض کرد؟

به گزارش قدس آنلاین، اوستوف اورونوف، ستاره نیم فصل دوم پرسپولیس، در دیدار مقابل آلومینیوم اراک زننده یکی از گل‌های زیبای این بازی لقب گرفت. هرچند تیمش در پایان با حذف از این تورنمنت وداعی تلخ با جام حذفی داشت.

ستاره ازبکستانی پرسپولیس که در نیم فصل دوم به این تیم اضافه شده است، در این بازی نیز کاملا آماده نشان می‌داد و با گل و پاس گل کار را به پایان رساند. یکی از انتقادات شکل گرفته علیه اوسمار در این بازی نیز تعویض او پیش از پایان نیمه دوم بود.

به نظر می‌رسد یکی از دلایل اصلی تعویض این هافبک تکنیکی، مصدومیت شدیدی بود که به واسطه خطاهای پیاپی حریف شکل گرفته است. اورونوف در این بازی بارها مورد هدف بازیکنان روبه‌روی خود قرار گرفته بود و در چند مرحله نیز خطاها به شکلی بود که او را کاملا عصبانی کرده و از داور بازی خواستار توجه بیشتر به این موضوع و تذکر به خطاکار شده بود.

دیگر خبرها

  • (عکس) تصویر دردناکی که ستاره پرسپولیس منتشر کرد
  • چرا اوسمار اورونوف را تعویض کرد؟
  • اورونوف: این وضع مصدومیت پای من است
  • خوردن چهارگل هیج جا خوب نیست و ناراحتم می‌کند
  • امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند
  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • اوسمار مقصر حذف پرسپولیس را اعلام کرد
  • اوسمار: دریافت ۴ گل در فوتبال اصلا خوب نیست/ تمرکزم روی لیگ است نه تمدید قرارداد
  • اوسمار: خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند / حواسم به لیگ است نه تمدید!
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند