Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی نیمه اول، بازی نبود که خودم انتظار داشتم.

خبرگزاری میزان - یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پس از پیروزی پر گل تیمش مقابل ویستا توربین در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

* بازی نیمه اول، بازی نبود که خودم انتظار داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید به بازی سرعت می‌دادیم، ولی این اتفاق رخ نداد. خواسته‌هایی که از بازیکنان داشتم در نیمه دوم بهتر شد و آن‌ها بیشتر تحرک داشتند و پاس‌های بهتری دادند و در نهایت توانستیم به فرصت‌های خوبی دست پیدا کنیم.

* ترکیب نیمه اول برای اولین بار امسال انتخاب شد و به همین دلیل کمی ناهماهنگ بودیم، ولی این دلیل نمی‌شود بگوییم تیم نیمه دوم ما بهتر بود. اگر در نیمه دوم نفرات بهتر کار کردند به خاطر هماهنگی همه بازیکنان بود. اینجور بازی‌ها کار را برای ما سخت می‌کند، چون فوتبال به هم نزدیک شده و تیم‌ها فاصله زیادی با هم ندارند.

* در مجموع خوشحالم با برد راهی مرحله بعد شدیم و گل‌های خوبی به ثمر رساندیم. باید خودمان را برای بازی با ذوب‌آهن آماده کنیم، چون زیاد فرصت نداریم و باید خوب ریکاوری کنیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که بازی خوبی انجام دادند. همه برد‌های پرسپولیس متعلق به هواداران است و مبارک آن‌ها باشد.

بیشتر بخوانید: صعود پرسپولیس به دور بعدی با جشنواره گل مقابل ویستا توربین/ شب درخشان آل‌کثیر و اولین گل شریفی برای قرمزها + فیلم

ادامه دارد ...

برچسب ها: جام حذفی پرسپولیس یحیی گل‌محمدی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس جام حذفی پرسپولیس یحیی گل محمدی نیمه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۵۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی| پرسپولیس فاتح نیمه اول دیدار با آلومینیوم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف هم رفتند و در پایان ۴۵ دقیقه اول پرسپولیس ۲ بر صفر برنده شد.

داور: امیر عرب براقی

اخطار: سروش رفیعی، محمد خدابنده‌لو، سید جلال حسینی(مربی) (پرسپولیس) عارف حاجی عیدی (آلومینیوم)

گل‌ها: اوستون اورونوف (۱۱) و عیسی آل کثیر (۲۵) (پرسپولیس)

ترکیب آلومینیوم: احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمدمهدی لطفی.

ترکیب پرسپولیس: امیررضا رفیعی، محمد حسین کنعانی زادگان، گئورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد خدابنده‌لو، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اوستون اورونوف و عیسی آل کثیر.

آلومینیوم در آغاز بازی هجومی ظاهر شد اما به مرور پرسپولیس کنترل مسابقه را در اختیار گرفت. اوستون اورونوف توانست گل اول سرخپوشان را به ثمر برساند و عیسی آل کثیر هم زننده گل دوم تیمش بود تا پرسپولیس نیمه اول را به سود خود تمام کند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیب عجیب پرسپولیس در اوقات اضافه
  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است
  • جام حذفی| پرسپولیس فاتح نیمه اول دیدار با آلومینیوم
  • عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد
  • جان اوبی میکل: دی بروین با فاصله از مودریچ بهتر است
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • ببینید | اولین واکنش پرسپولیس به انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی