Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پرسپولیس در مورد برتری مقابل ویستا توربین صحبت کرد. به گزارش ایلنا، یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس در مورد بازی با ویستاتوربین گفت: بازی نیمه اول ما طوری نبود که خودم انتظار داشتم، باید به بازی سرعت می دادیم و می توانستیم پاس بیشتری در زمین حریف بدهیم اما این اتفاق نیفتاد. خواسته ای که از بازیکنان داشتیم در نیمه دوم خیلی بهتر شد و بیشتر عمل کردند و بیشتر تحرک داشتند و پاس دادند که توانستیم به موقعیت ارسال و شوتزنی برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هر صورت ترکیبی که در نیمه اول داشتیم اولین ترکیبی بود که امسال داشتیم و تغییرات زیادی بود و ناهماهنگ بودیم. این دلیل نمی شود که بگوییم که تیم نیمه دوم بهتر بود و اینگونه نبود. نفراتی که در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتند بیشتر به دلیل هماهنگی بازیکنان بود. این مسابقات بازی هایی سختی است و حریف فشار زیادی می گذارد و کار را سخت می کند. فوتبال خیلی بهم نزدیک شده است و اختلاف تیم ها به هم نزدیک شده و کار را برای تیم های بزرگ هم سخت می کند. خوشحالیم که در نهایت با برد به مرحله بعدی می رویم. گل های خیلی خوبی زدیم و تاکتیکی و تکنیکی بود و باید خودمان را برای بازی آینده مقابل ذوب آهن اصفهان آماده کنیم که زیاد فرصت نداریم و باید ریکاوری خیلی خوبی داشته باشیم و در هر صورت از بازیکنان تشکر می کنم که توانستند بازی خوبی را انجام بدهند و همه بردهایی که تیم می آورد به هواداران تعلق دارد و امیدواریم که مبارکشان باشد. پنجره نقل و انتقالات باز شد پرونده سنگینی بود و نقل و انتقالات بسته بود. بالاخره این اتفاق افتاد که بدهی ها را باشگاه صاف کرد و توانستیم که پنجره را باز کنیم. مشکل بازیکنان هنوز حل نشده است و آی تی سی باید صادر شود و فکر میکنم این مساله زمان می برد. یکی از بازیکنان ما مصدوم شد که نیم فصل اول را از دست داده است. به هر شکل از آقای صدری تشکر میکنیم که در این وضعیت اقتصادی جور کردن پول زیاد خیلی سخت است و تامین آن دشوار بود ولی بالاخره این اتفاق افتاد.   استوکس چیزی که مشخص بود، استوکس تیم را ول کرد و به تعطیلات رفت که دیگر نیامد ولی متاسفانه شکایتی بر علیه او صورت نگرفت و از آن سمت یک کار بدی که باشگاه انجام داد این بود که آی تی سی او را صادر کرد ولی در پرونده ای که می شد غرامت بگیریم باید برای کاری که نکرده هم به او پول بدهیم. این واقعا عجیب است. همه پرونده ها را شکست می خوریم همه پرونده ها اینطور نیست ولی در هر صورت قراردادهایی که بسته می شود و تعهداتی که باید انجام شود مشکل این است و اگر تعهد به موقع انجام شود نیازی به شکایت نیست ولی متاسفانه مشکلات مالی گریبانگیر همه تیم هاست، بازیکنانی که جذب می شوند. نمی دانم ولی در بحث استوکس عجیب بود که چرا شکایت نشد و باید پیگیری کنیم که ببینیم چه پیش می آید. رشید مظاهری دیروز هم سوال کردند و جواب دادم. این صحبت های گمانه زنی است و هر کسی بر اساس تصورات خودش یک اسمی را می برد و همه روی آن زوم می کنند. ما الان شش هفته تا پایان نیم فصل در پیش داریم و تمرکز صد در صدی ما روی این بازی هاست و الان اصلا به فکر نقل و انتقالات نیستیم و فرصت هست که در نیم فصل در این باره صحبت کنیم. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس لیگ برتر فوتبال یحیی گل محمدی نیمه دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۵۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موراتا: خیلی‌ها بهتر از من بودند که حالا نیستند

به گزارش "ورزش سه"، آلوارو موراتا یکی از مهم‌ترین بازیکنان اتلتیکو و تیم ملی اسپانیاست. او به بیماری نورالژی عصب سه‌قلو دچار شده، این بیماری در اثر آسیب تدریجی عصب سه‌قلو به وجود می‌آید. دچار شدن به آن باعث درد شدید در چشم‌ها، دندان‌ها، فک، پیشانی، بینی و چند عضو دیگر می‌شود.

این مهاجم 31 ساله میهمان پادکست ویدیویی میراویا بود و از فداکاری هایی که برای رسیدن به سطح اول فوتبال جهان انجام داده، صحبت کرد.

موراتا گفت:"برنده شدن در زندگی همه چیز نیست، شما همچنین باید برای تلاش و آمادگی‌ای که یک فرد در گذشته داشته، ارزش قائل شوید. فکر می‌کنم تجربه یادگیری خیلی مهم است، هم برای فرزندانم و هم برای دیگران."

موراتا در مورد اهمیت تسلیم نشدن در برابر چالش‌ها و همچنین پشتکار یک ورزشکار اینطور گفت:"بسیاری از افراد را دیده‌ام که بهتر از من بازی می‌کردند اما الان خبری از آن‌ها نیست. با این تفاوت که البته من علاوه بر خوش شانسی، برای رویاهایم سخت جنگیده‌ام.

من خیلی چیزها را از دست داده‌ام. مثلا عروسی‌ها یا تقریبا همه غسل ​​تعمیدهایی که در خانواده‌ام برگزار می‌شود را از دست داده‌ام اما در نهایت به رویای خود جامه عمل پوشانده‌ام و از حرفه‌ای باورنکردنی لذت برده‌ام."

او در دوران حرفه‌ای خود لحظات سختی را هم تجربه کرده است؛ مثلا در جام ملت‌های اروپای قبلی:"اتفاقات ناخوشایند زیادی را تجربه کرده‌ام. در هتل از خواب بیدار می‌شدم و فکر می‌کردم که آیا هر اتفاقی که می‌افتد واقعا ارزشش را دارد؟ اما ما جلو رفتیم و این لحظه‌ای است که من به آن افتخار می‌کنم."

چند هفته دیگر قرار است او دوباره به عنوان مهاجم مورد اعتماد لوئیس دلا فوئنته با چالش جام ملت‌های اروپا روبرو خواهد شد. این مهاجم به دلیل بیماری‌اش طی دو بازی قبلی به میدان نرفته و انتظار می‌رود برای بازی بعدی در خانه مایورکا در دسترس باشد.

دیگر خبرها

  • فردا بازی سختی برای بازیکنان است/ علی عدنان انضباط نداشت
  • شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری
  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • موراتا: خیلی‌ها بهتر از من بودند که حالا نیستند
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!