Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیهان: علت حمایت اصلاح طلبان از نامه لاریجانی به شورای نگهبان این است که همتی رای نیاورد!

روزنامه کیهان نوشت:اخیرا نامه محرمانه شورای نگهبان به آقای لاریجانی (درباره دلایل عدم احراز صلاحیت وی در انتخابات ریاست جمهوری) و پاسخ وی به این نامه، در فضای مجازی منتشر شد.جای سؤال است که نامه محرمانه شورای نگهبان به یک نامزد، چرا و چگونه از رسانه‌های بیگانه سر در می‌آورد؟ اما پرسش مهم این است که افراطیون غربگرا و مدعیان دروغین اصلاحات و اعتدال، از پنهان شدن پشت سوژه آقای لاریجانی کدام مقاصد را دنبال می‌کنند؟چرایی پنهان شدن طیف مذکور پشت سوژه آقای لاریجانی را باید در ناکامی مطلق این طیف در انتخابات امسال جست و جو کرد.این طیف (از خاتمی و کروبی و جهانگیری و... گرفته تا ١۶ گروه اصلاح‌طلب، در انتخابات اخیر از آقای همتی حمایت کردند، اما نتوانستند بیش از ۲.۴۴۳.۳۸۷ رأی (حدود ٨ درصد کل آراء ماخوذه) را در مقابل ۱۸.۰۲۱.۹۴۵ رای آقای رئیسی، به خود جلب کنند. این یک آزمون جدی بر سر مقبولیت آنها نزد مردم بود.

توصیه کیهان به دولت و صدا و سیما

روزنامه کیهان در یادداشتی با عنوان "پروپاگاندای متناقض از مذاکرات وین" پس از ارائه تحلیلی از روایت های خوشبینانه و بدبینانه ای که از این مذاکرات بیان می شود، در مقام توصیه نوشت:برای اینکه سیاست نظام در گره نزدن اقتصاد کشور به فرجام برجام‌، موفقیت‌آمیز باشد‌، علاوه‌بر سیاست‌ها و اقدامات اقتصادی و دیپلماتیک‌، لازم است هم تیم مذاکره‌کننده و دولت؛ و هم رسانه‌های کشور بخصوص صداوسیما راهبرد «حساسیت زدایی جامعه از مذاکرات» را در دستور کار خود قرار دهند.چراکه حتی اگر در دورهای بعدی هم به توافق احتمالی برسند‌، اقتصاد کشور با توجه به حجم خسارت‌های باقی مانده از عملکرد هشت سال گذشته به چند سال زمان نیاز دارد تا به رشد برسد و هرگونه توافقی به جز آثار روانی‌، آثار عملی آنی برای معیشت مردم نخواهد داشت.

بازداشت عوامل نزاع دسته‌جمعی در بیمارستان مهرشهر

فرمانده انتظامی کرج: ۵ نفر از اوباش منطقه مهرشهر که با ایجاد درگیری دسته‌جمعی در بیمارستان ثارالله اقدام به برهم زدن نظم و امنیت عمومی کرده بودند بازداشت شدند./تسنیم

اعتراض نماینده رباط کریم به استاندار تهران: چرا گزینه مدنظر ما فرماندار نشد؟

روزنامه ایران، روزنامه رسمی دولت نوشت: مراسم معرفی یازدهمین فرماندار شهرستان رباط کریم در حالی برگزار شد که حسن نوروزی نماینده مجلس نسبت به عدم انتخاب گزینه مطرح شده از سوی خود در حین جلسه به محسن منصوری استاندار تهران اعتراض کرد.استاندار تهران بعد از شنیدن این اعتراض و در توضیح به حضار نشست گفت: گزینه‌هایی که به عنوان فرماندار بومی معرفی شده بودند هر کدام به نوعی شرایط احراز صلاحیت برای این پست را نداشتند. منصوری همچنین خطاب به نماینده رباط‌ کریم تأکید کرد که شما نباید به جای استاندار، فرماندار منصوب کنید.گفتنی است رهبر انقلاب نیز در دیدار اخیر خود با نمایندگان مجلس نسبت به دخالت برخی نمایندگان در انتصابات محلی واکنش نشان داده و فرموده بودند: «نمایندگان مجلس در انتخاب استانداران، فرمانداران و مسائل اجرایی دخالت نکنند.»

دادستان کل کشور: مردم فعلا در رمزارزها سرمایه‌گذاری نکنند

دادستان کل کشور از تشکیل کمیته مشترک رسیدگی به وضعیت بورس خبر داد و به مردم توصیه کرد تا زمانی که تکلیف رمزارزها به موجب قانون و از منظر قانونی مشخص نشده، وارد سرمایه‌گذاری در این حوزه نشوند.دادستان کل کشور در پاسخ به سوالی درباره ساماندهی به وضعیت رمزارزها اظهارداشت: متاسفانه امروز رمزارزها موجب آسیب شده است و عده ای از مردم به دلیل عدم توجه به عواقب آن دچار مشکل می‌شوند و احیانا توسط افراد کلاهبردار به دام می‌افتند. وی با اشاره به پرونده کریپتولند افزود: درباره رمزارزها مکاتباتی با بانک مرکزی و مجلس انجام دادیم تا وضعیت رمز ارزها را برای مردم مشخص کنند. منتظری تاکید و توصیه کرد: مردم تا زمانی که تکلیف رمز ارز به موجب قانون و از منظر قانونی مشخص نشده، وارد سرمایه‌گذاری در این حوزه نشوند زیرا بسیاری از مردم که در این معرکه وارد شدند، دچار مشکل شدند. وی خاطرنشان کرد: هم سرمایه مردم از بین می‌رود و از سویی دیگر هم پرونده‌های متعدد در دستگاه قضایی تشکیل می‌شود. دادستان کل کشور در پاسخ به سوالی درباره پرونده آذویکو گفت: در خصوص این پرونده به لحاظ آنکه در چند حوزه قضایی پرونده تشکیل شده و اینکه افراد زیادی شاکی هستند، لازم است در یک محل پرونده‌ها تجمیع و وضعیت بدهی این شرکت به مردم مشخص شود.

واکنش شورای نگهبان به ماجرای علی لاریجانی

هادی طحان نظیف روز دوشنب درباره اظهارات علی لاریجانی گفت: پرونده ایشان مثل سایر افراد در یک فرآیند قانونی در شورای نگهبان بررسی شده است و برای رسیدگی به صلاحیت ایشان مطالب موجود در پرونده که بخشی نیز به بیرون منعکس شده، مورد به مورد در جلسات شورا مطرح و پس از انجام مباحث متعدد و بیان نظرات مخالف و موافق رای گیری به صورت مخفی انجام شده است. البته نسبت به برخی مطالب هم که به بیرون منعکس شده نه شورای نگهبان مسبب آن بود و نه راضی به آن. وی اضافه کرد: جمع بندی اعضای شورا با توجه به محتوای پرونده و گزارش‌های متعدد بر احراز صلاحیت نبود که نتیجه هم اعلام شد. سخنگوی شورای نگهبان خاطرنشان کرد: همان گونه که بارها گفته شده در انتخابات ریاست‌جمهوری بحث رد صلاحیت مطرح نیست و شرایط مذکور در اصل ۱۱۵ قانون اساسی باید احراز شود. شورای نگهبان یک جمع تخصصی است و هر یک از اعضای آن بر اساس تشخیص خود عمل می‌کنند و ورود سیاسی به موضوعات ندارند. ملاک نیز نظر اکثریت اعضا است. طحان نظیف اضافه کرد: البته اینکه نامه شخصی و محرمانه شورا توسط یک فرد خارج نشین منتشر شود، جای بررسی دارد اما به هر حال انتخابات تمام شده و بازی با آرامش مردم و فضاسازی رسانه ای صحیح نیست هر چند ما در شورای نگهبان گوش شنوا داریم و مطالب هر کسی را که نقد داشته باشد می‌شنویم.

تیم مذاکره‌کننده روحانی خائن نبودند

جلال جلالی‌زاده، فعال و تحلیلگر سیاسی درباره این موضوع به «نامه‌نیوز» گفت: «حواث چندسال گذشته و طولانی‌شدن مذاکرات باعث خسته‌شدن طرف‌های برجام از وضعیت کنونی شده است. کشورهای اروپایی، چین و روسیه و حتی ایران و آمریکا به این نتیجه رسیده‌اند که باید نتیجه‌ای به دست آید زیرا اگر توافقی صورت نگیرد، وضعیت برای همه طرف‌ها سخت خواهد شد و عواقب خوشایندی در پیش نخواهد بود».او ادامه داد: «اکنون که دولت با دیگر نهادها یکدست است، انتظار می‌رود که مذاکرات به نتیجه برسد و اگر در این دولت ایران با کشورهای 1+5 به توافق نرسد، در هیچ دولتی بعد از این هم امکان توافق وجود نخواهد داشت و احیانا اگر توافقی هم به طور کلی نشود، مشخص نیست که چه نتایجی به بار خواهد آمد». او درباره تیم مذاکره‌کننده ایرانی بیان کرد: «دولت آقای رئیسی و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای بدون هماهنگی با نهادهای بالادستی از جمله شورای عالی امنیت ملی هیچ تصمیمی نمی‌گیرند و در هماهنگی کامل به سر می‌برند و موضع آنها در مذاکرات، موضع مجموعه نظام است. البته در دروه آقای روحانی هم همین‌طور بود اما مشخص نیست که عدم توفیق دولت آقای روحانی ناشی از خود دولت بود یا دخالت‌های پشت پرده اما به هر صورت من تیم مذاکره‌کننده قبلی را خائن نمی‌دانم و اکنون می‌بینیم دولت آقای رئیسی بر اساس توافق‌هایی که در دولت قبل شکل گرفته بود، ادامه مسیر می‌دهد». این فعال سیاسی درباره آینده مذاکرات تصریح کرد: «تصور نمی‌کنم که مذاکرات به این سادگی‌ها به نتیجه برسد و حتما مشکلات یک‌شبه حل نمی‌شود و زمان رسیدن به توافق بستگی به اراده طرفین دارد».

دیدار کروبی با رسول منتجب‌نیا

مهدی کروبی با رسول منتجب‌نیا دبیرکل حزب جمهوریت در منزل وی دیدار کرد.

 

نماینده مجلس: لاریجانی لیست اموال خود را اعلام کند

مالک شریعتی نیاسر، نماینده مجلس شورای اسلامی خطاب به علی لاریجانی نوشت: پیشنهاد می شود اموال خود، همسر و فرزندان در اولین اعلام به قوه قضاییه طبق اصل ۱۴۲ قانون اساسی در جدولی قابل مقایسه با اموال پایان سالهای مسوولیت سطح اول کشور را نیز منتشر کنند.او در توئیتر، نوشته: "انتشار نامه محرمانه و "شخصا مفتوح" شورای نگهبان توسط آقای ‎لاریجانی نشانه نگاه خاص ایشان به ‎شفافیت است."شریعتی در ادامه آورده است: "پیشنهاد می شود اموال خود، همسر و فرزندان در اولین اعلام به قوه قضاییه طبق اصل ۱۴۲ قانون اساسی در جدولی قابل مقایسه با اموال پایان سالهای مسوولیت سطح اول کشور را نیز منتشر کنند."

یوسفیان ملا: لاریجانی در صحنه سیاسی حضور فعال خواهد داشت

عزت الله یوسفیان ملا، درباره برخی حواشی اعلام رد صلاحیت لاریجانی گفت: «آقای لاریجانی نظرشان این است که دوستان در این باره مصاحبه و موضع‌گیری نکنند. آقای لاریجانی وقتی از مجلس خارج شدند به ایشان دو حکم مشاورت علی‌الطلاق و تشخیص مصلحت را به ایشان دادند. ایشان تمایلی نداشتند دیگر کاندید مجلس و ریاست جمهوری هم شوند برای مجلس هم بحث‌شان قم و آمل نیست. برخی واقعیت‌های زندگی ایشان در بیرون طور دیگری انعکاس پیدا کرده است».او ادامه داد: «ایشان 42سال در دستگاه‌های دولتی هستند و در 10سال صداوسیما و ریاست مجلس نیز نه حقوق گرفتند و نه امکانات دولتی؛ در مجلس نیز خود من شاهد این مسئله بودم. یک وجب زمین دولتی از بنیاد و دیگر نهادها به نام ایشان نیست و چیزی نگرفتند. فرزندان ایشان هم یکی در قم طلبه هست یک پسر دیگر فارغ التحصیل دانشگاه علم و صنعت هست. دختر ایشان نیز پزشک است و در ایران نیز پزشک شده است آقایی با ایشان ازدواج کرد و بعد از ازدواج همسر ایشان هم که پزشک بود برای کار باید دوره ای به محل تحصیلشان به آمریکا می رفتند و طبیعتا دختر آقای لاریجانی نیز با ایشان همراه شدند. به هر حال برخی یک سری صحبت‌ها درباره ایشان انجام دادند اما این‌طور نیست. اگر کسی سندی دارد که ایشان چیزی از دولت گرفته است مطرح کند.ایشان در شهرستان آمل اصلا مسکنی ندارند. در ادامه آن نامه شورای نگهبان نیز گفته شده است که ایشان از فتنه دفاع کردند، ما در مجلس همراه ایشان بودید و کلمه ای در این رابطه از ایشان نشنیدیم. البته اجازه دهید جزییات را خود ایشان پاسخ دهند».این فعال سیاسی در پاسخ به این سؤال که آیا لاریجانی باز هم در صحنه ریاست جمهوری دیده خواهد شد گفت: «آقای لاریجانی در صحنه سیاست حضور فعال دارند. یک جلسه ایشان در جلسات مجمع و شورای انقلاب فرهنگی ندارند. تا جایی که بشود ایشان کار می‌کند اما اینکه حزبی را بیندازد خیر! اما در صحنه سیاسی حضور فعال خواهند داشت. البته بعید میدانم برای ریاست جمهوری کاندید شوند آن موقع هم که حضور پیدا کردند با اصرار دوستان بود البته همه می‌دانستند آقای رئیسی شرایط بهتری دارد و ایشان به طور ناگهانی به صحنه آمدند اگر برنامه ای وجود داشت از قبل جلساتی می‌گذاشتند».

استانداران در ایران بالاترین حقوق را می‌گیرند

جریان ثبت حقوق و مزایای دستگاه‌های اجرایی نشان می‌دهد که بالاترین میانگین خالص حقوق در پست‌های مختلف، ۲۴ میلیون تومان برای استاندار و همتراز آن بوده است.میانگین خالص حقوق برای وزیران بیش از ۲۰ میلیون تومان ثبت شده و این در حالی است که میانگین خالص دریافتی معاون وزیر و همتراز آن بیش از وزیر بوده و تا ۲۱.۷ میلیون تومان اعلام شده است.میانگین خالص پرداختی به نمایندگان مجلس نیز ۱۷.۴ میلیون تومان ثبت شده است.براساس این گزارش میانگین خالص حقوق معاون موسسه یا معاون سازمان و همتراز آن ۱۹.۷ میلیون، مدیرکل و همتراز ۱۷.۲ میلیون، معاون مدیرکل و همتراز ۱۳.۱ میلیون تومان است.در سایر پست‌ها نیز میانگین خالص حقوق رئیس اداره و همتراز آن ۱۲.۸، رئیس گروه و همتراز ۱۳.۲ میلیون و کارشناس و همتراز ۹.۵ میلیون تومان ثبت شده است.

توضیح رییس کمیسیون انرژی درباره ماجرای افزایش قیمت بنزین

فریدون عباسی دوانی در گفت‌وگو با ایلنا در مورد افزایش قیمت بنزین در قشم و کیش اظهار کرد: هر کاری قرار باشد از نظر عملی انجام شود باید در جای کوچکی اجرا شود، از آنجا که کیش و قشم منطقه آزاد هستند، می‌تواند به عنوان یک پایلوت اجرا مدنظر قرار بگیرد. ولی مقدمات کار این است که باید کارهای کارشناسی انجام شود، درآمدهای مردم و نظام حقوق و دستمزد اصلاح شود تا بعد بتوان در مورد حامل‌های انرژی اظهار نظر کرد.وی در پاسخ به اینکه آخرین بار در سال 98 افزایش قیمت بنزین اثر تورمی داشته، بیان کرد: پدیده آبان 98 به عنوان یک مدل نمی‌توانیم در نظر بگیریم، آن یک ندانم‌کاری و یک کار غلط بود. یعنی طرحی که می‌توانست درست و با آرامش در جامعه انجام شود، به غلط انجام شد، به نوعی سوءمدیریت بود بنابراین نمونه خوبی برای ارزیابی نیست. مدل اجرایی در آبان 98 وجود نداشت، همه در بی‌خبری بودند و بعد هم دستگاه اجرایی گفت من در جریان نبودم. نمی‌شود که دولت یا رییس دستگاه اجرایی در جریان نباشد. بنابراین این اتفاق قابل ارزیابی نیست که ما بتوانیم در مورد آن اظهارنظر کنیم.وی با اشاره به اینکه ندانم‌کاری و سوءمدیریت آبان 98 تکرار نخواهد شد، افزود: اگر به صورت مرحله‌ای پیش برویم و طرح‌های مختلف در کمیسیون‌های کارشناسی بررسی شود و اندیشکده‌های مختلف، اتاق بازرگانی و بخش خصوصی نظر دهند؛ یعنی یک داده‌برداری از جامعه انجام شود که نظر جامعه چیست. بر مبنای این موارد یک مدل درست کنند و در یک جای کوچکی خارج از کاغذ و کامپیوتر آن را اجرا کنند و بازخوردها و عواقب آن را بررسی کنند و اصلاحاتی روی طرح انجام دهند تا روش نهایی استخراج شود، لزوما اثر تورمی نخواهد داشت. این موضوع نیاز به زمان دارد، وقتی موضوع بودجه در مجلس و همین‌طور هزینه‌ها و درآمدهای دولت مشخص شود می‌توان اظهار نظر کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا بودجه 1401 مذاکرات وین شب یلدا ایام فاطمیه اومیکرون بسته ویژه خبری بسته خبری اخبار روز آلودگی هوا بودجه 1401 مذاکرات وین شب یلدا ایام فاطمیه اومیکرون افزایش قیمت بنزین میانگین خالص حقوق تیم مذاکره کننده دادستان کل کشور استاندار تهران آقای لاریجانی ریاست جمهوری شورای نگهبان میلیون تومان نماینده مجلس آقای رئیسی اموال خود انجام شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۵۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خرید تضمینی گندم را اصلاح کنید

به گزارش خبرنگار مهر، علیقلی ایمانی، مدیرعامل بنیاد ملی گندم‌کاران کشور طی نامه‌ای سرگشاده به رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، محیط زیست و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی نوشت؛

«جهش تولید با مشارکت مردم»

رهبر معظم انقلاب اسلامی

محضر مبارک جناب آقای دکتر عسگری

رئیس محترم کمیسیون کشاورزی، آب، محیط زیست و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی

به استحضار می‌رساند؛ همان طور که مطلع هستید بخش کشاورزی نقش بسزایی در امنیت غذایی، اشتغال، قطع وابستگی و حفظ استقلال کشور دارد.

کشاورزی اقتصادی است بسیار طاقت‌فرسا و با درآمد و سود کم نسبت به سایر بخش‌های اقتصادی کشور مانند خدمات و صنعت و دارای ریسک بالا در برابر حوادث قهری طبیعی چون سیل، سرما، خشکسالی، آفات و بیماری‌ها، تگرگ، طوفان و موارد دیگر و به همین دلیل انگیزه‌ای برای جوانان چه تحصیل کرده چه سایر اقشار برای ورود به این بخش وجود ندارد. افزایش سن بهره‌برداران در بخش کشاورزی خود موید این موضوع است لذا به همین دلیل کشاورزی در تمام دنیا مورد حمایت دولت‌هاست.

بر همین اساس امامین انقلاب در گفتمان‌های خود تاکید بر حمایت از بخش کشاورزی داشته و دارند اما با توجه به افزایش هزینه‌های تولید، نهاده‌ها، ماشین آلات، قطعات حمل و نقل دستمزدها و سایر موارد مرتبط با کشاورزی تحت تأثیر نرخ ارز پیوسته در حال افزایش بوده و هست چون کشاورزان به جز اندک کود یارانه‌ای که تکاپو نیاز آنها را نمی‌کند و باقی کود مورد نیاز را باید از بازار آزاد تهیه نماید تمام نیازهای خود را با ارز آزاد تهیه می‌کنند و در نرخ گذاری محصولات لحاظ نمی‌شود،

به همین دلیل کشاورزان زحمتکش و تلاشگر که با نرخ سود بالای بانکی و هزینه‌های گزاف تولید می‌کنند نرخ تضمینی گندم علی رغم اینکه در ابتدای فصل زراعی مطابق قانون خرید تضمینی ۱۹.۵۰۰ تومان تعیین گردیده بود ما بعد از گذشت چند ماه علی رغم افزایش نرخ نهاده‌ها به ویژه کود و سم و تورم متأسفانه نرخ به ۱۷.۵۰۰ تقلیل یافت که حضرت عالی هم بارها با ارسال نامه به ریاست محترم جمهوری و مصاحبه در شبکه‌های تلویزیونی و رادیو و مطبوعات و فضای مجازی نرخ ۱۷.۵۰۰ را خلاف قانون دانسته و از دولت خواستید که به قانون تمکین کند و نرخ ۱۹.۵۰۰ را بپذیرد یا در قالب جایزه تحویل کسری را جبران کند.

امروز که به فصل برداشت محصول گندم رسیده‌ایم خدا را شاکریم به دلیل نزولات جوی و تشکر از مسئولان محترم وزارت جهاد کشاورزی به دلیل تأمین نهاده‌های آموزش بهره‌برداران، بذور اصلاح شده، توسعه مکانیزاسیون، مبارزه به موقع با آفات و بیماری‌ها، تأمین سم مورد نیاز و موارد دیگر مرتبط با تولید و تلاش گندم‌کاران کشور را در تأمین گندم نان مردم بی‌نیاز نمودند، انتظار گندم‌کاران بر این است که حضرت عالی به عنوان رئیس کمیسیون کشاورزی در مجلس شورای اسلامی از بعد نظارتی به این موضوع ورود پیدا نموده و با اصلاح نرخ گندم که مورد تأیید دو عضو ناظر از طرف شما در شورای قیمت گذاری بوده بارقه‌ای امید در دل گندم‌کاران هم در سال جاری و هم برای سال آینده که امید به خودکفایی ۱۰۰ درصدی در تولید گندم داریم به وجود آمد.

از طرف دیگر تقاضا داریم که برای جلوگیری از ورود دلالان و واسطه‌ها و خروج گندم از چرخه خرید تضمینی ترتیبی اتخاذ شود که مطالبات گندم‌کاران در موعد مقرر پرداخت شود چون از ابتدای فصل برداشت ۷ فروردین ماه تا کنون نزدیک یک ماه بیش از ۶۰۰ هزار تن گندم تحویل سیلوهای دولتی شده هنوز ریالی بابت بهای گندم پرداخت نشده است که این موضوع موجبات نگرانی را در جامعه گندم‌کاران به وجود آورده و پای دلالان واسطه‌ها را به بازار گندم باز نموده لذا مجدداً تاکید می‌نماید که حضرت عالی و اعضای کمیسیون کشاورزی و سایر نمایندگان محترم مجلس تلاش نمائید تا با اقدامی شایسته و عملی رضایت گندم‌کاران جلب شود؛ انشاالله.

کد خبر 6089590 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • مجلس به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • اعتراض شدید نمایندگان تهران به وزیر کشور در خصوص هرگونه تعرض به یکپارچگی شهرستان ری
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • قیمت خرید تضمینی گندم را اصلاح کنید
  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • خبرهای جدید از افزایش تعطیلات آخر هفته از زبان یک نماینده مجلس
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی