Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، کیامرث حاجی ‌زاده روز دوشنبه در نشست کارگروه امور زیربنایی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: پروژه پاتاوه به دهدشت ۲۷ سال پیش کلنگ‌زنی شده اما به دلیل مشکلات اعتباری تاکنون به نتیجه نرسیده است.

وی ادامه داد: در سفر مهر ماه رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد ۵۰۰ میلیارد تومان در قالب اسناد خزانه و اوراق برای تکمیل و بهره‌برداری این پروژه اختصاص داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از شرکت زیرساخت‌ها انتقاد کرد و گفت: جاده پاتاوه به دهدشت یک جاده ملی و تحت نظارت شرکت زیرساخت است، حدود یک سالی می گذرد که برای روشنایی تونل پات این محور مکاتبه شده گفتند طرح اشکالاتی داشته از مدیر راهسازی خواستیم نظارت کند اما فهمیدیم مدیر اصلا در استان نیست.

حاجی زاده بیان کرد: آنچه طی این سال‌ها مغفول مانده و یک نقطه ضعف به شمار می‌رود واگذاری بدون قید و بند زمین، اعطای مجوز و مسائل دیگر است.

وی افزود: سه دستگاه اجرایی از جمله سازمان صنعت و معدن، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان طرح‌های واگذاری طی این دو دهه را برای بررسی به کارگروه بیاورند.

 معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان طی این سال‌ها به ۴۳ طرح مجوز داده اما تنها هفت طرح به بهره‌برداری رسیده  این قابل قبول نیست، یک جای کار ایراد دارد.

حاجی زاده با بیان اینکه وظیفه شورای برنامه‌ریزی و شورای سرمایه‌گذاری شناسایی چنین طرح‌هایی بوده، تصریح کرد: به طرحی مجوز داده شده که طی ۱۸ سال فقط ۱۰ درصد پیشرفت داشته است، افرادی که برای سرمایه‌گذاری می‌آیند سوابق شان بررسی شود و فرمانداران و متولیان به این نکته دقت کنند.

وی با تاکید بر مورد توجه بودن جانمایی، میزان پیشرفت فیزیکی طرح‌ها و توان مالی سرمایه‌گذار، ادامه داد: مشکلات کنونی نتیجه عدم توجه به طرح آمایش سرزمین است.

معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از تشکیل کمیته‌ای ذیل کارگروه امور زیربنایی برای بررسی طرح‌ها استقبال می شود.

حاجی زاده ادامه داد: کهگیلویه و بویراحمد یک استان کوهستانی است و بحران‌های متعددی از زلزله، طوفان و سیل گرفته تا آتش‌سوزی، کولاک و برف دارد وقتی در این فصل از سرما تذکر می‌دهیم همه دستگاه‌ها پای کار باشند.

حاجی ‌زاده عنوان کرد: در اوج برف و باران و کولاک نباید شاهد رنج و زحمت مردم در نتیجه بارش‌ها باشیم و وقتی استاندار و معاونین از استان خارج نمی‌شوند یعنی در آماده‌باش کامل هستیم. 

وی ابراز داشت: مدیرکل مدیریت بحران باید دستگاه‌ های کم‌کار را معرفی کند از طرفی از آنهایی که پای کار هستند قدردانی شود.

معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: طبق دستور استاندار برق روستاهایی که قطع شده هر چه سریعتر وصل و مسیرهای مسدود شده رفع شود.

برچسب‌ها عملکرد 100 روزه کهگیلویه و بویراحمد طرح های عمرانی یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عملکرد 100 روزه کهگیلویه و بویراحمد طرح های عمرانی عملکرد 100 روزه کهگیلویه و بویراحمد طرح های عمرانی یاسوج معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۵۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد
  • تکمیل زیرساخت‌های اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان تا مردادماه
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد