Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@23:50:31 GMT

سرمربی مس رفسنجان: بازیکنانم ۱۲۰ دقیقه جنگیدند

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۵۳۷۷

سرمربی مس رفسنجان: بازیکنانم ۱۲۰ دقیقه جنگیدند

محمدعلی ربیعی شامگاه دوشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم های تراکتور و مس رفسنجان افزود: امروز شاهد یک بازی خوب و بدون حاشیه از هر ۲ تیم بودیم .

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان ضمن تشکر از شاگردان اش به دلیل تلاش مجدانه ای که در طول بازی انجام دادند، خاطرنشان کرد: در نیمه اول این دیدار بیشتر به دفاع و خلق موقعیت پرداختیم ولی در نیمه دوم ما مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتیم و بهتر از تیم حریف بازی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ربیعی با بیان اینکه در بازی امروز چند بازیکن خوب را در اختیار نداشتیم، گفت: از ترکیب ۱۰ روز قبل که مقابل تراکتور بازی کردیم حدود ۶ بازیکن را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشتیم و ترجیح دادم گادوین منشا و محسن آذرباد از نیمه اول وارد بازی نشوند.

وی با اشاره به اینکه امروز از پنج بازیکن زیر ۲۳  و ۲۱ سال استفاده کردیم، افزود: بازی حوب این جوانان نوید بخش آینده خوب برای این تیم می باشد.

ربیعی در خصوص تیم تراکتور هم گفت: من به شخصه معتقد هستم تراکتور امروز نسبت به تراکتور ۲ هفته قبل پیشرفت قابل محسوسی داشت و آرزوی توفیق در آینده را برای این تیم دارم.

سرمربی تیم مس رفسنجان در مورد دروازه بان خارجی تیمش اظهار کرد: این بازیکن در گذشته نیز در مسابقات جام عرب سابقه مهار پنالتی را داشته و برای همین وی را با دروزاه بان تیم تعویض کردیم.

وی با انتقاد از نحوه چیدمان بازی ها از سوی سازمان لیگ یادآور شد: ما یک بازی در شیراز انجام دادیم و امروز در تبریز مقابل تراکتور بودیم و سه روز دیگر در سرچشمه بازی خواهیم کرد.

تیم مس رفسنجان در بازی امروز مقابل تراکتور در ضربات پنالتی ۳ بر یک پیروز میدن شد و جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی را کسب کرد. 

برچسب‌ها تبریز تیم فوتسال مس رفسنجان لیگ برتر فوتبال تراکتور تبریز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تبریز تیم فوتسال مس رفسنجان لیگ برتر فوتبال تبریز تیم فوتسال مس رفسنجان لیگ برتر فوتبال تراکتور تبریز مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۵۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود

­    به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  به نقل از آبولا؛ سرخیو کونسیسائو در مورد دیدار شب گذشته پورتو مقابل چاوز و درخشش مهدی طارمی در این بازی گفت: مهدی طارمی یک بازیکن کاملا حرفه ای است و احمقانه است که او را در ترکیب تیم قرار ندهم، من به آمادگی بازیکنان و فداکاری آنها نگاه می‌کنم.   سرمربی پورتو در مورد پایان قرارداد طارمی با باشگاه پورتو گفت: ­قرار داد بازیکنان برای من در ترکیب اصلی معنایی ندارد، این اولین بازیکن نیست و آخرین هم نخواهد بود، بازیکنان در تیم‌های مختلف جابجا می‌شوند و طارمی هم در پایان فصل از ما جدا می‌شود، اما هر بازیکنی آماده باشد در ترکیب تیم قرار می‌گیرد.   وی ادامه داد: با حضور طارمی در اینتر این تیم قدرتمند‌تر خواهد شد، طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است.   همچنین او در مورد حضور بازیکنان در ترکیب اصلی تیم گفت: من به کسی جایزه نمی‌دهم، بازیکن باید آماده باشد تا در‌ ترکیب تیم قرار بگیرد و گونسالو سوزا نیز در بازی شب گذشته حضور داشت و ما نیاز دیدیم این بازیکن جوان در ترکیب تیم قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • مطهری: فلسفه فوتبال ما تهاجمی است
  • به بازیکنانم تبریک می گویم/ تصمیم گرفتیم تیم بسازیم
  • سرمربی تیم فولاد: مگر چه گفتم که اینگونه جریمه کردند
  • واکنش سرمربی لیگ برتری به جریمه ۲ میلیاردی
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • مغضوب قطری‌ها در دو ماه، ۱۱ کیلو کم کرد!
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • این الهلال برای سه گانه کمین کرده است!
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتور هستم!