Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمودرضا ناصح سرپرست اورژانس ایرانشهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در تشریح این تصادف گفت: در ساعت ۱۸:٠۶ دقیقه دوشنبه ۲۹ آذر ماه حادثه برخورد کامیون با سواری پژو در محور نیکشهر به چابهار حد فاصل روستای کرین دوک به مرکز پیام اورژانس اعلام که بلافاصله ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

ناصح افزود: در این حادثه به علت شدت جراحات وارده ۸ نفر از سرنشینان پژو پارس در دم جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه از ۸ نفر فوتی ۳ نفر مذکر و ۵ نفر مونث هستند، گفت: به دلیل اینکه جنازه‌ها له شده‌اند سن جان باختگان قابل بررسی نیست اما احتمالاً از ۳ نفر از آنها کودک باشند.

سرپرست اورژانس ایرانشهر در پایان گفت: علت حادثه توسط توسط کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است.

کد خبر 5380444 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: سانحه تصادف تصادفات رانندگی شهرداری تهران مواد مخدر ترافیک کاظم غریب آبادی شب یلدا شورای شهر تهران خوشنویسی قوه قضاییه سربازی پلیس راهور وزارت آموزش و پرورش اعدام غلامحسین محسنی اژه ای شرکت کنترل کیفیت هوای تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۵۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از شینهوا، رسانه‌های محلی روز شنبه گزارش دادند که در یک حادثه رانندگی در مرکز سنگال ۱۳ نفر کشته و حدود ۴۰ نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری سنگال به نقل از یک منبع امنیتی، این حادثه در جاده ملی شماره ۱، در نزدیکی روستای یامونگ در منطقه کافرین رخ داده است.

این منبع اعلام کرد این حادثه بر اثر واژگونی یک اتوبوس حمل و نقل پس از ترکیدن یکی از لاستیک‌های آن رخ داد.

کد خبر 6090336

دیگر خبرها

  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • ساخت سه پایگاه امدادی اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • ۱۵ نقطه حادثه خیز قم در سال گذشته ایمن سازی شد
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • (تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت