Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – هانس یواخیم واتزکه مدیر باشگاه دورتموند درباره آخرین شرایط ارلینگ هالند اظهار داشت: همه با من در مورد هالند صحبت می‌کنند. فرقی ندارد که کجا باشم، همه از هالند می‌گویند. می‌توانم تضمین بدهم که رئال مادرید به او علاقمند است. می‌توان از ۲۵ تیم دیگر هم اسم برد. ممکن است که برود اما امکان دارد که بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چند روز پیش صحبت های خوبی با وکیلش رایولا داشتیم. صحبت‌ها همیشه دوستانه هستند و این تماس نیز همینطور بود. در هفته‌های آینده جلسه دیگری خواهیم داشت. روی پیشرفت کلی هالند تمرکز داریم. مثل لواندوفسکی، افتخار خواهم کرد که ارلینگ بتواند روزی چمپیونزلیگ را ببرد. شخصا فکر می‌کنم که برایش خوب است که کمی بیشتر در بوندسلیگا بماند. رایولا می‌داند که چه کار می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ارلینگ هالند دورتموند رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۵۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر بایرن: از رئال هیچ پیشنهادی برای بازیکن ما نیامده

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید ماه هاست که روی خرید آلفونسو دیویس برای فصل بعد کار می کند. مدافع چپ کانادایی برای تقویت جناح چپ رئال مدنظر است و قدم هایی نیز محکم برداشته شده تا او به سلاح دیگری برای تیم آنچلوتی تبدیل شود.

بایرن در تلاش است تا دیویس را وادار کند که تصمیم خود برای جدایی تغییر دهد و به او قراردادی عالی هم پیشنهاد داده که در حال حاضر مورد قبول این بازیکن قرار نگرفته است. اما نبرد همچنان ادامه دارد و تیم باواریایی که پس از ناکامی در بوندسلیگا خود را برای یک بازسازی عمیق آماده می کند، دست از مبارزه بر نمی دارد.

دیشب وقتی از مکس ایبرل، مدیر ورزشی بایرن، در مورد این موضوع سوال شد. او پاسخ داد: «ما هیچ پیشنهادی برای آلفونسو دیویس دریافت نکرده ایم. پیشنهاد رئال مادرید؟ اصلا هیچی.»

ایبرل اخیرا گفته بود اگر دیویس پیشنهاد تمدید را قبول نکند، تابستان فروخته خواهد شد تا از جدایی او به عنوان بازیکن آزاد در تابستان 2025 جلوگیری شود. بایرن برای او بین 60 تا 70 میلیون یورو می خواهد. 

دیویس دیشب در دقایق پایانی بازی بایرن-رئال وارد زمین شد و انتظار می رود در بازی برگشت در ترکیب ثابت باشد.

دیگر خبرها

  • مدیر بایرن: از رئال هیچ پیشنهادی برای بازیکن ما نیامده
  • ارلینگ هالند، کرکتر جدید در بازی Clash of Clans / فیلم
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • رامون کالدرون: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید، کار آسانی برابر بایرن مونیخ خواهد داشت
  • ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی در کلش آف کلنز ! (فیلم)
  • غول نروژی در دنیای گیم؛ شخصیت ارلینگ هالند به بازی کلش آو کلنز اضافه می‌شود
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • هالند سیبیلو؛ استایل جدید و عجیب غول نروژی / عکس
  • سردرگمی بایرنی‌ها: چرا هوینس به توخل حمله کرد!
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند