Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جام حذفی تراکتور در حالی مغلوب مس رفسنجان شد که تیم داوری این بازی یک پنالتی صددرصد تراکتور را نادیده گرفت و یک موقعیت عالی گلزنی این تیم را هم به غلط آفساید تشخیص داد. به گزارش طرفداری، در حالی که اختلاف میان مالک تراکتور و برخی مدیران فدراسیون فوتبال در حال علنی شدن است، امروز در جام حذفی تراکتور مغلوب اشتباهات داوری شد تا ذهن طرفداران این تیم درگیر معادلات پشت پرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز در جام حذفی تراکتور در ضربات پنالتی مغلوب مس رفسنجان شد اما اگر داور پنالتی واضح به نفع این تیم را می گرفت و یا اگر کمک داور به اشتباه پیمان بابایی را در موقعیت تک به تک در آفساید تشخیص نمی داد، اصلا کار به ضربات پنالتی نمی کشید و این تراکتور بود که به جای مس صعود می کرد! بعد از این اشتباهات داوری که منجر به حذف تراکتور شد، عده ای اشتباهات داوری را به سریال های پنالتی های مس رفسنجان ربط دادند و عده ای هم ادعا کردند تراکتور چوب موضع گیری اخیر باشگاه مقابل خطاهای فدراسیون فوتبال را می خورد. پیش از این شائبه هایی پیرامون پنالتی های تیم مس رفسنجان وجود داشت و برخی تیم های لیگ برتری به این موضوع معترض بودند که چرا در چند بازی برای مس رفسنجان پنالتی گرفته شده است. در واکنش به این اعتراض ها مربیان مس بحث فنی را پیش کشیدند و اعلام کردند این تیم چون تهاجمی بازی می کند و روی دروازه حریف خیمه می زند، صاحب موقعیت و پنالتی می شود. به هرحال هر چه بود، تراکتور با اشتباهات داوری از جام حذفی کنار رفت و باشگاه با این تصاویر واضح پیگیر حق تیمی است که مغلوب اشتباهات داوری شد. در تصویر بالا مشخص است بازیکن تراکتور در آفساید نبوده و کمک داور با پرچم اشتباه، موقعیت گل تیم را از بین برد و در تصویر پایین به وضوح برخورد توپ به دست در محوطه جریمه دیده می شود که داور به اشتباه این برخورد را پشت محوطه جریمه تشخیص داد و یک پنالتی صددرصد را از تراکتور گرفت  

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اشتباهات داوری مس رفسنجان جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۵۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی

به گزارش "ورزش‌ سه"، روز گذشته قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی برگزار شد، اما یکی از مسابقات برگزار شده در این مرحله حسابی از نظر داور جنجالی بود و مجتبی سرآسیایی سرمربی نارنجی‌پوشان تهرانی در کنفرانس خبری پس از پایان مسابقه به شدت نسبت به این موضوع معترض شد.

ویدئو: کارشناسی داوری ملوان - سایپا

او معتقد بود پنالتی اعلام شده برای ملوان درست نبوده و به دلیل تمارض‌های پرتعداد بازیکنان این تیم در محوطه جریمه از سوی هیوا خسروی اعلام شده است. جالب اینکه هر سه کارشناس داوری برنامه فوتبال برتر علی خسروی، یدالله جهانبازی و رضا سخندان نیز با اعلام پنالتی به سود ملوان مخالف بودند و هر سه کارشناس تصمیم تیم داوری را اشتباه ارزیابی کردند.

به هر ترتیب سایپا در این مسابقه بازنده شد و تیم فوتبال ملوان طبق قرعه برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی مسابقات باید در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف سپاهان برود.

دیگر خبرها

  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • اعتراف کمیته داوران لالیگا به اشتباهات داوری
  • مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد
  • قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی | سپاهان - ملوان، مس رفسنجان - تراکتور
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال