Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،علیرضا نیکدل رئیس هیات فوتبال شهرستان گرمسار گفت: طبق قرعه‌کشی، تیم سبحان فلز گرمسار در هفته اول لیگ فوتسال دسته یک کشور استراحت دارد و رقابت خود را از هفته دوم در زمین حریف در استان زنجان آغاز می‌کند.

وی با بیان اینکه سرمربیگری تیم سبحان فلز گرمسار در این دوره از مسابقات لیگ برتر بر عهده مرتضی جلد کار است، ادامه داد: جلدکار از مربیان باتجربه‌ای است که افتخارات زیادی در فوتسال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: مدیرعامل تیم فوتسال سبحان فلز گرمسار یزدان درخشانی است و امید است با توجه به دیدگاه حرفه‌ای او، نماینده استان سمنان در لیگ دسته یک فوتسال به صدر جدول صعود کند و به لیگ برتر راه یابد.

رئیس هیات فوتبال شهرستان گرمسار تصریح کرد: گرمسار از لحاظ ورزشی به خصوصی در زمینه فوتبال و فوتسال دارای بازیکنان خوبی است و حمایت از ورزشکاران می‌تواند ورزش استان سمنان را متحول کند.

نیکدل خاطرنشان کرد: به دلیل مشکلات اقتصادی لازم است شرکت‌های صنعتی کوچک و بزرگ به عنوان حامی مالی در رشته‌های مختلف ورزشی استان مشارکت داشته باشند.

رئیس هیات فوتبال شهرستان گرمسار گفت: این شهرستان با نزدیک به یکهزار ورزشکار سازمان یافته در رشته‌های فوتبال و فوتسال نیازمند حامی مالی است.

انتهای پیام /  ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی مسابقات فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۵۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار زاگرس مهاباد با تیم حریف نیمه‌تمام ماند

تیم جوانان زاگرس مهاباد در سومین دیدار خود در این رقابت‌ها، امروز در تبریز به مصاف تیم فوتبال آرکای این شهر رفت که این دیدار در حالی که با نتیجه یک بر صفر به سود تیم زاگرس در جریان بود به علت اعتراض نماینده مهاباد به داوری این بازی نیمه‌تمام باقی ماند.

زاگرس مهاباد در دو دیدار قبلی یک تساوی و یک باخت کسب کرده است.

نماینده مهاباد در این دوره از رقابت‌ها با تیم‌های آرکای تبریز، آبیدر سنندج و عقاب پردیسان قم هم گروه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • آغاز مبارزه با آفت سن گندم در مزارع گرمسار
  • فیروزآباد قهرمان رقابت های فوتسال فرهنگیان فارس
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • دیدار زاگرس مهاباد با تیم حریف نیمه‌تمام ماند
  • تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب مهمان مشهدی شد
  • پیروزی فوتسالیست‌های قم برابر فولاد هرمزگان
  • اخبار ورزشی چهاردهم اردیبهشت استان قزوین 
  • تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب تیم مهمان مشهدی شد
  • نگاهی به چند خبر ورزشی استان قزوین