Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تصمیم اعضای هیئت رئیسه فدراسیون جهانی وزنه برداری و تصمیماتی که در راستای مبارزه با دوپینگ اتخاذ شده، خیلی از کشورها در خطر حذف از المپیک قرار می‌گیرند.

به گزارش مشرق، با وجود لغو کنگره انتخاباتی فدراسیون جهانی وزنه برداری، در فاصله چند روزه با مسابقات قهرمانی جهان در تاشکند، هیئت رئیسه IWF تشکیل جلسه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدا از تعیین میزبانان مسابقات جهانی در سال ۲۰۲۳ که میزبانی جهانی نوجوانان به آلبانی، جهانی جوانان به مکزیک و جهانی بزرگسالان به عربستان داده شد، تصمیم مهمی در راستای مبارزه با دوپینگ اتخاذ شد.

طبق تصمیم جدید هیئت رئیسه فدراسیون جهانی وزنه برداری، اگر تعداد دوپینگی‌های کشوری در ۱۸ ماه منتهی به المپیک ۲۰۲۴ پاریس به سه نفر برسد، از حضور در المپیک محروم خواهد شد. به این ترتیب کشورها باید نظارت ویژه‌تری در امر کنترل دوپینگ داشته باشند چرا که به راحتی و با قاطعیت IWF از المپیک حذف خواهند شد.

یکی از مواردی که IOC از فدراسیون وزنه برداری خواسته، مبارزه شدیدتری با دوپینگ در این رشته است. تعداد بالای دوپینگی‌های وزنه برداری یکی از عواملی است که این رشته را با خطر حذف از المپیک مواجه کرده و به همین دلیل فدراسیون جهانی قوانین سختگیرانه‌ای را در این خصوص به تصویب رسانده است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت فدراسیون جهانی مکزیک عربستان خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت فدراسیون جهانی وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۵۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالک جدید استقلال، رسما پرونده مدیریت این باشگاه را بست | تصمیم نهایی گرفته شد

خبر برکناری علی خطیر که شب گذشته اعلام شده بود، امروز به صورت عجیبی توسط رسانه رسمی استقلال اعلام شد. آبی‌ها این موضوع را در رسانه‌های رسمی خود اعلام کرده و پس از مدتی نیز این خبر را از روی خروجی تمامی شبکه‌های اجتماعی خود پاک کردند.

اما پس از گذشت دقایقی، دوباره همان متن خبر قبلی مبنی بر برکناری علی خطیر توسط اعضای هیئت مدیره منتشر گردید که مشخص نیست علت پاک شدن این خبر و انتشار دوباره همان خبر با همان متن قبلی چیست.

اما نکته جالب این است که همزمان با انتشار دوباره این خبر در رسانه رسمی باشگاه استقلال، هلدینگ خلیج فارس به عنوان مالک آبی‌ها نیز این خبر را پوشش داد و از انتصاب فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی استقلال خبر داد.

در متن اطلاعیه مالک باشگاه استقلال آمده است:

با تصمیم هیئت مدیره تیم استقلال، فرشید هاشم سمیعی، نائب رییس هیئت مدیره باشگاه، با حفظ سمت به عنوان سرپرست مدیرعاملی این باشگاه منصوب شد.

هیئت مدیره این تیم همچنین از زحمات علی خطیر که تا پیش از این مدیرعاملی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال را عهده‌دار بود، قدردانی و نهایت تشکر خود را اعلام کرد.

کد خبر 848957 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • بلینکن: توافق آتش‌بس باید برای حماس یک «تصمیم آسان» باشد
  • چالش یا آرامش: برای حسن یزدانی تصمیم بگیرید
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • مالک جدید استقلال، رسما پرونده مدیریت این باشگاه را بست | تصمیم نهایی گرفته شد
  • دو فرصت جهانی برای تیراندازان و امیدواری به افزایش سهمیه المپیک
  • تغییرات در رأس باشگاه استقلال؛ سمیعی جانشین خطیر شد
  • دلیل برکناری خطیر مشخص شد
  • ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳
  • رسمی: خطیر از مدیرعاملی استقلال عزل شد
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران