Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالعلی شعبانی عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به انتشار تصاویری از ضرب و شتم کارمند یکی از بانک‌های شهرستان شفت، اظهار کرد: علت درگیری اختلافات مالی بوده است.

سرهنگ شعبانی با بیان اینکه هر سه ضارب متواری این درگیری شناسایی و برابر هماهنگی قضائی احضار شدند، افزود: پرونده متهمان به مرجع قضائی ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه تأیید و تشخیص اتهامات وارده بر افراد و اثبات وقوع جرم منوط به انجام تحقیقات تکمیلی و رأی صادره از سوی مرجع قضائی است، گفت: با تحقیقات مشخص شد متهم اصلی با فرد مجروح در موضوع خرید و فروش دام، درگیری و اختلاف مالی و شخصی داشته است.

سرهنگ شعبانی با تاکید بر اینکه ضاربان سابقه کیفری نداشتند، افزود: پرونده با پیگیری پلیس تکمیل و متهمان پس از اعزام به دادسرا و هماهنگی قضائی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شفت با بیان اینکه اقدامات پلیس در بررسی و کشف جرم مانند احضار، جلب، توقیف و دستگیری با هماهنگی قضائی انجام می‌شود، ادامه داد: حفظ نظم و امنیت مردم خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه دار کنند برابر قانون با آن‌ها برخورد می‌شود.

کد خبر 5380435

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی گیلان شفت ضرب و شتم ویروس کرونا بوشهر بارش باران گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه بارش برف عکس استانها شب یلدا واکسن کرونا ایلام ایام فاطمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۵۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان

سرهنگ علی اکبر قلی پور فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری و ایجاد رعب و وحشت توسط تعدادی از اراذل و اوباش و اخلال در نظم عمومی در بیمارستان‌های خاتم و امام شهرستان بهشهر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: پلیس پس از مشاهده درگیری با اقدامات انجام گرفته، ۳ نفر اراذل و اوباش این نزاع را دستگیر کردند.

سرهنگ قلی پور گفت: علت درگیری متهمان اختلافات شخصی بوده، و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

او در پایان با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس، افزود: تمامی فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش مردم، پلیس در چهار چوب قوانین و مقررات با قاطعیت با آنها برخورد خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا، کودک کلاله‌ای