Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال ایجاد حریق در ریل باس گرمسار-تهران متعلق به شرکت حمل و نقل ریلی رجا (تحت مالکیت سازمان تأمین اجتماعی)، شرکت راه‌آهن به این شرکت تذکر داد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به دنبال ایجاد حریق در ریل باس گرمسار-تهران متعلق به شرکت حمل و نقل ریلی رجا (تحت مالکیت سازمان تأمین اجتماعی)، شرکت راه‌آهن ضمن تذکر شدید به این شرکت خواستار افزایش دقت و نظارت بر نگهداری و تعمیرات قطار‌های در اختیار شرکت رجا و همچنین عذرخواهی سریع شرکت مذکور از مسافران محترم و جبران آن به نحو شایسته و در شأن ایشان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعتی پیش و به علت نقص فنی، یکی از واگن‌های ریل باس گرمسار-تهران در اختیار شرکت حمل و نقل ریلی رجا در مسیر ورامین-ری دچار حریق در قسمت زیرین یکی از واگن‌های ریل‌باس شد که توسط آتش نشانی اطفا حریق صورت گرفت.

خوشبختانه همه مسافران در سلامت کامل هستند و مسافران این ریل باس توسط قطار مسافری مشهد- کرج به تهران اعزام شدند.

گفتنی است مشابه این اتفاق در ترنست در اختیار شرکت حمل و نقلی رجا در مسیر یزد-تهران در آبان‌ماه نیز رخ داده و شرکت راه‌آهن، خواستار نظارت و دقت بیشتر شرکت رجا در بحث نگهداری و تعمیرات این شرکت شده بود.

شایان ذکر است که تعداد ۱۴ رام ریل باس در اختیار شرکت حمل و نقل ریلی رجا است و ریل باس سانحه‌دیده جزو این دسته از ریل‌باس‌ها بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شرکت راه آهن شرکت رجا حمل و نقل ریلی حادثه ریلی شرکت حمل و نقل ریلی رجا اختیار شرکت شرکت راه آهن ریل باس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۵۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در روستای امام‌زاده ابراهیم گیلان

به گزارش «تابناک»، مهدی نقدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بیش از ۴۰ ساختمان روستای توریستی امام زاده ابراهیم شفت (هر ساختمان دارای سه تا چهار واحد) بامداد امروز دچار حریق شد که خسارت جانی نداشت اما ساختمان ها کامل سوختند.

وی افزود: با دریافت خبر آتش‌سوزی در این روستای توریستی نیروهای آتش‌نشانی از شفت، احمدسرگوراب، نصیرمحله، رشت و فومن برای اطفاء حریق به محل اعزام شدند که پس از نزدیک سه ساعت آتش‌سوزی را به طور کامل اطفاء کردند.

فرماندار شهرستان شفت عنوان کرد: حریق از سیستم سیم کشی یک نانوایی (تعطیل) آغاز شد و به ساختمان‌های مجاور سرایت کرد.

روستای گردشگری امام زاده ابراهیم شفت در ۴۸ کیلومتری مرکز گیلان (رشت) قرار دارد که بواسطه وجود ساختمان‌های زیبا، رنگارنگ و چوبی چندین طبقه و وجود چشمه های بکر و طبیعت چشم‌نواز، همه ساله در بهار و تابستان میزبان بسیاری از گردشگران و زائران است.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • ببینید | ۴۰ ساختمان روستای امام‌زاده ابراهیم گیلان در آتش سوخت
  • جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت/ عکس
  • فیلم| آتش‌سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم شفت/ ۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت + عکس
  • آتش‌سوزی در روستای امام‌زاده ابراهیم گیلان
  • تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد