Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج یک نظرسنجی جدید دونالد ترامپ را در میان نامزدهای بالقوه حزب‌جمهوری‌خواه برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا در صدر نشان می‌دهد.

به گزارش مشرق، نتایج یک نظرسنجی‌ نشان می‌دهد طرفداران حزب جمهوری‌خواه «دونالد ترامپ» را به دیگر گزینه‌های بالقوه در این حزب برای رقابت با دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا ترجیح می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نظرسنجی که توسط مرکز افکارسنجی I&I/TIPP انجام شده نشان می‌دهد طرفداران حزب‌جمهوری‌خواه دونالد ترامپ را به ۱۵ گزینه بالقوه دیگر در این حزب ترجیح می‌دهند.

در این نظرسنجی از شرکت‌کنندگان پرسیده شد «ترجیح می‌دهید کدامیک از افراد زیر بلیط حزب جمهوری‌خواه برای رقابتت انتخاباتی در ۲۰۲۴ را کسب کند؟»

از طرفداران حزب جمهوری‌خواه ۶۰ درصد گفته‌اند که تمایل دارند ترامپ به نمایندگی از حزب جمهوری‌خواه با نامزد حزب دموکرات رقابت کند.

نکته قابل توجه اختلاف قابل توجهی است که دونالد ترامپ با نفر بعدی خود در این نظرسنجی دارد. طرفداران حزب جمهوری‌خواه بعد از او، «ران دی سنتیس» را با ۱۱ درصد آرا به عنوان دومین گزینه مطلوب انتخاب کرده‌اند.

در این نظرسنجی نام افراد دیگری مانند «مایک پنس»، معاون سابق ترامپ، «نیکی هیلی»، نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل، «تد کروز»، سناتور ایالت تگزاس، «مایک پامپئو»، وزیر خارجه دولت ترامپ، «تام کاتن»، سناتور ایالت آرکانزاس دیده می‌شود.

این نظرسنجی یکی دیگر از نشانه‌های نارضایتی‌های گسترده از عملکرد «جو بایدن»، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا در آستانه فرارسیدن نخستین سالگرد ورود او به کاخ سفید محسوب می‌شود.

این در حالی است که چندی پیش رسانه‌ها گزارش داده بودند نزدیکان «دونالد ترامپ» در تلاشند مانع حضور و احتمالاً شکست او در انتخابات ۲۰۲۴ شوند.

 نشریه «آتلانتیک» حدود ۱۰ روز پیش نوشت افراد نزدیک و مشاوران ترامپ این نگرانی را دارند که مشارکت او در انتخابات بعدی ریاست جمهوری آمریکا، شکست دوم وی را رقم بزند.

ترامپ طی ماه‌های گذشته بارها به‌طور غیرمستقیم از شرکت در انتخابات بعدی صحبت کرده است. اما یکی از مشاوران سابق انتخاباتی رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گویی قصد دارد به او هشدار دهد که ممکن است به یک بازنده سریالی تبدیل شود.

«نیوت گرینگیچ» سخنگوی سابق مجلس نمایندگان آمریکا و یکی از متحدان ترامپ، در این‌باره به نشریه «آتلانتیک» گفت: «فکر نمی‌کنم او بخواهد خطر دو بار باخت را بپذیرد. بار اول می‌توانی بحث درباره نتیجه را مطرح کنی ولی بار دوم به‌منزله رد شدن قطعی خواهد بود».

«جان بولتون» مشاور امنیت ملی دولت ترامپ نیز اخیراً گفته است: «فکر می‌کنم او گرچه به آن اذعان نکرده ولی در عمق وجودش می‌داند که در سال ۲۰۲۰ شکست خورده است و بسیار نگران است که در ۲۰۲۴ نیز شکست بخورد زیرا او از هیچ چیز به اندازه بازنده خطاب شدن تنفر ندارد».

این گمانه‌زنی‌ها در حالی صورت گرفته که  ترامپ چندی پیش در مصاحبه با شبکه «فاکس نیوز»، در پاسخ به سوالی درباره شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ گفته است: «خوب، بگذارید اینطور بگویم. من کشورمان را دوست دارم و فکر می‌کنم که بخش زیادی از مردم قرار است بسیار خوشحال شوند».

در روزهای گذشته برخی از رسانه‌های آمریکایی نوشته‌اند مشخص نیست جو بایدن در دور بعدی انتخابات ریاست‌جمهوری نامزد شود. بایدن در حال حاضر ۷۹ سال سن دارد و در زمان انتخابات بعدی ۸۲ ساله خواهد شد.

بسیاری از رسانه‌ها و فعالان در آمریکا در ماه‌های گذشته توانایی‌های ذهنی بایدن برای تصمیم‌گیری در مسائل سطح کلان حکومتی را مورد تردید قرار داده‌اند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت جو بایدن مجلس نمایندگان آمریکا حزب دموکرات کاخ سفید جان بولتون خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت طرفداران حزب جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۵۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکایی

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، چند روزی‌ست که تعدادی از دانشجویان و استادان دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به کشتار مردم مظلوم غزه به‌دست صهیونیست‌های اشغال‌گر، دست به تحصن و اعتراض زده‌اند.

پلیس آمریکا ضمن ضرب و شتم معترضان تا کنون حدود ۶۰۰ دانشجو و استاد در ۶۰ دانشگاه آمریکا را بازداشت کرده است.

دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر امروز حمایت خود را از این دانشجویان آزادی‌خواه اعلام کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • فیلم| تجمع دانشگاهیان بجنورد در حمایت از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • حمایت دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکایی
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا