Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@21:12:24 GMT

خبرهای ورزشی از گونه های مختلف رشته ها

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۶۳۷۶

خبرهای ورزشی از گونه های مختلف رشته ها

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا، آتوسا گلشادنژاد نماینده وزن ۶۱- کیلوگرم امید‌های ایران در بازی نخست حریفی از فیلیپین را شکست داد و در دومین مسابقه خود نیز ورزشکار هنگ کنگ را از پیش رو برداشت تا راهی فینال شود.

گلشاد نژاد در دیدار فینال وزن ۶۱- کیلوگرم نیز توانست در مبارزه‌ای حساب شده ورزشکار قزاقستان را از پیش رو برداشته صاحب مدال طلا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن ۵۳- کیلوگرم بخش جوانان ستایش نادری دیگر کاراته کا کرمانشاهی حاضر در این مسابقات نیز با دو پیروزی و یک شکست مقام نایب قهرمانی را بدست آورد.

او ابتدا از سد حریف اردنی و سپس هنگ کنگ گذشت و فینالیست شد، اما در این مرحله مغلوب کاراته کا قزاقستانی شد و به مدال نقره بسنده کرد.

در مسابقات پسران رده سنی جوانان امیر رضا برزویی کاراته کا کرمانشاهی وزن ۶۸- کیلوگرم ابتدا حریفی از کویت را شکست داد، اما در مسابقه دوم برابر نماینده قزاقستان تن به شکست داد.

او سپس در دیدار رده بندی به مصاف حریفی از اردن رفت و توانست با برتری مقابل این حریف بر سکوی سوم مسابقات قهرمانی آسیا ایستاده و صاحب مدال برنز شود.

علی مسکینی، مهدی خدابخشی و سامان حیدری سه کاراته کا کرمانشاهی دیگر عضو تیم ملی بزرگسالان هستند که فردا (سه‌شنبه) به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

درخشش ورزشکاران کرمانشاه در فینال مسابقات ثبت رکورد ملی هندکراس

مسابقه فینال ثبت رکورد ملی هند کراس کتل بل با حضور ۱۴ تیم از سراسر کشور برگزار شد که دو ورزشکار کرمانشاهی حاضر در این رقابت‌ها موفق به کسب مدال شدند.

فرشاد احمدپور در بخش آقایان و نجمه نوروزی در بخش بانوان موفق به کسب مقام سوم و کسب مدال برنز این رقابت‌ها شدند.

سرپرستی تیم کرمانشاه در این رویداد برعهده زینب رضایی مسئول کمیته کتل بل استان بود.

پیروزی بوکسور سنگین وزن کرمانشاهی در لیگ حرفه‌ای بوکس جهان

سالار غلامی بوکسور سنگین وزن کرمانشاهی در پنجمین رقابت خود در لیگ حرفه‌ای بوکس جهان به پیروزی رسید.

این لژیونر بوکس ایران در گفتگو با ایسنا، بااشاره به پنجمین دیدار خود در لیگ حرفه‌ای بوکس جهان، گفت: بعد از دوری چند ماهه از رقابت‌های لیگ به دلیل مصدومیت، خوشبختانه در بازگشت توانستم عملکرد خوبی داشته باشم و حریفم از کشور کانادا را از پیش رو بردارم.

او که در آخرین دیدار خود از ناحیه دست دچار مصدومیت شده بود، افزود: با وجود اینکه مصدومیتم هنوز بهبود پیدا نکرده بود، اما در رینگ حاضر شدم و مبارزه کردم و حریفم را شکست دادم.

سالار غلامی تاکنون در پنج مسابقه خود در لیگ حرفه‌ای بوکس برابر حریفانی از کشور‌های مکزیک، لهستان و کانادا در رقابت‌های لیگ حرفه‌ای بوکس جهان به پیروزی رسیده است‌.

کرمانشاه میزبان مسابقات تور ایرانی تنیس روی میز بانوان کشور

دور اول مسابقات تور ایرانی تنیس روی میز بانوان کشور (بزرگداشت پوران رحیمی داور باسابقه بین المللی ایران) به میزبانی کرمانشاه آغاز شد و با برگزاری دور مقدماتی، نفرات راه یافته به مرحله حذفی این رقابت‌ها مشخص شدند.

مرحله گروهی مسابقات با حضور ۴۵ ورزشکار در قالب ۱۵ گروه از صبح امروز (دوشنبه - ۲۹ آذر) در کرمانشاه آغاز شد و نفرات راه یافته به مرحله حذفی در گروه‌های مختلف مشخص شدند.

نفرات راه یافته به مرحله بعدی ابتدا در جدول حذفی مقدماتی و سپس در جدول حذفی اصلی به همراه هشت سید برتر مسابقات که از مرحله ۱/۱۶ وارد مسابقات می‌شوند برای کسب قهرمانی به رقابت خواهند پرداخت.

مسابقات مرحله حذفی فردا (۳۰ آذر) برگزار و چهره نفرات برتر مسابقات تور ایرانی تنیس روی میز بانوان کشور مشخص می‌شود.

در این مسابقات هشت ورزشکار کرمانشاهی حضور دارند و طاهره جعفری وفا و ندا روح اللهی هدایت پینگ پنگ بازان استان را برعهده دارند.

کاراته کار در مسابقات قهرمانی آسیا صاحب مدال طلا شد

آتوسا گلشادنژاد در مسابقات قهرمانی آسیا که در آلماتی قزاقستان در حال برگزار است، در رده امید با شکست نماینده کشور میزبان درفینال صاحب گردن آویز طلا شد.

این کاراته‌کای کرمانشاهی در وزن ۶۱- کیلوگرم، در بازی نخست پمون میسو از فیلیپین را شکست داد. گلشاد بازی دوم را با برتری ۴ بر صفر برابر وود چومی از هنگ کنگ پشت سر گذاشت تا راهی فینال شود.

گلشاد‌نژاد در فینال در یک رقابت حساس و نفس‌گیر با نتیجه چهار بر سه بلاساماشوا از کشور میزبان را از پیش‌رو برداشت و صاحب گردن آویز طلا شد.

پیش از این در وزن ۵۳- کیلوگرم ستایش نادری در هانتی مقابل لن منصور از اردن پیروز شد.

نادری در بازی دوم سانی ایشیزوکا از هنگ‌کنگ را ۳ بر صفر از پیش رو برداشت و راهی فینال شد. نادری در فینال با نتیجه یک بر صفر مغلوب بلا ساماشوا از قزاقستان شد به مدال نقره رسید.

در وزن ۶۸- کیلوگرم امیررضا برزویی با نتیجه ۸ بر یک محمد الرومی از کویت را شکست داد.

برزویی در بازی دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب آبلایخان چشرسوا از قزاقستان شد. برزویی در رده‌بندی بیشر آلفاوری از اردن را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد و مدال برنز مسابقات را کسب کرد.

قبولی در آزمون مربیگری آسیایی با نمره ممتاز توسط سعید نصرالهی و حمیدرضا فرهادی از نکات مهم روز دوم مسابقات در آلماتی قزاقستان بود. لازم به ذکر است که ۶ ورزشکار در قالب رده‌های سنی، جوانان، امید و بزرگسلان و دو مدیر و یک سرپرست از استان کرمانشاه تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران را در این مسابقات همراهی می‌کنند.

 از فردا مسابقات در رده سنی بزرگسالان برگزار می‌شود و علی مسکینی، مهدی خدابخشی و سامان حیدری سه ورزشکار خوب کرمانشاهی در قامت تیم ملی بزرگسالان به میدان خواهند رفت .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی جنجال ورزشی رقابت های بین المللی رقابت های کشوری لیگ حرفه ای بوکس جهان لیگ حرفه ای بوکس قهرمانی آسیا پیش رو کاراته کا رقابت ها هنگ کنگ بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۶۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور (یادبود مرحوم محمدامین روستایی) با حضور ۲۰۸ بوکسور طی روزهای ششم تا دهم اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان ملایر در استان همدان برگزار شد.

استان کردستان با ۸ بوکسور در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرد.

در پایان پنج روز تلاش نتایج زیر برای استان کردستان بدست آمد:

آژوان سالم در وزن ۵۷ کیلوگرم مدال نقره

کاوان مولودی در وزن ۵۰ کیلوگرم مدال نقره

ماهان مصطفایی در وزن ۴۶ کیلوگرم مدال نقره

آرسام خسروی در وزن ۵۴ کیلوگرم مدال برنز

ماهان امجدی در وزن ۷۰ کیلوگرم مدال برنز

گفتنی است؛ مهدی محمودیان به عنوان سرمربی و محمد میرکی در کسوت مربی هدایت بوکسورهای کردستانی را در این مسابقات برعهده داشتند.

کد خبر 6095516

دیگر خبرها

  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط حمیده اسماعیل‌نژاد
  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور
  • مسابقات آزاد تپانچه؛ ارشدنیا بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • قهرمانی پاس قم در لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور
  • پاس قم فاتح لیگ برتر کاراته/ قهرمان لیگ آینده سازان معرفی شد
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز پایان یافت
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد