Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@11:57:23 GMT

کاهش"سن"مصرف"مواد مخدر"در ایران

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۶۴۱۹

سرپرست معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت:کاهش سن مصرف مواد مخدر درکشور یک هشدار و خطر است و تنها با ارسال یک پیامک در حوزه پیشگیری نمی توان اکتفا کرد. ناطقان: سینا کلهر، سرپرست معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان صبح امروز  در سومین نشست تخصصی معاونان، مدیران کل و دبیران شورای هماهنگی سراسر کشور با بیان اینکه شهادت چهار هزار نفر در حوزه مقابله و مبارزه با مواد مخدر عدد بزرگی است، اظهار داشت: امروز در حوزه پیشگیری از مصرف مواد مخدر موفق عمل نکرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: کاهش سن مصرف مواد مخدر در کشورمان امروز یک هشدار و یک خطر است و تنها با ارسال یک پیامک نمی‌توان در حوزه پیشگیری اکتفا کرد.

کلهر افزود: حوزه پیشگیری از مواد مخدر نیازمند یک هم‌افزایی است و همه ظرفیت‌ها را برای بازیابی و احیای کسانی که درگیر مواد مخدر شدند را به کار خواهیم بست. منبع: فارس برچسب ها: کاهش سن ، مواد مخدر ، ایران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کاهش سن مواد مخدر ایران حوزه پیشگیری مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۶۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند

سردار احمد نگهبان جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد اجرا شد.

او افزود: در این طرح یک روزه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری‌های سطح شهرستان ۳۲ خرده فروش را شناسایی و دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی ادامه داد: در اجرای این طرح بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف، ۱۱ باب واحد کسب مهر و موم و هشت دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می‌شد، توقیف و روانه پارکینگ شد.

نگهبان بیان کرد: طرح‌های پاکسازی معتادان متجاهر و کارتون خواب ادامه دارد و شهروندان نیز در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • نخودفرنگی وزن را کاهش می‌دهد؟
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • «اسنوس» مواد مخدر جدید فوتبالیست‌های لیگ برتر
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • با این مواد غذایی درد را فراموش کنید
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند