Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – سیدمهدی سیدصالحی، سرپرست تیم فوتبال پدیده درباره باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس با وجود عدم پرداخت مطالبات باشگاه مشهدی اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*علی رغم اینکه حکم کمیته تعیین وضعیت و متعاقبا کمیته استیناف درباره طلب پدیده از باشگاه پرسپولیس به صورت شفاف و واضح صادر شده، اما تا کنون هیچ اقدامی برای پرداخت این پول از سوی مدیران پرسپولیس نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*اگر این روند از سوی باشگاه پرسپولیس ادامه دار باشد علی‌رغم احترام به هواداران این تیم برای اعاده حق هواداران خراسانی مجبور می‌شویم از هیچ اقدامی دریغ نکنیم. باشگاه پدیده در این ۲‌ سال و نیم نشان داد که برای وصول این طلب به دنبال تعامل است. طبق رای کمیته استیناف باشگاه پرسپولیس برای پرداخت این طلب ۱۰ روز زمان داشته، اما هیچ اقدامی صورت ندادند.

*در رای کمیته استیناف صراحتا آمده است که طبق آئین نامه انضباطی پس از گذشت ۱۰ روز از ابلاغ حکم و استمرار عدم پرداخت، کسر امتیاز و جریمه نقدی مجدداً صورت می‌گیرد و تنها در صورت پرداخت این بدهی پنجره نقل و انتقالات این باشگاه باز میشود. امروز اعلام شد با پرداخت بدهی کالدرون پنجره این تیم باز شد است، درحالی که طلب باشگاه پدیده از این تیم باقی مانده است و طبق حکم کمیته استیناف تا تایید پرداخت این طلب به باشگاه پدیده، پنجره باز نخواهد شد.

*اگر کمیته استیناف و کمیته وضعیت بازیکنان خلاف این حکم خودشان عمل کنند؛ مجبوریم به بخاطر حق باشگاه به فیفا شکایت کنیم چرا که ظاهرا اینگونه بعد از گذشت ۲ سال و نیم شاید اقدامی موثر از سوی باشگاه پرسپولیس انجام شود.

*باشگاه پرسپولیس از حضور گل محمدی، درآمدزایی های فراوانی کسب کرده است و این دور از اخلاق است که بعد از این همه مدت هنوز به تعهدات مالی که با ما داشته‌اند بی اعتنا باشند. از کمیته استیناف که همیشه در احقاق حق ثابت قدم بوده انتظار می‌رود بلافاصله برای کسر امتیاز از پرسپولیس اقدام و مجدد برای آن باشگاه جریمه نقدی به نفع باشگاه لحاظ شود.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سیدصالحی پرسپولیس پدیده باشگاه پرسپولیس کمیته استیناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۶۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال گذشته ۲۰۰ میلیارد تومان از محل عوارض، مالیات و حق آلایندگی به شهرداری‌های استان پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، علی‌محمد روستا، امروز _چهاردهم اردیبهشت_ در نشست با در نشست با شهرداران شهرهای یاسوج، دهدشت و گچساران، اظهار کرد: وصول عوارض آلایندگی کار سخت و طاقت فرسایی است و انتظار مردم از مسئولان هزینه کرد این اعتبارات در حوزه عمرانی و مبلمان شهری توسط شهرداری‌های استان است.

وی افزود: سال گذشته از محل عوارض، مالیات و حق آلایندگی مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان به شهرداری‌های استان پرداخت شد.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه گاهی مبالغ پرداخته شده صرف پرداخت حقوق کارگران شده‌است، گفت: دغدغه ما مصرف بهینه تخصیص‌های مذکور و جهت‌دهی به سمت پروژه‌های عمرانی است.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود شهرداری‌های سه شهر بزرگ استان لیستی از پروژه‌های عمرانی در جهت بهبود فضای شهری ارائه دهند تا از محل آلایندگی اعتبارات پروژه‌ها اختصاص یابد.

کد خبر 750359

دیگر خبرها

  • پایان کار ملی‌پوشان تفنگ ۱۰ متر/ نجمه خدمتی بیست و چهارم شد
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • دادرس: مشغول جراحی هستیم!
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد