Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، احمدرضا احسانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به تعمیر و تجهیز سالن‌های همدان گفت: امکانات و ملزومات برای اجرای بیست و هفتمین دوره جشنواره تئاتر کودک و نوجوان بروزرسانی شده و آماده برگزاری این رویداد بزرگ هستیم.

او در جلسه هماهنگی و هم‌اندیشی ستاد برگزاری بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، اظهار داشت: سالن‌های اجرا در همدان شرایط مناسبی دارند و مجتمع فرهنگی هنری بوعلی‌سینا و مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی به تازگی تعمیر، تجهیز و به روز رسانی شده و مجتمع فرهنگی هنری شهید مظاهری مریانج هم در این دوره به ظرفیت‌های همدان اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به برگزاری جشنواره در گستره بین‌المللی بر اهتمام ویژه نسبت به اهمیت جایگاه جشنواره و انتظارات اهالی تئاتر، صاحبنظران و مردم هنردوست همدان تاکید کرد.

احسانی با تأکید براینکه سطح کیفی جشنواره باید از سال‌های گذشته بالاتر باشد، گفت: این جشنواره مطالبه مسئولان، هنرمندان، اهالی رسانه و همه مردم همدان است و بنابراین نقش استان در برگزاری جشنواره باید جدی‌تر دیده شود.

دبیر بیست و هفتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان استان همدان نیز در این جلسه با تأکید بر تجربیات ارزشمند استان و ظرفیت‌های کارشناسی و اجرایی هنرمندان و همکاران ستاد اجرایی، گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و برنامه‌ریزی برای حفظ سلامت هنرمندان و مخاطبان در کنار هم‌اندیشی و هم‌افزایی در راستای برگزاری کیفی، منظم و با برنامه؛ در جشنواره بیست و هفتم ضروری است.

«امیر مشهدی عباس» با اشاره به پتانسیل‌ها و فضا‌های تبلیغاتی استان همدان و جشنواره، خواستار کارشناسی و ارزیابی دقیق ظرفیت‌ها برای جذب حامیان مالی با هدف ارتقای سطح کیفی و تبلیغی جشنواره شد

او با بیان اینکه تلاش می‌کنیم در حوزه تئاتر ملل ضمن در نظر گرفتن همه شرایط، گروه‌های حرفه‌ای با آثار ارزشمند، با کیفیت و تاثیرگذار در حوزه تئاتر کودک و نوجوان را به جشنواره دعوت کنیم خاطرنشان کرد: همه برنامه‌ریزی‌ها بر اساس توافقنامه جشنواره انجام شده و امیدواریم با هم افزایی تعامل بین مسئولان در استان و مرکز، جشنواره‌ای با کیفیت برگزار شود.

بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، اسفندماه برگزار خواهد شد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/د.ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان بیست و هفتمین استان همدان بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۶۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از مسئولان، اصحاب شعر و فرهنگ و قشر‌های های مختلف مردم محفل شعر ارادت رضوی برگزار شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: این مراسم از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین المللی شعر عربی رضوی می‌باشد که با حضور شاعران عرب از استان و سایر استا‌های کشور برگزار شد.

مجید منادی افزود: تا قبل از برگزاری جشنواره بین المللی شعر عربی رضوی چندین برنامه در شهرستان‌های مختلف استان از جمله آبادان، دزفول، شوشتر، شادگان و سوسنگرد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد:چهاردهمین جشنواره بین المللی شعر عربی رضوی آخر اردیبهشت با حضور شعرای عرب زبان از کشورمان و سایر کشور‌های جهان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • «شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید
  • جشنواره‌های گردشگری با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود