Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان در خصوص کلیپ منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر رفع تصرفات اراضی ملی و شهری و تیراندازی پلیس توضیح داد.

به گزارش ایسنا ، سرهنگ محمود سعادتی این باره گفت: تعدادی از ماموران اجرایی شهرداری با پشتیبانی انتظامی زاهدان، در اجرای احکام قانونی برای رفع تصرفات و ساخت و ساز غیرمجاز به منطقه عمومی انتهای شیرآباد عزیمت در موقع اجرای قانون با مقاومت و واکنش خشن متصرفان غیرقانونی و برخی افراد حامی آنها مواجه می‌شوند که قصد داشتند مانع از اجرای حکم شوند و شروع به سنگ پرانی و توهین به ماموران شهرداری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان ادامه داد: عوامل انتظامی ابتدا سعی کردند تا افراد محدود در محل را با سعه صدر مانع ادامه رفتارهای غیرقانونی  ‌و متفرق کنند .

وی ادامه داد در این زمان تعدادی از آنها محل را ترک کردند ولی برخی  اقدام به ادامه هتاکی و سنگ پرانی به سمت ماموران اجرایی شهرداری و انتظامی کردند که تعدادی از ماموران شهرداری و انتظامی مجروح و خودروها و تجهیزات نیز دچار خساراتی شد.

وی افزود در این زمان ماموران به منظور مدیریت صحنه و متفرق کردن افراد و اجرای عملیات رفع تصرف اقدام به تیراندازی با استفاده سلاح کردند که موفق به پراکنده کردن آنها و آزادسازی ۱۳ هکتار اراضی شهری در این منطقه اقدام شدند.

سرهنگ سعادتی افزود: رفع تصرفات غیر قانونی توسط ماموران اجرایی با قوت ادامه خواهد داشت و از تضییع حقوق عامه جلوگیری خواهد شد و از شهروندان انتظار است، در صورت اطلاع از تصرف اراضی ملی و شهری غیر قانونی توسط افراد سودجو، جهت اقدام قانونی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۷۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تیراندازی در زابل

 سرهنگ حمید نوری فرمانده انتظامی شهرستان زابل اظهار داشت: در پی اعلام یک مورد شرارت و تیراندازی به سمت یک رستوران در شهرستان زابل و با توجه به حساسیت موضوع، دستگیری عاملان تیراندازی به صورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی این فرماندهی قرارگرفت.

 وی افزود: با تحقیقات میدانی پلیس مشخص شدکه ۲ نفر به دلیل اختلافات قبلی با سلاح شکاری  به سمت این رستوران اقدام به تیراندازی نموده که علاوه بر رعب و وحشت عمومی، موجب ایجاد خسارت به خودروی شهروند شده و سپس از محل متواری شده بودند.

 سرهنگ نوری تصریح کرد: اقدامات فنی و ویژه پلیس برای دستگیری متهمان آغاز شد که در نهایت ۲ عامل اصلی این تیراندازی شناسایی ودر عملیات ویژه وهماهنگ ماموران پلیس در کمتر از ۳ ساعت از وقوع تیر اندازی در یکی از محلات زابل دستگیرشدند.

  

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی در زابل
  • ماجرای تیراندازی در الهیه تهران چه بود؟
  • تیراندازی در الهیه تهران | تعقیب و گریز پلیس با ۲ قمه‌ به‌ دست
  • تیراندازی در الهیه برای دستگیری ۲ زورگیر قمه‌به‌دست
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند