Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: نشست هم‌اندیشی منتخبین شورای عالی استان‌ها به منظور پیگیری قوانین شورای عالی استان‌ها بررسی بودجه ۱۴۰۱ کشور که باید بر اساس قانون در اختیار این شورا قرار می‌گرفت، برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، موسی الرضا حاجی بگلوپیرامون برگزاری جلسه هم اندیشی منتخبین شورای عالی استان‌های کشور در مشهد مقدس، اظهارداشت: برپایی نشست از این باب برای ما اهمیت دارد که منتخبین نسبت به یکدیگر شناخت بیشتر پیدا کرده و می‌توانند با تعامل و گفت‌و‌گو، در راستای اهداف شورای عالی استان‌ها که قانون به عهده آن‌ها گذاشته، راهبری نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تلاشیم به واسطه برپایی این نشست، اتفاق‌های خوبی برای حوزه مدیریت شهری و شوراهای سراسر کشور ایجاد شود؛ پیرامون بودجه 1401 یک سری نقد‌ها وجود دارد که باید با پیگیری راهکارهای جدید از طریق دولت و مجلس، نسبت به اصلاح موارد بودجه‌ای اقدام شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد با اعلام اینکه شرایط خوبی برای بودجه پیشنهادی سال جاری مدیریت شهری کلان شهرها نمی‌بینیم، گفت: بایستی به طور حتم اصلاح و تغییراتی در این بودجه صورت بگیرد، تلاش ما این است که با همفکری میان منتخبین شورای عالی استان‌ها، راهکار جدیدی را پیش بینی کنیم.

حاجی بگلو تصریح کرد: شورای عالی استان‌ها پس از مجلس شورای اسلامی، وظیفه سنگینی به عهده داشته و تنها نهادی است که قانون گذار به آن اجازه داده به صورت مستقیم طرح به مجلس ارائه دهد؛ باید از این ظرفیت استفاده کرده و طرح‌هایی که با سیاست‌های اصل نظام همخوانی دارد را پیش بینی کنیم.

حمایت شورای شهر مشهد از مطالبه دانشجویان؛ شهردار در انتصابات به شأن افراد توجه کندسخنگوی شورای شهر مشهدمقدس: با "تراکم‌‎فروشی" مخالفم/ مطالبه 23000 میلیارد‌ی شهرداری از دولت/ مشهد "بودجه مستقل" می‌خواهداستحکام بناهای عمومی دغدغه شورای شهر مشهد است/ توان‌یابان باید به حقوق حقه خود برسند

عضو شورای اسلامی شهر مشهد پیرامون بودجه تاکید کرد: در قانون به صراحت اعلام شده که دولت پیش از ارسال بودجه به مجلس، آن را با هدف بازنگری و اصلاح در اختیار شورای عالی استان‌ها بگذارد، ولی تاکنون این اتفاق صورت نپذیرفته است.

وی بیان کرد: امیدواریم با همراهی دولت و مجلس برای بودجه 1402 شاهد اتفاق‌های خوب در شورای عالی استان‌ها و شوراهای سراسر کشور باشیم؛ قانون به شورای عالی استان‌ها این اجازه را داده که از قوانین به نحو احسن استفاده کند، ولی متاسفانه در اجرا ضعیف هستیم، بایستی دستگاه‌های اجرایی را ملزم به تملیک از قانون کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد هم اندیشی و همفکری شورای عالی استان‌ها را نقطه عطفی دانست و تاکید کرد: در این نشست که روز پنج شنبه هفته جاری با حضور مهدی چمران، رئیس شورای عالی استان‌های کشور در مشهد مقدس برگزار می‌شود، قوانین شورای عالی استان‌ها بررسی و بودجه 1401 کشور که باید بر اساس قانون در اختیار این شورا می‌گرفت، پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منتخبین شورای عالی استان ها شورای اسلامی شهر مشهد هم اندیشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۷۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود

سخنگوی شورای ائتلاف گفت که جلسه منتخبان مجلس دوازدهم امروز برگزار می‌شود. - اخبار سیاسی -

امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اعلام خبر برگزاری نشست منتخبان مجلس دوازدهم به دعوت شورای ائتلاف به خبرنگار سیاسی تسنیم گفت: این نشست امروز سه‌شنبه برگزار می‌شود.

اختصاصی| لیست 16نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود

 

وی افزود: این روزها نشست‌های مختلفی توسط گروه‌های سیاسی و صنفی یا توسط افراد برگزار میشود، ائتلاف با احترام به همه سلایق نشست منتخبان مجلس دوازدهم رابه جهت همدلی و همفکری برگزار میکند و امیدواریم مجلس آتی بتواند نقش خود را به خوبی ایفا کند.

رسولی در پایان با اشاره به برخی تخریب‌ها گفت: برخی روشی جز بی‌اخلاقی و تخریب ندارند، بی‌محلی سیاست ما به این قلیل افراد است. مسئله ما مردم و کشور است و با عنایت به رهنمودهای رهبرانقلاب در باب وحدت و پرهیز از مجادلات بیهوده سیاسی ازآنها و رفتارشان عبور میکنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان و مدیران رسانه‌ای برگزار شد
  • نشست هم‌اندیشی وزیر امور خارجه با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان
  • ۱۲۷ هزار نفر عضو شورا در کشور وجود دارد
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • چرا ‌حساب‌های شهرداری مشهد بسته شد؟