Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-02@23:29:46 GMT

امکان سنجی احداث زیرگذر شیخ آباد بررسی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۷۵۴۹

امکان سنجی احداث زیرگذر شیخ آباد بررسی شد

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ در پی بازدید استاندار البرز از زیر گذر شیخ آباد و رصد مشکلات موجود، جلسه‌ای با قید فوریت به ریاست «ابوالفضل فانی» سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی و با حضور کلیه مدیران و مسئولین ارشد مرتبط در سالن جلسات معاونت عمران برگزار شد.

وی در این نشست تاکید کرد: با توجه به وضع موجود اراضی در بالادست و پایین دست تقاطع شیخ آباد و میزان اصلاحی هر یک از این اراضی، امکان اجرای زیر گذر با عرض ۶ متر (یک لاین رفت و یک لاین برگشت) یا عرض ۱۲ متر (دو لاین رفت ‌و دو لاین برگشت) مورد ارزیابی کارشناسی و فنی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: اداره کل راه آهن استان مکلف است فارغ از تعیین تکلیف تملک اراضی در بالادست و پایین دست تقاطع شیخ آباد، نسبت به اجرای طرح تقاطع غیر همسطح برابر طرح‌های مصوب ابلاغی اقدام نماید و تاخیر در انجام تملکات از سوی شهرداری‌های کرج و فردیس به هیچ عنوان نمی‌بایست در شروع به کار اداره کل راه آهن در عملیاتی شدن طرح زیر گذر شیخ آباد دخالت داشته باشد.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد با حضور نمایندگانی از اداره کل دفتر فنی، فرمانداری کرج، پلیس راهور و نمایندگان شهرداری های کرج و فردیس بازدید میدانی از محل مورد نظر صورت پذیرد.

46

کد خبر 1584722

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز نظرسنجی شیخ آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۷۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخشهر + تصاویر

مهدی قاسمی از اجرای حکم قطعیت یافته قضایی و تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری با موضوع رفع تصرف از اراضی ملی پلاک فرخشهر خبر داد و گفت: به دنبال اجرای این حکم، تصرفات غیر قانونی شامل ساخت و ساز و کاشت درخت و ایجاد استخر به مساحت ۲۰ هزار مترمربع در اراضی ملی پلاک فرخشهر خلع ید شد.

بیشتر بخوانید

تخریب یک ملک در خیابان عمان شهرکرد

قاسمی افزود: این اقدام با دستور معاون دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد و با حضور یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و پشتیبانی ماموران کلانتری ١۵ فرخشهر صورت گرفت.

به گفته وی؛ مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، تصرف و یا ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی ملی می توانند موارد را از طریق شماره تلفن ١۵٠۴ و  سامانه ١٣٩ به صورت ٢۴ ساعته و شبانه روزی به اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش
  • احداث پل جدید بندقیر در محور ملاثانی شوشتر
  • احداث متروی رباط کریم؛ اجرای طرح بعد از تملک اراضی
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد
  • رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخشهر + تصاویر
  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • مسیر دسترسی اراضی ۵۶۰ هکتاری در قم احداث می‌شود
  • احداث زیرگذر بزرگراه شهید چمران تا پایان سال ۱۴۰۳
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد