Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، در آستانه شب یلدا، مراسم بسته‌بندی و آماده‌سازی بسته‌های شادانه یلدایی امام رضایی ویژه خانواده‌های کم‌بضاعت، به همت خادمیاران رضوی شهرستان محمودآباد امروز دوشنبه ۲۹ آذرماه ۱۴۰۰ در مجتمع فرهنگی-جهادی امام رضا (ع) این شهرستان با حضور جمعی از خادمیاران محمودآبادی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این مراسم که چند تن از مسئولان شهرستان از جمله امام جمعه، شهردار، رئیس اداره بهزیستی و رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیز حضور داشتند، خادمیاران محمودآبادی همراه با زمزمه نوای دلنشین «علی موسی‌الرضا (ع)» اقلام تهیه‌شده برای این بسته‌های یلدایی را در جعبه‌های مخصوص قرار داده و بسته‌بندی کردند که تعداد این بسته‌ها مجموعاً به حدود ۹۰۰ بسته رسید.

اقلام داخل این بسته‌های یلدایی امام رضایی شامل میوه‌هایی، چون انار، پرتقال، نارنگی و خیار و اقلام دیگری، چون شیرینی، شکلات، تخمه آفتابگردان، پفیلا و نمک متبرک امام رضا (ع) بود.

ارزش ریالی هر یک از این بسته‌ها بالغ بر یک میلیون ریال و مجموعاً ۹۰۰میلیون ریال اعلام شد که همه از محل مساعدت‌های خادمیاران، خیرین و کمک‌های مردمی شهرستان محمودآباد تأمین شده است.

این بسته‌ها طی یک برنامه زمان‌بندی‌شده به مسئولین کانون‌ها تحویل شد تا امروز سه‌شنبه آن را به دست خانواده‌های هدف برسانند.

یلدایی از جنس مهربانی در مرکز حمایتی مهدی موعود (عج)  بابل

خادمیاران کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده، با حضور در مرکز حمایتی مهدی موعود (عج)، با اهدای بسته‎های یلدایی شادی خود را با کودکان و نوجوانان آن مرکز تقسیم نمودند.

همزمان با پایان پاییز و فرارسیدن شب یلدا جمعی از خادمیاران کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده، به نیابت از امام مهربانی، با حضور در مرکز حمایتی مهدی موعود (عج) شادی شب یلدا را با بسته‎های یلدایی و هدایای ویژه کودکان و نوجوانان در این مرکز تقسیم نمودند. خادمیاران رضوی طبق سنوات گذشته با تهیه بسته‌های حمایتی یلدایی شامل (برنج، گوشت، سیب، پرتقال، کیوی، انار، شیرینی، کیک، هندوانه، آجیل و تنقلات، خوراکی و اسباب بازی و سرگرمی شامل (فوتبال دستی، بازی فکری و پازل و ...)) به ارزش ۳ میلیون تومان تهیه برای شاد کردن دل کودکان و نوجوانان این مرکز در شب یلدا سهم کوچکی داشته باشند.


توزیع ۲۳۰ بسته یلدای مهربانی در فریدونکنار

مهدی آزادی کناری دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان فریدونکنار گفت: ۲۳۰ سبد معیشتی ویژه شب یلدا تحت عنوان "یلدای مهربانی" توسط کانون‌های محلی در شهر و روستای فریدونکنار توزیع خواهد شد.

او افزود: این بسته‌ها شامل پرتقال، نارنگی، انار، آجیل و شکلات کنجدی به ارزش تقریبی ۱۶۰ میلیون ریال است.

انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شب یلدا خادمیاران رضوی خادمان امام رضا بسته های یلدایی بسته ها شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۷۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد

غلامرضا زارعی مدیر دفتر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: بر اساس ماده ۲۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکلف است طبق معرفی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همکاری برخی نهاد‌ها به مادران باردار، شیرده و دارای کودک زیر پنج سال سبد تغذیه و بسته بهداشتی رایگان را به صورت ماهانه اختصاص دهد.

او افزود: بر همین اساس شارژ اعتبار خرید بسته‌های غذایی و بهداشتی به میزان حدود ۶ میلیون ریال برای مادران دارای فرزند شیرخوار شامل ۲ میلیون و ۳۰۵ هزار و ۱۱۰ نفر از سه دهک اول درآمدی انجام شده است.

مدیر دفتر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ادامه داد: به منظور حمایت از مادران ایرانی در فرزندآوری و حرکت به سوی جوانی جمعیت، بسته‌های غذایی و بهداشتی به مادران دارای فرزند شیرخوار (زیر ۲ سال) در بستر کالابرگ الکترونیکی اختصاص یافته است.

زارعی بیان کرد: ۱۶ هزار و ۵۷۱ شعبه فروشگاه زنجیره‌ای و خرد در استان خراسان رضوی آماده عرضه بسته‌های غذایی و بهداشتی ویژه مادران دارای فرزند شیرخوار و زیر پنج سال هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به اهتزاز درمی‌آید
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • انجام عمل بسته دریچه آئورت برای نخستین‌ بار در غرب کشور
  • انجام عمل بسته دریچه آئورت برای اولین‌بار در غرب کشور