Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) با حمایت جانی اینفانتینو رئیس خود به دنبال اجرایی کردن پروژه بزرگ برگزاری جام جهانی هر دو سال به جای هر ۴ سال است. این پروژه عظیم فیفا موافقان زیادی دارد البته در مقابل مخالفان سرشناس تر و بانفوذتری دارد. یوفا مخالف اصلی برگزاری جام جهانی هر ۲ سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در مقابل کنفدراسیون فوتبال آسیا و کنفدراسیون فوتبال آفریقا از حامیان سرسخت برگزاری این فرمت جدید جام جهانی هستند. فدراسیون فوتبال کشورمان نیز حامی برگزاری جام جهانی هر ۲ سال است. در همین رابطه فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) متعهد شده در صورت برگزاری جام جهانی هر ۲ سال به جای هر ۴ سال، ۱۹ میلیون دلار به هر فدراسیون(۲۱۱ عضوش) بابت درآمد اضافی هر ۴ سال پرداخت می کند. بدین ترتیب در صورت برگزاری جام جهانی هر ۲ سال فدراسیون فوتبال کشورمان به عنوان یکی از اعضای فیفا پاداشی ۱۹ میلیون دلار به درآمدهایش اضافه خواهد شد. انتهای پیام/  

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: برگزاری جام جهانی هر ۲ سال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۷۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتیجه اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی و برگزاری حراج دوم در سال ۱۴۰۳

امتداد - ضمن اعلام نتیجه اولین مرحله از حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال 1403 (مورخ 11 اردیبهشت ماه 1403)، به اطلاع می رساند حراج جدید اوراق یاد شده در تاریخ 18 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، جزئیات این گزارش به شرح زیر است:


بانک مرکزی پیشنهادات دریافت‌شده از بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی را به منظور تصمیم‌گیری به وزارت امور اقتصادی و دارایی ارسال و این وزارتخانه نسبت به تعیین سفارش‌های برنده اقدام می‌کند. کارگزاری این بانک ضمن تامین‌ زیرساخت معاملات و برگزاری حراج، تعهدی نسبت به حجم و قیمت اوراق مالی اسلامی دولتی فروش‌رفته ندارد و اوراق مزبور را در بازار اولیه به منظور تامین مالی دولت خریداری نخواهد کرد.   برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • فیفا در آستانه تغییر یک قانون مهم؛ لغو ممنوعیت برگزاری لیگ‌های داخلی در خارج از کشور
  • اعلام نتیجه اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی و برگزاری حراج دوم در سال ۱۴۰۳
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • برای فروش سفره یکبار مصرف چه باید کرد
  • پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی
  • فرانسه جایگاه خود را بین ۱۰ اقتصاد برتر از دست می‌دهد
  • قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!
  • مسکن مهر چاله‌ های بزرگ دارد