Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از شبکه ای بی سی، لینا هیدالگو قاضی شهر هریس کانتی در ایالت تگزاس اعلام کرد اولین مورد از مرگ مبتلا به اومیکرون در شهر کانتی به ثبت رسیده است.

هیدالگو در ادامه افزود: فردی که جان خود را از دست داد، مردی حدوداً ۵۰ ساله، ساکن ناحیه دو شهر هریس بود.  

گفته می شود این مرد واکسینه نشده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر ساعاتی پس از آن گزارش شد که هیدالگو سطح تهدید ویروس کرونا در شهر کانتی را به "قابل توجه" رساند.

این خبر در حالی منتشر می شود که مرکز پزشکی تگزاس از افزایش موارد مبتلایان و بستری شدن در بیمارستان خبر می دهد. هفته گذشته تنها جواب آزمایش حدود ۲۰۹۴ نفر در روز در تگزاس مثبت اعلام شد که تقریباً سه برابر هفته قبل از آن است.

تحقیقات اولیه نشان می دهد که نوع اومیکرون کرونا بسیار بیشتر از انواع قبلی قابل انتقال است و در برابر واکسن ها مقاوم تر است. با این حال مانند انواع قبلی افرادی که واکسینه شده اند کمتر احتمال دارد علائم جدی را نشان دهند و در نهایت در بیمارستان بستری شوند.

با توجه به سرایت بالای اومیکرون آنتونی فائوچی کارشناس ارشد بیماری های عفونی در آمریکا پیش بینی کرده که اومیکرون گونه غالب در آمریکا «در چند هفته» آینده خواهد بود و می تواند فشار بر بیمارستان ها را که همین حالا نیز تحت فشار افزایش ابتلاها به ویروس دلتا هستند، افزایش دهد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۷۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریاض اولین مقصد «بلینکن» در دور جدید سفر منطقه‌ای خاورمیانه

به گزارش خبرگزاری مهر، رویترز اعلام کرد که وزیر امور خارجه آمریکا قرار است طی سفری دو روز به عربستان با شرکت در نشست اقتصادی به میزبانی ریاض با شرکای منطقه‌ای خود درباره تحولات منطقه و آتش بس در غزه رایزنی کند.

وزارت خارجه آمریکا روز شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه این کشور در یک سفر دو روزه طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری به عربستان سعودی سفر خواهد کرد.

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که قرار است وزیر امور خارجه آمریکا در سقر دو روزه قریب الوقوع به عربستان سعودی طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری با شرکت در نشستی با شرکای منطقه‌ای خود مسئله آتش بس در نوار غزه و مذاکرات بر سر آزادی اسرای اسرائیلی را از نزدیک رایزنی و بررسی کند.

پایگاه خبری النشره لبنان به نقل از خبرگزاری رویترز گزارش داد که در بیانیه وزارت خارجه آمریکا آمده است که «سفر آتی بلینکن به ریاض بر سر ارائه تضمین‌هایی برای ارسال کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه تمرکز خواهد داشت.»

در این بیانیه تاکید شده است که «وزیر خارجه آمریکا در نشست ریاض درباره موضوعات اساسی منطقه از جمله تحولات منطقه و تلاش برای برقراری صلح و امنیت منطقه‌ای و تشکیل دولت مستقل فلسطینی با هدف تضمین امنیت اسرائیل با شرکای منطقه‌ای خود دیدار و رایزنی خواهد کرد.»

به گزارش رویترز بلینکن قرار است روز یکشنبه با سفر به عربستان سعودی با وزیران شواری همکاری خلیج فارس و همچنین در نشست اقتصادی به میزبانی ریاض دیدار و رایزنی کند.

گفتنی است که آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در ابتدای این هفته به عربستان سعودی، اردن و سرزمین‌های اشغالی سفر خواهد کرد.

کد خبر 6090416

دیگر خبرها

  • ریاض اولین مقصد «بلینکن» در دور جدید سفر منطقه‌ای خاورمیانه
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • نزول رشد اقتصادی دور از انتظار اولین اقتصاد جهان
  • کیفیت هوای تهران در اولین روز هفته
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت
  • آزمایش اولین «واکسن شخصی» برای نوعی از سرطان روی بیمار انگلیسی
  • قیمت پیاز ، اولین شوک بازار در سال ۱۴۰۳
  • قیمت پیاز اولین شوک بازار در سال ۱۴۰۳
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در مشهد