Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@13:44:56 GMT

۱۸میلی متر باران در طارم سفلی قزوین ثبت شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۷۸۳۸

۱۸میلی متر باران در طارم سفلی قزوین ثبت شد

مهدی آخوندی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا میزان بارش در مرکز استان را ۵.۲ دهم میلی متر اعلام و اظهار داشت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی که از روز گذشته وارد استان شده بود، سرعت باد در سیردان را به ۶۸ کیلومتر بر ساعت افزایش داد.

وی تصریح کرد: براساس نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره ای، با توجه به خروج این سامانه بارشی از سطح منطقه، تا پنجشنبه هفته جاری شاهد جوی به نسبت پایدار خواهیم بود و در عین حال نیز احتمال بارش های پراکنده در سطح منطقه نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این کارشناس هواشناسی، کمینه دمای هوا در سطح استان امشب نسبت به شب گذشته نیز افزایش خواهد یافت.

وی یادآور شد: براساس پیش بینی های به عمل آمده، از جمعه سامانه بارشی جدیدی وارد منطقه می شود که تا شنبه هفته بعد فعال بوده و با توجه به اینکه از پنجشنبه هفته جاری روند کاهش دما را پیش رو خواهیم داشت، برودت هوا برای روزهای جمعه و شنبه و به خصوص یکشنبه هفته آینده بسیار محسوس خواهد بود. 

آخوندی اضافه کرد: در شبانه روز گذشته آوج با یک و رازمیان در بخش رودبار الموت غربی با ۱۸ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب خنک ترین و گرم ترین مناطق استان بودند و دمای هوای قزوین نیز طی این مدت ۵ تا ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بود.

برچسب‌ها ایرنا استان قزوین اداره کل هواشناسی قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرنا استان قزوین اداره کل هواشناسی قزوین ایرنا استان قزوین اداره کل هواشناسی قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۷۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌هایی باورنکردنی از خسارت تگرگ در یک شهر

به گزارش خبرآنلاین ،بارش باران در درح سربیشه از دیروز آغاز شده که تا صبح امروز ۲۰ میلمتر در این منطقه باران بارید و ساعتی پیش نیز این منطقه شاهد بارش دانه های درشت تگرگ بود که به خودروها و مزارع کشاورزی آسیب وارد کرد.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902792

دیگر خبرها

  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در زنجان و طارم
  • سیلابی شدن رودخانه در روستای برمزید و خنجوک
  • (عکس) تصاویری باورنکردنی از خسارت تگرگ در یک شهر
  • عکس‌هایی باورنکردنی از خسارت تگرگ در یک شهر
  • وعده صادق، آغاز تحول در منطقه
  • کاهش حجم آب سد طالقان علت کاهش حق آبه قزوین
  • واژگونی مزدا در قزوین یک‌کشته و یک‌مصدوم برجای گذاشت
  • یک کشته در سانحه رانندگی طارم سفلی 
  • یک فوتی و یک مصدوم در واژگونی خودرو در طارم سفلی
  • آسمان قزوین فردا بارانی است