Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) با حمایت جانی اینفانتینو رئیس خود به دنبال اجرایی کردن پروژه بزرگ برگزاری جام جهانی هر دو سال به جای هر ۴ سال است.

این پروژه بزرگ فیفا موافقان زیادی دارد البته در مقابل مخالفان سرشناس‌تر و بانفوذتری دارد. یوفا مخالف اصلی برگزاری جام جهانی هر ۲ سال است. اما در مقابل کنفدراسیون فوتبال آسیا و کنفدراسیون فوتبال آفریقا از حامیان سرسخت برگزاری این فرمت جدید جام جهانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون فوتبال کشورمان نیز حامی برگزاری جام جهانی هر ۲ سال است.

در همین رابطه فیفا متعهد شده در صورت برگزاری جام جهانی هر ۲ سال به جای هر ۴ سال، ۱۹ میلیون دلار به هر فدراسیون (۲۱۱ عضوش) بابت درآمد اضافی هر ۴ سال پرداخت می‌کند. به این ترتیب در صورت برگزاری جام جهانی هر ۲ سال فدراسیون فوتبال کشورمان به عنوان یکی از اعضای فیفا پاداشی ۱۹ میلیون دلار به درآمدهایش اضافه خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فیفا Fifa برگزاری جام جهانی هر ۲ سال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۷۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لقب جدید AFC به فوتسال ایران

کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم ملی فوتسال ایران ثابت‌قدم خطاب کرد.

به گزارش فارس، تیم ملی فوتسال کشورمان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل قرقیزستان به برتری 6 بر یک رسید و توانست راهی نیمه نهایی شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در واکنش به پیروزی ایران نوشت که «ایران به روند حضور خود در نیمه‌نهایی‌های جام ملت‌های آسیا ادامه داد».

کنفدراسیون فوتبال آسیا، AFC، فوتسال ایران را «ثابت‌قدم» خواند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا با حذف ژاپن پیروزی پرگل ایران برابر کره‌جنوبی

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏ + جزئیات قرارداد
  • عربستان اسپانسر فیفا شد!‏
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی