Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@19:51:33 GMT

مسیرهای کوهستانی استان تهران لغزنده است

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۷۹۶۷

مسیرهای کوهستانی استان تهران لغزنده است

عادل مصدقی روز سه شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: از عصر روز گذشته فعالیت سامانه های بارشی از سمت غرب استان تهران به شکل باران شروع و در ارتفاعات کوهستانی شمال و شمال شرقی تبدیل به برف شد و این بارش های نسبتا شدید تا حوالی ساعت ۴ بامداد ادامه داشت.

وی افزود: در بخشی از ساعات نیز شاهد بارش تگرگ بودیم و بلافاصله با بارش نسبتا شدید برف ۴۰ تیم عوامل راهداری مشغول عملیات برف روبی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون راهداری استان تهران با بیان اینکه عملیات برف روبی و همچنین شن و نمک پاشی در مسیرهای برف گیر همچنان ادامه دارد گفت: هم اکنون با تلاش عوامل راهداری هیچ مسیری در مناطق روستایی و شهری استان مسدود نیست و تردد خودروها در جریان است.

وی در خصوص آخرین وضعیت جوی در استان تهران نیز گفت: هم اکنون شاهد بارش برف و تگرگ در مسیرهای گردنه قوچک شهرستان شمیرانات و هراز و در برخی نقاط نیز شاهد بارش خفیف باران هستیم.

مصدقی بیشترین بارش برف استان تهران را در حوزه لواسانات شهرستان شمیرانات اعلام کرد و گفت: عوامل راهداری در مسیرهای روستایی این بخش مشغول عملیات برف روبی هستند و تلاش می کنند این مسیرها بدلیل بارش برف مسدود نشود.

وی درباره آخرین وضعیت ترافیکی در سطح استان تهران نیز گفت: هم اکنون تردد خودروها در بیشتر مسیرها بصورت پرحجم در جریان است اما در آزاد راه ساوه- تهران محدوده بهمن آباد شاهد ترافیک سنگینی هستیم.

معاون راهداری استان تهران یادآور شد: به منظور رفاه حال مسافران ۳۱ باب راهدارخانه ثابت و سیار فعال شده و آماده خدمت رسانی به مسافران به ویژه در مناطق کوهستانی است.

وی از مسافران خواست بدلیل لغزندگی مسیرها با احتیاط رانندگی کنند و برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در کلیه مسیرهای کشور به سامانه ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اداره کل راهداری استان تهران بارش برف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اداره کل راهداری استان تهران بارش برف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اداره کل راهداری استان تهران بارش برف استان تهران بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۷۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باادامه بارش ها در کرمانشاه، هشدار نارنجی صادر شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، افشین یگانه با اشاره به شدت بارش در ثلاث باباجانی به آبگرفتگی پل‌های ارتباطی برخی از روستا‌های این شهرستان اشاره کرد و گفت: برخی از جاده آسفالت روستا‌ها هم تخریب شده که راهداری در جاده‌ها فعال و محور‌ها را باز می‌کند.
مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه، از رفع انسداد راه در جوانرود به علت ریزش کوه خبر داد و گفت: هم‌استانی تا روز یکشنبه از سفر‌های غیرضروری اجتناب و در صورت ضرورت وضعیت راه‌ها را از طریق سامانه ۱۴۱ راهداری جویا شوند.
براساس اعلام هواشناسی استان کرمانشاه، امروز هم به تناوب شاهد بارندگی همراه با وزش باد، رعد و برق، رگبار و آبگرفتگی معابر و رواناب در سطح استان خواهیم بود در ادامه در روز یکشنبه از شدت بارش در استان کاسته و، اما در روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه با عبور موج ناپایداری مجددا شاهد بارش‌های همراه با رعدوبرق در نیمه شمالی استان خواهیم بود .

دیگر خبرها

  • مسدود شدن راه پنج روستا در دیشموک بر اثر بارش‌ باران
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در کوه «اکوز داغی» شهرستان هریس
  • آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟
  • باادامه بارش ها در کرمانشاه، هشدار نارنجی صادر شد
  •  اتوبان شهید خرازی مسدود شد | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • ادامه بارش ها در کرمانشاه
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • آماده‌باش نیروهای راهداری البرز در پی بارش شدید باران
  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش باران لغزنده است