Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ملی پوشان ایران در بازی تدارکاتی موفق شدند ایتالیا را شکست دهند.
به گزار آریا، تیم ملی فوتسال کشورمان که برای دو دیدار دوستانه با تیم ملی ایتالیا راهی این کشور شده قرار است دو بازی دوستانه با این تیم برگزار کند. در اولین بازی تیم ملی کشورمان به مصاف لاجوردی پوشان نایب قهرمان جهان و قهرمان اروپا رفت که در نتیجه توانست 6 بر 4 به برتری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی کشورمان از ساعت 20:30 بازی دوم خود را مقابل ایتالیا برگزار می کند. شاگردان ناظم الشریعه با ترکیب جوان شده در این تورنمنت دوستانه حضور دارند.
تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی خود برابر ایتالیا با نتیجه 6 بر 4 پیروز شد. در این بازی از ساعت 20:45 (به وقت تهران) در شهر سالسوماجوره برگزار شد مهدی کریمی (سه بار)، محمد شجری، حسین طیبی و سعید احمدعباسی برای ایران گلزنی کردند. گلهای تیم میزبان هم توسط آلکس مرلیم، گابریل موتا، د متئوس، موریلو به ثمر رسید.
در نیمه نخست باقر محمدی دروازه بان ایران با دریافت کارت قرمز اخراج شد و محمد ناظم الشریعه سپهر محمدی را درون دروازه قرار داد. در این نیمه ایران ابتدا دو بار توسط کریمی گلزنی کرد اما در ادامه سه گل خورد و بازنده به رختکن رفت. در نیمه دوم شاگردان ناظم الشریعه عملکرد بهتری داشتند و برتری را به ایتالیا تحمیل کردند. دومین بازی دو تیم سه شنبه برگزار خواهد شد. ایتالیا خود را آماده حضور در مسابقات قهرمانی یورو 2022 می‌کند و دیدار با ایران آخرین بازی تدارکاتی این تیم محسوب می‌شود.
بعد از پیروزی تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل ایتالیا سایت رسمی فدراسیون فوتبال این کشور به تمجید از تیم ملی فوتسال پرداخت. تیم ملی فوتسال ایران جهت دو دیدار دوستانه به ایتالیا سفر کرده که شب گذشته در اولین بازی توانست با نتیجه 6 بر 4 به پیروزی برسد. بعد از این برد سایت رسمی فدراسیون فوتبال این کشور به تمجید از تیم ملی فوتسال و ملی پوشان جوان ایران پرداخت.
این سایت نوشت؛ ‌این بازی دوستانه نبردی جذاب و سراسر هیجان مقابل یکی از قدرت‌های بزرگ فوتسال جهان بود که در نهایت منجر به شکست 6 بر 4 ایتالیا شد. تیم ملی ایران پس از عقب افتادن، توانست باشکوه به بازی برگردد و به عنوان تیم پیروز از میدان خارج شود. این بازی یک آزمون برای سنجیدن شخصیت تیم ملی ایتالیا در برابر یکی از قوی‌ترین تیم‌های جهان بود. این دیدار فوق‌العاده در ورزشگاه امیلیا رومانیا، تکرار می‌شود و دو تیم در دومین بازی دوستانه خود به مصاف هم می‌روند.
حمد ناظم‌الشریعه پس از پیروزی 6 بر 4 تیم ملی فوتسال ایران مقابل ایتالیا در دیداری تدارکاتی گفت: این پیروزی جوانان باغیرت را به ملت عزیز ایران تبریک می‌گویم. پیروزی برابر ایتالیا در همین کشور پس از 30 سال نشان از قدرت و استعداد فوتسال ایران است. از مربیان باشگاهی بازیکنان نیز تشکر می‌کنم.
وی ادامه داد: به بازیکنان تبریک می‌گویم که در مدت زمان کم برنامه‌ها را اجرا کردند. در حال حاضر بزرگترین حُسن تیم ما این است که وقتی جوان با جوان تعویض شد هیچ افت و خیزی در تیم رخ نداد.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران خاطرنشان کرد: سرمنشا اتفاقی که در اواخر نیمه اول رخ داد، بی‌تجربگی بود که باید آن را قبول کنیم. قصد ندارم درباره داوری صحبت کنم اما باید بپذیریم که داوری ضعف داشت. باید پخته‌تر عمل و درصد اشتباه را کم کنیم.
ناظم‌الشریعه گفت: از مربیان لیگ که بازیکنان را در اختیارمان قرار دادند تشکر می‌کنم. بازیکنان همه تلاش‌شان را کردند و به خودشان و خانواده و جامعه فوتسال تبریک می‌گویم.
همچنین از فدراسیون فوتبال بابت مهیا کردن این شرایط جهت نشان دادن استعدادهای‌مان تشکر می‌کنم. از اصولی و عزیزی خادم هم ممنونم که انگیزه خوبی ایجاد کردند، به خصوص از بچه‌های روابط عمومی که موجب پخش مسابقه از شبکه سه سیما شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال ایران تیم ملی فوتسال ایران ناظم الشریعه بازی دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۸۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم

در دیدار معوقه هفته سی و دوم «سری آ» ایتالیا، شامگاه پنج شنبه از ساعت ۲۱:۳۰ تیم‌های فوتبال «رم» و «اودینزه» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک رم به پایان رسید.

بازی این دو تیم یازده روز پیش طبق برنامه در حال برگزاری بود که در ‏دقیقه ۷۱ ایوان اندیکا ستاره رم ناگهان از هوش رفت. درحالی‌که همه ‏نگران سکته قلبی این بازیکن بودند بازی نیمه‌کاره رها ماند و ‏فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد درباره بازی تصمیم‌گیری خواهد ‏کرد. ‏در نهایت اعلام شد که این بازی نه از ابتدا بلکه از همان جایی که ‏متوقف شده و با همان نتیجه یعنی تساوی یک به یک ادامه پیدا خواهد ‏کرد. ‬ در این دیدار که به میزبانی اودینزه برگزار شده بود در دقیقه ۲۳ «روبرتو پریرا» موفق شد تیم میزبان را پیش بیندازد، اما «روملو لوکاکو» در دقیقه ۶۴ بازی را به تساوی کشاند.

نکته قابل توجه این است که سردار آزمون در دیدار نیمه تمام ۲ تیم حتی در لیست رم هم حضور نداشت، اما در این بازی به طور فیکس در ترکیب رم بازی کرد. در دقیقه ۵+۹۰ «برایان کریستانته» موفق شد گل برتری رم را به ثمر برساند تا این دیدار با برتری شاگردان «ده روسی» به پایان برسد.

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ایران فینالیست شد/ یک گام تا قهرمانی در قاره‌کهن
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • امروز ایران- قرقیزستان در یک چهارم نهایی آسیا/پیش به سوی جام جهانی فوتسال