Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسین قلی پور روز سه شنبه در نشست شورای مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین اظهار داشت: با توجه به هماهنگی های انجام شده امسال ۴۲۳ تن از مددجویان مشاوره فردی و ۴۰۴ نفر نیز به شکل گروهی راهنمایی و مشاوره شده اند و همچنین برای ۳۶۶ نفر شناسنامه سلامت روان تهیه شده است.

وی اظهار داشت: یکی از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) در حوزه فرهنگی ارائه مشاوره های فرهنگی، اجتماعی و دینی به مددجویان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی کمیتعه امداد امام (ره) قزوین ادامه داد: خدمات مشاوره ای در ۱۳ مرکز طرف قرارداد با این نهاد، به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در استان قزوین ارائه می شود.

این مسوول اضافه کرد: همچنین با انعقاد تفاهم نامه با سازمان بهزیستی در زمینه بهره مندی از خدمات مراکز ترک اعتیاد، بستر خدمات دهی به مددجویان در این زمینه نیز فراهم شده است. 

قلی پور اضافه کرد: تولید محتوای فرهنگی با رویکرد پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ارسال از طریق کانال و گروه های فعال ایجاد شده برای جامعه هدف در شبکه های مجازی و تهیه ۲ هزار و ۵۰۰ تبلت برای دانش آموزان تحت حمایت به منظور کمک به بهبود تحصیل و همچنین پیشگیری از ترک تحصیل دانش آموزان گام های دیگری هستند که در راستای ارتقای فرهنگی مددجویان برداشته شده است.

این مسوول گفت: بهره مندی از ظرفیت برخی از دستگاه ها و نهادها از جمله سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه به منظور ارائه خدمات فرهنگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی برای جامعه هدف مانند اجرای طرح ۳۱۳ و طرح امداد فرهنگی از دیگر برنامه های انجام شده در این زمینه است.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین اظهار داشت: در زمینه مشاوره و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در کنار مددجویان برنامه هایی نیز برای کارکنان اجرا شده که می توان به برگزاری کارگاه های آموزشی حضوری با موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ارسال پیام مشاوره از طریق اتوماسیون اداری اشاره کرد.

برچسب‌ها مشاوره مددجوی کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی استان قزوین قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشاوره مددجوی کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی مشاوره مددجوی کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی استان قزوین قزوین پیشگیری از آسیب های اجتماعی استان قزوین کمیته امداد امداد امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۸۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی

جعفری مدیرعامل موسسه خیریه گفت: پارسال ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به مددجویان تحت پوشش خدمات حمایتی، درمانی، اشتغال، آموزشی و روانشناختی ارائه شد.

وی افزود: این موسسه خیریه با برپایی میز خدمت در ۱۰ دستگاه اجرایی و اماکن مذهبی به مددجویان خدمت رسانی می‌کند.

پشتوانه مالی این موسسه خیران و صاحبان واحد‌های تولیدی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه