Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز رئیس جهاد دانشگاهی البرز از هنرمند نقاش و مدیر گروه رشته نقاشی دانشگاه جامع علمی-کاربردی جهاد دانشگاهی البرز که در زمره ۵۰۰ هنرمند برتر دنیا در سال ۲۰۲۱ قرار دارد، تقدیر کرد.

احمدرضا فیروزی در گفت‌وگو با ایسنا افزود: استاد شهریار احمدی از اساتید خوشنام و متبحر نقاشی است که دو دهه همکاری تنگاتنگی در مرکز علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی البرز داشته و امسال جزو  ۵۰۰ هنرمند برتر دنیا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه امسال در کل پنج هنرمند از کشور موفق به کسب چنین رتبه‌ای شده‌اند، اظهار کرد: بودن یک هنرمند از البرز در بین برترین‌ها باعث افتخاری برای کشور و استان است.

وی ادامه داد: این هنرمند در زمینه پرورش دانشجویان نقاشی نیز فعالیت‌های ارزنده‌ای داشته است.

فیروزی ضمن قدردانی از این هنرمند ارزنده گفت: امیدواریم از ظرفیت چنین هنرمندی در استان و کشور برای ارتقا هنر نقاشی استفاده شود.

به گزارش ایسنا، «آرت‌پرایس» -مهم‌ترین مرجع مارکت هنر جهان- در کنار «فیاک» – موسسه نمایشگاه‌های بین‌المللی پاریس- در گزارش تازه‌شان که متر و معیاری مهم برای تحلیل و بررسی وضعیت هنر معاصر جهان، از دو بُعد اقتصادی و هنری است، اسامی ۵۰۰ هنرمند برتر معاصر جهان را از بین ۵۰۰ هزار هنرمند در سال ۲۰۲۱ منتشر کردند. پنج هنرمند ایرانی نیز در بین آن‌ها حضور دارند.

چهارمین هنرمندِ فهرست ۵۰۰ هنرمند برتر سال ۲۰۲۱، شهریار احمدی مدیر گروه نقاشی مرکز آموزشی علمی و کاربردی البرز است که ۲ اثرِ او به قیمت ۳۹۶ هزار دلار فروخته شده و گران‌ترین اثرش ۳۸۹ هزار دلار بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری شهریار احمدی جهاد دانشگاهی البرز جهاد دانشگاهی البرز ۵۰۰ هنرمند برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۸۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس جهاد دانشگاهی استان گفت: این کتاب به قلم دکتر مهدی محمودی کامل آباد عضو هیئت علمی دانشگاه هنر اصفهان و مهری محمدیان پژوهشگر دانشگاه فنی و حرفه‌ای تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری منتشر شد.
رضائی افزود: کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در ۱۲۳ صفحه در قطع وزیری تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی استان وارد بازار نشر شده است.
در معرفی کتاب آمده است: سؤال پژوهش جایگاهی برتر در شکل‌گیری ساختمان یک پژوهش دارد؛ به‌گونه‌ای که بسیاری از صاحب‌نظران امر تحقیق کامیابی یا ناکامی پژوهش‌ها را وابسته به کیفیت سؤال‌های پژوهش می‌دانند. بررسی شمار زیادی از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان معماری در ایران نشان می‌دهد که بخش چشمگیری از کاستی‌ها در فرایند پژوهش دانشجویان از کجروی یا ضعف در ساخت و پیکره‌بندی سؤال‌های پژوهش سرچشمه می‌گیرد.
انتشارات جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری که به صورت تخصصی در حوزه نشر دانشگاهی فعالیت می‌کند، تلاش می‌کند در کوتاه‌ترین زمان ممکن آثار دانشگاهیان و اساتید را به چاپ برساند.
علاقمندان برای دریافت کتابِ «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» به درگاه اینترنتی ۱۶book.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • هشدار رئیس دانشگاه آزاد به ناهنجاری در انتخاب رشته دانشگاهی
  • انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری
  • انتشار کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در چهارمحال و بختیاری
  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی