Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

بارش باران که از روز جمعه در شهرستان پلدختر شروع شده سبب خوشحالی مردم، کشاورزان و باغداران شده است، ولی این بارندگی مشکلاتی را هم برای روستائیان ایجاد کرده به طوری که محور ارتباطی چولهول به آزادراه پل زال که راه ارتباطی ۱۴ روستای منطقه میانکوه شرقی است به سبب شدت بارش‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی و نبود پل، مسدود سده و هیچ گونه ترددی در آن امکان پذیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پل مونه بن لار در بخش معمولان نیز که در جریان سیل ۹۸ تخریب و به صورت موقت بازسازی شده بود بر اثر جاری شدن روان آب‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی دوباره تخریب و راه ارتباطی روستای بن لار با ۴۸۰ خانوار و ۱۴۰۰ نفر جمعیت قطع شد.

در شهر پلدختر هم چندین نقطه از جمله خیابان هفت تیر، کوی شهرداری و منطقه دردیا، جاده پلدختر به چم گردله برای ساعاتی آبگرفتگی اتفاق افتاد.

قطع راه ارتباطی ۱۴۰۰ نفر در معمولان

سید حبیب الله موسوی بخشدار معمولان با اشاره به اینکه بر اثر شدت بارش‌ها پل ارتباطی روستای بن لار تخریب شده اظهار داشت: بن لار با جمعیتی ۴۸۰ خانواری ۱۴۰۰ نفر جمعیت دارد که به سبب تخریب پل روستا هیچ راه ارتباطی برای تردد اهالی وجود ندارد.

وی افزود: جاده افرینه به سمت آزادراه پل زال معروف به جاده چولهول که راه ارتباطی روستا‌های منطقه چولهول است به سبب شدت بارشها، طغیان رودخانه‌های فصلی و نبود پل مسدود شده و تا فروکش کردن سطح روان‌آب‌ها فعلا هیچ ترددی برقرار نیست.

بخشدار معمولان با اشاره به اینکه جاده چولهول تنها مسیر جایگزین شهر معمولان است عنوان کرد: کلنگ احداث پل حاده چولهول شش ماه پیش با حضور مسئولان توسط بنیاد علوی به زمین زده شده، ولی تاکنون احداث نشده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: استان لرستان باران شهرستان پلدختر راه ارتباطی بن لار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۸۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران شدید در بندرعباس

دریافت 71 MB کد خبر 6095378

دیگر خبرها

  • خسارت بارش‌های شدید به زیر ساخت‌های شهری جنت مکان گتوند
  • مسدود شدن راه پنج روستا در دیشموک بر اثر بارش‌ باران
  • بازگشت سیلاب به «بهانگر» در داورزن و تخریب پل ارتباطی روستا
  • باران یک‌هزار کیلومتر راه عشایری ایلام را تخریب کرد
  • بارش شدید باران بهاری در کرج
  • دو روی سکه باران در ایلام
  • فیلم/ بارش شدید باران در تهران
  • ثبت ۱۰۸ میلی‌متر بارش باران در رومشکان
  • بارش باران شدید در بندرعباس
  • بارش شدید برخی راه‌های ارتباطی دشتی را مسدود کرد