Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی بوکس ایران گفت: قطعا برای ۸ وزن به مشکل می‌خوریم و باید خیلی از بوکسورها را جا به جا کنیم.

علیرضا استکی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص تورنمنت تدارکاتی ارمنستان اظهار داشت: تورنمنت بسیار مفیدی برای ما بود و از بوکسورهای جوانی استفاده کردیم که تقریبا چند وقت پشت خط بودند و فرصت بی‌نظیری برای محک زدن آنها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برد و باخت در بازی تدارکاتی اصلا برایم مهم نیست و به اهدافم از این تورنمنت رسیدم.

وی افزود: نکته جالب ابنجاست که تیم‌ها در اوزانی که میدانستند به ما میبازند بوکسور جلوی ما نمیگذاشتند و در هر سه بازی اجازه ندادند با ترکیب کامل بازی کنیم. به هر حال این مسائل طبیعی است اما نباید از واقعیت‌ها فرار کرده و باید روز به روز پیشرفت کنیم تا با برطرف کردن نقاط ضعف، بهترین عملکرد را داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی بوکس درخصوص عملکرد بوکسورهای تیمش گفت: مهدی‌ پرویزی با اینکه نخستین مسابقات بین‌المللی بزرگسالان را تجربه میکرد خیلی خوب بود و ما را به داشتن یک بوکسور توانمند در سبک وزن امیدوار کرد.
از عملکرد سجاد محمدپور هم راضی بودم.

وی ادامه داد: سجاد عبادی پور توقعات را برآورده نکرد اما باقر فرجی با اینکه در وزن خودش نبود مسابقات قابل قبولی به نمایش گذاشت. فرهاد مرادی بسیار خوب بود و از مهدی سرباز هم تا حد زیادی راضی هستم.

سرمربی تاریخ‌ساز بوکس ایران تصریح کرد: میثم قشلاقی را که همه میشناسند و تقریبا همیشه در اوج است اما در دو وزن سنگین مشکل داریم. طوفان شریفی و ایمان رمضان‌پور کیفیت بالایی نداشتند و هنوز خیلی کار دارند تا به شرایط ایده‌آل مدنظر ما برسند.

استکی در واکنش به اینکه برای رفع مشکل سنگین وزن چه تدابیری دارد، تصریح کرد: روی موجودی فعلی تیم بیشتر کار می‌کنیم اما قطعا به بوکسورهای جوانتر هم‌ میدان می‌دهیم چون اگر قرار باشد یک بوکسور روند صعودی نداشته باشد باید جای خود را به نفر دیگری بدهد.

استکی درباره اینکه در صورت برگزاری بازی‌های آسیایی در ۸ وزن شرایط چگونه خواهد بود گفت: قطعا برای ۸ وزن به مشکل می‌خوریم و باید خیلی از بوکسورها را جا به جا کنیم. دانیال شه‌بخش که در ۶۰ کیلوگرم جا افتاده به ناچار باید به ۵۷ کیلوگرم بیاید چون کارایی او در این وزن بهتر از ۶۳ کیلوگرم است. همچنین باید از بین چند بوکسور خوب در ۶۹ کیلوگرم فقط یک نفر را انتخاب کنیم و در مجموع شرایط سخت خواهد شد.

سرمربی موفق تیم ملی بوکس در پایان خاطرنشان کرد: قرار است خرداد ماه و پیس از بازی‌های آسیایی، رقابت‌های قهرمانی آسیا در ۱۳ وزن برگزار شود که در این صورت دستمان باز است و می‌توانیم خیلی از بچه‌ها را محک بزنیم تا بهترین نفرات را برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ شناسایی کنیم. در هر صورت زمان همه چیز را مشخص می‌کند فعلا حضور هیچ بوکسوری در ترکیب تیم ملی قطعی نیست.

 

بیشتر بخوانید: حسینی: هیچ قولی به کسی نداده‌ام/ صالحی برای بوکس نعمت بزرگی است

انتهای پیام/

برچسب ها: علیرضا استکی تیم ملی بوکس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علیرضا استکی تیم ملی بوکس بازی های آسیایی تیم ملی بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۸۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی آبی‌ها از 7 بازی، قبل از جریمه سنگین (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پس از جنجال‌های رخ داده پیرامون بازی برگزار نشده استقلال آبی پوش ملاثانی و فجرسپاسی شیراز، کمیته انضباطی حکم به برگزاری مجدد این مسابقه داد و در ادامه نیز حکمی علیه استقلال خوزستان، به عنوان بهره بردار استادیوم غدیر صادر گردید.

در واقع در این حکم اعلام شده بود که استقلال خوزستان در عدم برگزاری این مسابقه مقصر تشخیص داده شده و آبی پوشان باید جریمه سنگین 350 میلیونی نیز پرداخت کنند.

در این حکم آمده بود: رفتار باشگاه خوزستان به عنوان بهره‌بردار ورزشگاه غدیر در عدم موافقت با بازگشایی درب این ورزشگاه، از مصادیق نقض اصول اخلاقی و جوانمردی حاکم بر مسابقات فوتبال تشخیص و مستند به مواد 51 و 117 مقررات انضاطی به پرداخت مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.

این در حالی است که امید علی نجفی، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان، در مصاحبه‌ها و مواضعی که این باشگاه در هفته‌های اخیر گرفته بود، بر همکاری‌های قبلی خود با استقلال آبی پوش ملاثانی تأکید کرده بود و اینکه آبی‌ها بارها با دیگر تیم این استان همکاری داشته‌اند.

در شرایطی که فولاد خوزستان میزبانی یک بازی استقلال ملاثانی را در این فصل برعهده داشت و در جام حذفی پذیرای بازی با سپاهان بود، حالا هم باشگاه استقلال خوزستان تصویری از مسابقاتی که ورزشگاه غدیر را در اختیار استقلال آبی پوش ملاثانی قرار داده، منتشر کرده و مدعی شده که حکم صادره از سوی کمیته انضباطی برای پرداخت 350 میلیون جریمه، جای بازنگری دارد.

دیگر خبرها

  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • میزبانی آبی‌ها از 7 بازی، قبل از جریمه سنگین (عکس)
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • رئال مادرید اجازه نداد آب خوش از گلوی بایرن مونیخ پایین برود
  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • دقیقی: دورنمای شمس‌آذر در این فصل گرفتن سهمیه آسیایی بود
  • رسمی: بازی پایین جدولی‌های لیگ 3 هیچ نشد
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد