Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@18:20:25 GMT

توزیع ۲۰۰ بسته معیشت یلدایی در یزد

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۸۵۶۱

توزیع ۲۰۰ بسته معیشت یلدایی در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، این دوره از کمک‌های نوع دوستانه با ارزش ریالی بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال و  با شعار «ورزش همگانی، همدلی همگانی» به مناسبت شب یلدا تهیه و بین نیازمندان شناسایی شده توزیع می‌شود.

این بسته‌های معیشتی شامل برنج، خشکبار، حبوبات و کتاب است طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در اختیار معتمدین محلات قرار داده شده و نهایتاً امشب بین جامعه هدف توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری جشنواره مجازی بازی‌های یلدایی و انتشار ویدئوهای آموزش این بازی از دیگر برنامه‌های هیئت وزرش‌های همگانی در استان یزد که ویژه شب یلدا در دستور کار قرار گرفته و علاقه مندان می توانند برای شرکت در این جشنواره مجازی تصاویر خود را به شماره ۰۹۱۳۵۲۸۶۵۸۶ ارسال کنند.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: شب یلدا بسته معیشتی خبرگزاری فارس استان یزد اومیکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۸۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟

رئیس اداره داروخانه های سازمان غذا و دارو از رتبه بندی داروخانه ها براساس شاخص شفافیت و برخورد مطابق قانون با آنها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان غذا و دارو، مینا آژوغ اظهار کرد: رتبه‌بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل داروهای دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد.

وی از رتبه بندی داروخانه ها براساس شاخص شفافیت و برخورد مطابق قانون با آنها خبر داد و افزود: این پروژه با پایش در مورد داروی انسولین آغاز شد و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل داروهای دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد، همچنین در ادامه برای سایر داروهای دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

کد خبر 749342

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • آمادگی ۲۵ بسته در بجنورد برای جذب سرمایه‌گذار
  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی