Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خانواده قیصر امین‌پور تاکنون بارها با جعلی اعلام کردن آثاری منسوب به این شاعر فقید نسبت به این موضوع واکنش نشان داده‌اند.

با این حال، آن‌ها بار دیگر در صفحه رسمی این شاعر، شعر «یک روز می‌رسد که در آغوش گیرمت/ هرگز بعید نیست، خدا را چه دیده‌ای» را که توسط صفحه‌ای غیررسمی به نام قیصر امین‌پور منتشر شده است، جعلی اعلام کرده و نوشته‌اند: «این شعر جعلی است! همراهان و دوستان عزیز این صفحه را لطفا مجدد ریپورت کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال‌هاست که داریم تذکر می‌دهیم و این صفحه هیچ توجهی نمی‌کند.
این‌بار حتما پیگیری قضایی هم خواهیم کرد.»

قیصر امین‌پور دوم اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۳۸ در گتوند خوزستان متولد شد. او که تجربه‌ تدریس در مقطع راهنمایی را در فاصله‌ سال‌های ۶۰ تا ۶۲ در کارنامه‌ خود داشت، از سال ۶۷ به تدریس در دانشگاه الزهرا (س) پرداخت اما شروع تدریس او در دانشگاه تهران به سال ۷۰ برمی‌گردد. همچنین از فعالیت‌های مطبوعاتی امین‌پور، به دبیری شعر هفته‌نامه‌ «سروش» در فاصله‌ سال‌های ۶۰ تا ۷۱ و سردبیری ماهنامه‌ ادبی - هنری «سروش نوجوان» می‌توان اشاره کرد. او عضو فرهنگستان زبان و ادب فارسی نیز بود.

از آثار این شاعر می‌توان به «تنفس صبح»، «در کوچه‌ آفتاب» (۱۳۶۳)، «آینه‌های ناگهان» (۱۳۷۲)، «گل‌ها همه آفتابگردانند» (۱۳۸۰)، «دستور زبان عشق» (۱۳۸۶)، «توفان در پرانتز» (نثر ادبی)، «منظومه‌ ظهر روز دهم» (برای نوجوانان) (۱۳۶۵)، «مثل چشمه، مثل رود» (برای نوجوانان) (۱۳۶۸)، «بی‌بال پریدن» (نثر ادبی برای نوجوانان) و ... اشاره کرد. 

قیصر امین‌پور در هشتم آبان‌ماه ۱۳۸۶ درگذشت.

۵۷۲۵۹

کد خبر 1584763

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: قیصر امین پور شاعر ادبیات قیصر امین پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۸۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار استقلال به خانواده ها: تست گیری فصل جدید آکادمی شروع نشده است

باشگاه استقلال اطلاعیه‌ای را درمورد آکادمی این باشگاه منتشر کرد.

باشگاه استقلال، با انتشار اطلاعیه‌ای به خانواده‌ها هشدار داد فریب افراد سودجو که اقدام به سواستفاده از نام آکادمی باشگاه استقلال می‌کنند را نخورند.

در این اطلاعیه آمده است:

"برخی افراد سودجو طی روزهای گذشته اقدام به انتشار تبلیغات در زمینه تست گیری آکادمی باشگاه استقلال کرده و مدعی شده‌اند برای تیم‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید آکادمی باشگاه استقلال تست گرفته و یارگیری می‌کنند.

در همین راستا، باشگاه استقلال به اطلاع تمامی علاقه‌مندان و همچنین والدین محترم و عزیزی که تمایل به ثبت نام فرزندانشان در آکادمی باشگاه استقلال دارند، می‌رساند هنوز فعالیت تست‌گیری آکادمی استقلال برای فصل جدید آغاز نشده و باشگاه استقلال زمان تست‌گیری در تیم های پایه (نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید) را از طریق رسانه‌های رسمی باشگاه استقلال اعلام و اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

همچنین کسانی که در هر جایگاهی بدون اخذ مجوز از باشگاه استقلال اقدام به تست‌گیری به اسم آکادمی استقلال و ثبت نام با نام و لوگوی باشگاه استقلال به عنوان آکادمی زیرمجموعه باشگاه کنند، به صورت جدی تحت پیگیرد قانونی قرار خواهند گرفت."

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • به احترام «معلم» برپا ...
  • پزشک بیرانوند مصاحبه‌اش را تکذیب کرد؛ زمان بازی با تست عملکردی در زمین مشخص می شود!
  • هشدار استقلال به خانواده ها: تست گیری فصل جدید آکادمی شروع نشده است
  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • دختر شاعر فلسطینی مانند پدرش کشته شد
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!