Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@07:03:24 GMT

واقعا سر همین امین قاسمی‌نژاد دعوا بود؟

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۸۷۲۴

واقعا سر همین امین قاسمی‌نژاد دعوا بود؟

 بدون تردید یکی از جنجالی‌ترین نقل‌وانتقالات امسال فوتبال ایران پیوستن امین قاسمی‌نژاد به استقلال بود. این بازیکن سرنوشت عجیبی داشت. او زمستان پارسال مورد توجه فرهاد مجیدی قرار گرفت، اما باشگاه پدیده رضایتنامه‌اش را صادر نکرد. با این حال وقتی امین آزاد شد، این‌بار مجیدی او را نخواست! در نتیجه قاسمی‌نژاد تا آستانه پیوستن به پرسپولیس پیش رفت، اما همین مسئله موجب تحریک استقلالی‌ها شد و آن‌ها مهاجم ۳۵ ساله بابلی را جذب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرزاد مجیدی چنان از این انتقال به وجد آمده بود که قاسمی‌نژاد را بمب نقل‌وانتقالات خواند، اما فعلا اتفاقی که رخ داده کاملا دور از انتظار است. در جریان بازی با نود ارومیه، فرهاد مجیدی از قاسمی‌نژاد در ترکیب اصلی تیمش استفاده کرد. به این ترتیب او در غیاب یامگا و ژستد فرصت داشت خودی نشان بدهد. امین، اما قدر این موقعیت را ندانست و بعد از یک‌ساعت حضور بی‌ثمر در زمین تعویض شد.

جالب اینجاست که آرمان رمضانی که انتظارات از او بسیار کمتر است، بعد از ورود به زمین گره کار را باز کرد. رمضانی که امسال خیلی کم بازی کرده، گل مساوی استقلال را زد و یک‌بار هم تیر دروازه نود را لرزاند. با شرایطی که قاسمی‌نژاد دارد، بعید است او بابت حضور در استقلال خوشحال باشد. فعلا نه این بازیکن توانسته به آبی‌ها کمک کند و نه استقلال برای قاسمی‌نژاد نقطه عطف بوده است؛ تا بعد که ببینیم چه می‌شود.

همشهری

منبع: فرارو

کلیدواژه: امین قاسمی نژاد استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۸۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل در چهارمحال و بختیاری

هادی قاسمی اظهار داشت: برای ساخت این هتل ۱۴۰ میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی سرمایه‌گذاری می‌شود.

وی افزود: با بهره‌برداری از این هتل در شهرستان شهرکرد زمینه اشتغال مستقیم برای ۱۶ نفر فراهم خواهد شد.

بیشتر بخوانید

رشد ۱۰۰ درصدی صدور مجوز اقامتگاه‌های بوم‌گردی

قاسمی اضافه کرد: چهارمحال و بختیاری معروف به بام ایران، بیشترین ارتفاع از سطح دریا را دارد و سرچشمه رودخانه‌های بزرگی مانند زاینده‌رود و کارون و بخشی از رودخانه دز بوده که به‌واسطه جاذبه‌ها بی‌شمار در حوزه طبیعت‌گردی به‌عنوان بهشت بوم‌گردی ایران معروف شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!
  • صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل در چهارمحال و بختیاری
  • پایان غمگین قصه امین اسماعیل‌نژاد در ایتالیا
  • پس زدن دست کلوپ: صلاح دعوا را شروع کرد!‏
  • پس از درگیری جنجالی با کلوپ؛ محمد صلاح: اگر حرف بزنم، آتش به پا خواهد شد!
  • دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس
  • تردید یک گزینه دیگر: سر نخواستن بایرن دعوا است!‏
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟