Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، روز گذشته به علت نقص فنی، یکی از واگن‌های ریل باس گرمسار-تهران در اختیار شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا در مسیر ورامین- ری دچار حریق در قسمت زیرین یکی از واگن‌های ریل‌باس شد که توسط آتش‌نشانی اطفای حریق صورت گرفت.

خوشبختانه همه مسافران در سلامت کامل هستند و مسافران این ریل بأس توسط قطار مسافری مشهد- کرج به تهران اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشابه این اتفاق در ترنست در اختیار شرکت حمل‌ونقلی رجا در مسیر یزد-تهران در آبان‌ماه نیز رخ داده و شرکت راه‌آهن، خواستار نظارت و دقت بیشتر شرکت رجا در بحث نگهداری و تعمیرات این شرکت شده بود.

۱۴ رام ریل بأس در اختیار شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا است و ریل بأس سانحه‌دیده جزو این دسته از ریل‌باس‌ها بوده است.

به دنبال ایجاد حریق در ریل بأس گرمسار - تهران متعلق به شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا (تحت مالکیت سازمان تأمین اجتماعی)، شرکت راه‌آهن ضمن تذکر شدید به این شرکت، خواستار افزایش دقت و نظارت بر نگهداری و تعمیرات قطارهای در اختیار شرکت رجا و همچنین عذرخواهی سریع شرکت مذکور از مسافران و جبران آن به نحو شایسته و در شأن ایشان شد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۲/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: حریق راه آهن قطار تهران گرمسار تهران ریل باس مشهد کرج قطار مسافری اختیار شرکت شرکت حمل ریل بأس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۸۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد چهار هزار شغل جدید در غرب استان سمنان

ناظریه  با بیان اینکه ۳۰ دستگاه اجرایی و ستادی در راستای ایجاد اشتغال در سامانه رصد تعهد دارند، گفت: سال ۱۴۰۲ مجموع تعهدات دولت برای اشتغالزایی در گرمسار ایجاد ۲ هزار و ۵۸۴ شغل و در آرادان ۶۱۱ فرصت شغلی جدید بود که قریب به چهار هزار شغل در غرب استان ایجاد شد.

وی افزود: از این آمار سهم گرمسار ایجاد سه هزار و ۵۸ فرصت شغلی با تحقق ۱۱۸ درصد و سهم آرادان با ایجاد ۸۹۶ فرصت شغلی جدید با تحقق ۱۴۶ درصد بود.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد صنایع سمنان در غرب استان مستقر است، خاطرنشان کرد: با توجه به شاخص رشد صنایع نسبت به رشد جمعیتی در غرب استان، این منطقه طی سال‌های آینده با کمبود نیروی کار مواجه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • گروه مقاومت بحرینی: شرکت مسئول حمل‌ونقل صهیونیستی را با پهپاد هدف قرار دادیم
  • عوارض آزادراه تهران-شمال در اختیار محیط زیست
  • ایجاد چهار هزار شغل جدید در غرب استان سمنان
  • نقص فنی علت توقف قطار مشهد به تهران اعلام شد
  • اعلام آمادگی شرکت راه‌آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • ایستگاه شهید سلطانی متروی کرج خرداد افتتاح می‌شود
  • ۳ رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران اضافه شد
  • اتوبان تهران-تبریز در کمپ استقلال افتتاح شد!