Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@06:14:40 GMT

بازگشت موفق پهلوان به میانه زمین(عکس)

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۹۰۹۸

احسان پهلوان پس از پشت سر گذاشتن مصدومیتش نمایش موفقی در جام حذفی داشت.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از نکات قابل توجه ترکیب پرسپولیس، حضور احسان پهلوان در ترکیب بود. او در بازی‌های ابتدایی فصل با نمایشی نه چندان دلچسب نیمکت نشین شده بود و برای حضور در میدان می‌جنگید. پهلوان در هفته ششم و مقابل صنعت نفت بالاخره از ابتدا در ترکیب قرار گرفت ولی با بدشانسی در همان نیمه اول مصدوم شد و با برانکارد از زمین خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هافبک سرخ‌ها چهار هفته بعدی لیگ را از دست داد و طی روزهای گذشته برای بازگرداندن خود به شرایط مسابقه تلاش می‌کرد. شماره 14 قرمزها مقابل ویستا توربین به عنوان وینگرچپ از ابتدا به میدان رفت و نمایش مطلوب و تاثیر گذاری در این مسابقه داشت.

 

 

پهلوان 42 پاس با دقت 86 درصدی به هم‌تیمی‌هایش داد که دو تای آنها پاس کلیدی محسوب می‌شد. اوج نمایش پهلوان اما دو دقیقه پیش از تعویض شدنش بود که پرسپولیس برای باز کردن قفل دروازه ویستا تلاش می‌کرد و این بازیکن با سانتر دقیقش از سمت چپ باعث شد شریفی گل نخست بازی را بزند و بعد از از آن گل‌های بعدی یکی پس از دیگری از راه برسند‌.

 

بازگشت او به مستطیل سبز و ترکیب سرخ‌ها با پاس گل همراه بود اما پهلوان از این پس کار بسیار سختی برای حضور در ترکیب قرمزها در لیگ دارد. او باید با وینگرهای آماده‌ای مثل ترابی، امیری، عالیشاه و سیامک نعمتی رقابت کند و شاید همین فضای رقابتی باعث شود پهلوان و دیگر هافبک‌های پرسپولیس بالاترین کیفیت ممکن را از خود نشان دهند.

 

احسان پهلوان پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: احسان پهلوان پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۹۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.