Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حمایت و ورود بخش خصوصی و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان 2 نماینده از کردستان در رقابت های لیگ دسته یکم هندبال و بسکتبال بانوان کشور حضور پیدا خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛  تیم بانوان هیات هندبال سنندج که فصل گذشته به دلیل عدم وجود اسپانسر و حمایت کننده مالی از حضور در رقابت های لیگ دسته یکم انصراف داده بود، در فصل جاری این رقابت ها با حمایت بخش خصوصی و با عنوان مکنزی کردستان پا به عرصه رقابت های لیگ دسته یکم کشور نهاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  تیم هندبال بانوان مکنزی کردستان روز سه شنبه 30 آذر ماه جهت حضور در مسابقات لیگ دسته یکم عازم کرمان محل برگزاری مسابقات می شود و پس از برگزاری مراسم قرعه کشی تیم ها از روز پنجشنبه 2 دیماه به مصاف تیم های گروه خود می رود.   مکنزی کردستان، شیشه قزوین، ذوب آهن اصفهان، نام آوران پویای تهران، نفت و گاز گچساران، ریف اصفهان، صنعت مس پاریز، دختران آفتاب یزد، لوله گستر اسفراین، شهید چمران لارستان، عظیم گستر سبزوار و هیات هندبال تبریز تیم های حاضر در این دوره از مسابقات لیگ دسته یکم هندبال بانوان کشور هستند که به میزبانی کرمان رقابت های خود را برگزار خواهند کرد.   در پایان مرحله نهایی لیگ دسته یکم تیم های اول و دوم جدول رده بندی جواز حضور در لیگ برتر هندبال بانوان کشور را کسب خواهند کرد.     همچنین بانوان بسکتبالیست کردستانی با حمایت بخش خصوصی با عنوان تیم رستوران و کبابی شیدای کردستان در مسابقات فصل جاری لیگ دسته یکم بسکتبال بانوان کشور حضور پیدا کرده اند.   مرحله نخست دور رفت و برگشت مسابقات لیگ دسته یکم بانوان بسکتبال کشور با حضور 19 تیم در 4 گروه پنج و چهار تیمی از نیمه اول دی ماه به میزبانی شهرهای مختلف برگزار می شود.   تیم "رستوران و کبابی شیدای کردستان" نماینده استان کردستان در گروه چهارم با تیم های رشیدی کرمان، هیات بسکتبال یزد و خانه بسکتبال آبادان هم گروه است و مسابقات دور اول این گروه از روز 9 دیماه به میزبانی آبادان آغاز می شود.   انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا رقابت بخش خصوصی رقابت های لیگ ذوب آهن نفت و گاز صنعت جدول لیگ برتر بسکتبال رفت و برگشت استان کردستان یزد کردستان لیگ دسته یکم بانوان کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۹۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا

 «فاطمه حیدرآبادی» بانوی کردستانی با دعوت سرمربی تیم ملی سپک تاکرای بانوان ایران به اولین مرحله اردوی انتخابی ملی پوشان فراخوانده شد.

 این مرحله از اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان با حضور ۳۰ بازیکن از ۱۲ لغایت ۱۵ اردیبهشت ماه به میزبانی استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

 ملی پوشان تیم سپک تاکرای بانوان ایران خود را برای حضور موفق در رقابت‌های جهانی که قرار است شهریورماه به میزبانی کشور تایلند برگزار شود، آماده می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو کشور و نماینده فارس در لیگ دسته اول شد
  • تیم خور لارستان قهرمان لیگ دسته دو هندبال کشور شد
  • فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو هندبال بانوان کشور شد
  • صعود نمایندگان لارستان و خراسان جنوبی به لیگ دسته یک هندبال بانوان
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • تشریح برنامه‌های هفته معلم/ معلم کردستانی نمونه کشوری شد