Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-27@22:01:31 GMT

مشتری مداری در راس اهداف بانک سینا است

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۹۲۰۲

مشتری مداری در راس اهداف بانک سینا است

مدیرعامل بانک سینا در سفر به استان آذربایجان شرقی بر لزوم افزایش تعامل با مشتریان و ارائه خدمات مطلوب در جهت رضایت مندی آنان تاکید کرد و آن را از محور‌های عملیاتی بانک دانست. دکتر ایمانی در بازدید از شعب شهر تبریز، ضمن قدردانی از تلاش همکاران صف و ستاد منطقه، گفت: محصولات بانک سینا در راستای کاهش هزینه‌های مشتریان طراحی و برنامه ریزی شده و معرفی بهینه این خدمات از سوی همکاران می‌تواند زمینه رضایت مندی هر چه بیشتر مشتریان را فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل بانک سینا با تاکید بر ضرورت تلاش جهت توسعه سهم بازار بانک در استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: بانک سینا برنامه‌های متعددی در راستای گسترش کسب و کار در بازار‌های کشور دارد و در زمینه‌های مختلف از جمله تعامل با شرکت‌های حقیقی و حقوقی پیشتاز است.
وی با ابراز خرسندی از افتتاح دو شعبه جدید و یک باجه بانک سینا در شهر تبریز افزود: گسترش خدمات و طراحی محصولات جدید نیازمند ایجاد بستر‌های پویا و فعال است. به همین منظور بانک سینا با توجه به شعار نوآوری و ارائه سرویس‌های جدید مبتنی بر بانکداری الکترونیک، توسعه هدفمند شعب را نیز در دستور کار دارد و با امکاناتی که این بانک در توسعه زیرساخت‌ها و بستر‌های الکترونیک فراهم کرده، می‌توان به جهش بیش از پیش عملکرد‌ها امیدوار بود.
دکتر ایمانی عملکرد شعب را در توسعه و تعالی بانک مهم و موثر قلمداد کرد و خاطرنشان ساخت: از اقدامات مهمی که برای افزایش نقش همکاران در توسعه و تعالی بانک انجام شده، افزایش دامنه اختیارات شعب به ویژه در تجهیز و تخصیص منابع است که همکاران با استفاده از این ظرفیت، می‌توانند سهم بانک سینا از جامعه بانکی را افزایش دهند.
گفتنی است در این سفر آقایان آقابابایی عضو هیات مدیره، جعفری معاون سرمایه‌های انسانی و ایروانی معاون مهندسی و پشتیبانی بانک نیز حضور داشتند و ضمن بازدید شعب، با همکاران گفتگو کردند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک بانک سینا سینا کارت بانکداری الکترونیک صنعت بانک بانک سینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۹۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی قمری‌وفا در شبکه اجتماعی خود نوشت: رئیس کل بانک مرکزی ایران به منطور شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

دیدار و گفتگو با روسای بانک‌های مرکزی کشورهای مختلف از جمله عربستان در راستای توسعه مناسبات پولی و بانکی از جمله برنامه‌های رییس کل بانک مرکزی در عربستان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد
  • فیلم/ کودکان همچنان در بانک اهداف بمباران‌های غزه
  • تاکید بر جذب منابع پایدار و افزایش سهم بازار محور همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۳
  • سیاره مشتری به شکل‌گیری قمر زمین کمک کرده است
  • بازخوانی سفر اردوغان به عراق/ اهداف ژئوپلیتیکی ترکیه به بهانه مناسبات ژئواکونومیک
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور حس می‌شود
  • پلیس؛ پیشگام بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانون‌مداری