Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروزه امنیت در هر زمان و مکانی، حرف اول را می‌زند. وقتی اموال و برخی تجهیزات ارزشمند در یک محل وجود داشته باشد، مطمئنا هدف اصلی سارقان قرار خواهد گرفت و و از آنجایی که شما از اتفاقات در حال وقوع مطلع نیستید، سارق زمان زیادی برای برنامه‌ریزی و بررسی راه‌های ورود و خروج از محل را در اختیار دارند. برای اینکه از اموال و وسیله‌های موجود در محل موردنظرتان محافظت کنید و در صورت وقوع سرقت، مدارک موردنیاز برای پیگیری را داشته باشید، دوربین مداربسته یک نیاز اساسی برای شماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود دوربین مداربسته، همواره می‌توان مدارکی موثق و معتبر برای پیگیری جرم و جنایت رخ داده در محل جمع‌آوری کرد. این مدارک قطعا بسیار ارزشمند خواهند بود و می‌توان از آن‌ها برای بازگرداندن اموال دزدیده شده استفاده کرد. نکته حائز اهمیتی که باید قبل از خرید دوربین مداربسته به آن توجه داشت، برند دوربین است؛ زیرا با وجود دوربین هایک ویژن در بازار، مطمئنا افراد زیادی حاضر به خرید دوربین مداربسته برندهای دیگر نخواهند بود. شاید برایتان سوال باشد که دوربین مداربسته هایک ویژن به چه دلیلی مشهور و محبوب است؟ پس با ما همراه باشید.

وضعیت بازار دوربین مداربسته در ایران

در کشور ایران، آمار سرقت عاملی است که افراد را وادار به نصب سیستم نظارتی و امنیتی در محل‌های مختلف می‌کند. از طرفی، حضور تولیدکنندگان بزرگ سیستم‌‌های امنیتی در جهان باعث شده که پیدا کردن مورد مناسب و در عین حال در دسترس را برای افراد دشوار کند. از آنجایی که در سال‌های اخیر شاهد عرضه هزاران دوربین مداربسته هایک ویژن در بازار ایران بوده‌ایم، بسیاری از افراد مایل به مقایسه محصولات این برند با برندهای فعال دیگر هستند.

این مقایسه با این هدف انجام می‌شود که فرد قابلیت‌ها و کیفیت قطعات دوربین هایک ویژن را مشاهده کند. متمایز بودن محصولات هایک ویژن در مقایسه با دیگر برندها، نقطه شروعی برای سلطنت و پادشاهی هایک ویژن در بازار ایران است. با گذشت مدتی کوتاه، کاربران علاقه‌ای به مقایسه محصولات هایک ویژن با دیگر برندها ندارند و برتر بودن دوربین مداربسته هایک ویژن در بازار ایران بدیهی به نظرشان می‌رسد.

هایک ویژن؛ اولویت افراد در خرید سیستم نظارتی

در وهله اول، آشنایی با برند هایک ویژن، کمک بزرگی به درک تمایز محصولات این برند می‌کند. هایک ویژن یک مجموعه تولیدکننده تجهیزات امنیتی مکان‌های مختلف است که در کشور چین فعالیت دارد. این شرکت بزرگ که از تجربه 20 ساله خود برای افزایش رضایت مشتریان استفاده کرده، نمونه بارز یک شرکت مشتری مدار است. نتیجه تلاش‌ها و اهداف خارق‌العاده این شرکت، این شده که عده کثیری از کاربران آن را اولویت خود در خرید قرار داده‌اند.

هایک ویژن دارای تیمی بزرگ در بین شرکت های فعال در زمینه دوربین های مدار بسته می باشد و در کشورهای مختلفی از جمله آمریکا، هلند، ایتالیا و روسیه دارای نمایندگی می باشد. محصولات این شرکت شامل طیف گسترده ای از انواع دوربین های آنالوگ و تحت شبکه، دستگاه های ضبط تصاویر آنالوگ و ذخیره سازها و… است. هایک ویژن در پروژه های جهانی بسیاری از جمله فرودگاه میلان، پروژه شهری امن در سئول، نمایشگاه شانگهای چین، کلیه دوربین های مداربسته شهر سنگاپور و پروژه های دیگری مشارکت داشته است. این شرکت در ایران نیز در پروژه هایی چون موسسات مالی، کلیه دوربین های بانک شهر، متروتهران نیز همکاری داشته.

شماری از محصولات هایک ویژن

حال که شناخت مختصری از هایک ویژن پیدا کرده‌اید، بهتر است محصولات این شرکت را نیز بشناسید. شرکت هایک ویژن در واقع یک برند فعال در حوزه سیستم‌های نظارتی و امنیتی است که تمامی تجهیزات موردنیاز برای برقراری امنیت کامل در محل را تولید می‌کند. طیف محصولات این برند به قدری گسترده است که نمی‌توان آن‌ها را در یک متن کوتاه نام برد؛ اما برای اینکه آگاهی خود را در رابطه با محصولات هایک ویژن افزایش دهید، دسته‌بندی محصولات هایک ویژن را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

·دستگاه ضبط ویدئویی تصاویر دوربین

یکی از رایج‌ترین دستگاه‌های مورد استفاده در حوزه فراهم سازی امنیت مکان‌ها، دستگاه ضبط ویدئویی تصاویر دوربین است. مطمئنا زمانی که شما در حال مدیریت شبکه نظارتی خود باشید، امنیت به صورت کامل در مکان فراهم خواهد بود؛ اما تصور کنید در نیمه‌های شب یا مواقعی که شما حضور ذهنی نداشتید، سرقت اتفاق بیفتد. در چنین مواقعی، شما هیچ مدرک و سرنخی نخواهید داشت؛ مگر اینکه از سیستم ضبط ویدئویی تصاویر دوربین استفاده کنید.

این سیستم‌ها در واقع با ضبط ویدئویی و ذخیره تصاویر دوربین، امکان مرور تمامی اتفاقات در مکان را برای شما ممکن می‌سازند. به عبارتی دیگر، شما می‌توانید مجددا این ویدئوها را تماشا کنید و به برخی اتفاقات مهم دسترسی داشته باشید. دستگاه NVR و DVR هایک ویژن، تمامی این قابلیت‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهند و بهترین سیستم‌های موجود در بازار هستند. شما می‌توانید با خرید دوربین مداربسته هایک ویژن و سیستم ضبط و ذخیره تصاویر دوربین، امنیت کامل را برای محل مورد نظر خود فراهم کنید.

·دوربین مداربسته

همان طور که متوجه شدید، دوربین مداربسته هایک ویژن یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های موجود در بازار است. وجود دوربین مداربسته در مکان‌های مختلف، باعث می‌شود امکان سرقت و دزدی به حداقل ممکن برسد. با این وجود، بسیاری از افراد در مقابل خرید و نصب دوربین مداربسته مقاومت می‌کنند و این کار را یک هزینه اضافی و غیرضروری می‌دانند. بدیهی است که نصب دوربین مداربسته، هزینه‌های بسیاری به همراه دارد؛ اما این هزینه‌ها، از وقوع اتفاقات بسیار خطرناک‌تر جلوگیری می‌کنند و ضریب امنیت محل موردنظر شما را افزایش می‌دهند.

امروزه انواع دوربین هایک ویژن در بازار قابل مشاهده است که هرکدام نسبت به قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی که دارند، در موقعیت‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر به دنبال خرید دوربین مداربسته هایک ویژن برای خود هستید، توصیه می‌شود از دوربین آنالوگ، تحت شبکه و PTZ هایک ویژن اطلاعات کافی پیدا کنید. افراد می‌توانند با خرید تمامی دستگاه‌های امنیت مورد نیاز خود از هایک ویژن، یک سیستم مطمئن امنیتی در محل مورد نظر خود داشته باشند. امروزه امکان خرید این دستگاه‌ها از شرکت پرشیا سیستم وجود دارد.

دوربین مداربسته هایک ویژن PTZ

در حال حاضر دستگاهی که به شدت مورد توجه کاربران هایک ویژن قرار گرفته، دوربین هایک ویژن مدل PTZ است. این دوربین مداربسته خارق‌العاده توانایی بسیار جالب توجهی دارد و می‌تواند تضمین امنیت محل مورد نظر را به شما بدهد؛ زیرا یک دوربین PTZ می‌تواند جای چندین دوربین دیگر را پر کند. این دوربین خارق‌العاده تفاوت بسیار زیادی با دوربین‌های دیگر دارد و تا به حال هیچ رقیبی در بازار نداشته است.

این دوربین به دلیل قابلیت چرخش و تغییر جهت نگاه، تا این حد محبوب است. شما می‌توانید با اتصال گوشی یا سیستم مدیریت شبکه به این دوربین، کنترل کامل آن را به دست بگیرید و از آن برای تحت‌نظر گرفتن محل موردنظر خود استفاده کنید. دوربین هایک ویژن PTZ توانایی چرخش و تغییر جهت 360 درجه‌ای دارد و می‌تواند به تمامی زوایای در دسترس خود نظارت کند. البته باید در حین نصب این دوربین مداربسته توجه داشته باشید که دوربین در یک زاویه باز و مرتفع قرار بگیرد تا قابلیت چرخش آن از دست نرود.

این قابلیت‌ها همگی حائز اهمیت هستند و هایک ویژن جزو اولین تولیدکنندگان دوربین مداربسته در جهان بود که توانست محصولات خود را به این قابلیت مجهز کند. اگر نگاهی به ویژگی‌ها و طراحی ظاهری دوربین مداربسته PTZ بیندازید، به سادگی متوجه دلایل تمایز این دستگاه با رقبا خواهید شد.

دوربین مداربسته هایک ویژن تحت شبکه

دومین و پرفروش‌ترین دستگاه تولیدی توسط هایک ویژن، دوربین تحت شبکه این شرکت است. همان طور که می‌توان از نام این مدل دوربین‌ها متوجه شد، مدیریت و دسترسی به داده‌های این دوربین با استفاده از دستگاه مدیریت شبکه ممکن می‌شود. می‌توان این دوربین‌ها را به تعداد زیادی در محل نصب کرده و با استفاده از شبکه، آن را به دستگاه‌های در دسترس متصل کرد. جالب است بدانید که امکان اتصال دوربین هایک ویژن تحت شبکه به گوشی کاملا ممکن بوده و بسیاری افراد از این قابلیت کاربردی استفاده می‌کنند.

اصلی‌ترین راه اتصال دوربین‌های مداربسته تحت شبکه به دستگاه‌ها و سیستم‌های مختلف ضبط تصاویر، استفاده از وای فای و اینترنت است. همچنین در صورت ممکن نبودن اتصال این دوربین‌ها به سیستم شبکه، می‌توان از کابل‌های مختلف برای ایجاد ارتباط میان آن‌ها استفاده کرد. تیم اجرایی نصب دوربین مداربسته به انجام تمامی این کارها تسلط دارد و می‌توان تمام این کار را به این تیم سپرد؛ البته شما باید طریقه ایجاد ارتباط را به آن‌ها اعلام کنید.

ترکیب دوربین هایک ویژن تحت شبکه با سیستم ضبط ویدئویی و ذخیره تصاویر دوربین مداربسته، یک سیستم امنیتی خارق‌العاده و مطمئن خواهد بود؛ زیرا تمام قابلیت‌های موردنیاز شما را پوشش خواهند داد. دور از ذهن نیست که نصب چنین سیستم امنیتی پیشرفته‌ای، نیازمند صرف هزینه نسبتا زیادی باشد.

دوربین مداربسته هایک ویژن آنالوگ

در نهایت، به آخرین نوع دوربین مداربسته تولید شده به دست هایک ویژن می‌رسیم. دوربین مداربسته آنالوگ هایک ویژن یک انتخاب خوب و مناسب برای افرادی است که می‌خواهند با هزینه مناسب، یک سیستم امنیتی قابل قبول و خوب در محل مورد نظر خود نصب کنند. این دوربین‌های مداربسته، امروزه در هر مغازه و فروشگاهی عرضه می‌شوند؛ زیرا تمامی افراد می‌خواهند با بودجه کم، بهترین امنیت را برای اموال خود در محل فراهم سازند.

دوربین هایک ویژن مدل آنالوگ، همواره در حال ضبط ویدئویی تصاویر است و هیچ اتصالی به شبکه یا سیستم خاصی ندارد. تنها کاربرد و قابلیتی که این دوربین‌ها در اختیار افراد می‌گذارند، امکان تماشای مجدد تصاویر ضبط و ذخیره شده از محل است که نمی‌توان از اهمیت آن غافل شد. عموما دوربین‌های آنالوگ هایک ویژن در فضاهای بسته و نبستا کوچک نصب می‌شوند تا تمامی اتفاقات در شبانه‌روز را ضبط و ذخیره کند.

با وجود اینکه دوربین‌های آنالوگ قابلیت چندانی ندارند، اما باز هم نمی‌توان از اهمیت کیفیت عملکرد و کارایی این محصولات غافل شد. شرکت هایک ویژن حتی در تولید دوربین‌های آنالوگ نیز از نوآوری و دانش استفاده کرده تا آن را به محصولی متمایز و غیرقابل جایگزین در بازار تبدیل کند.

نقاط تمایز دوربین مداربسته هایک ویژن

در بخش‌های قبلی، مهم‌ترین انواع دوربین هایک ویژن را برایتان شرح دادیم تا آگاهی کاملی از محصولات این شرکت داشته باشید. همان طور که خودتان متوجه شدید، هایک ویژن با استفاده از نوآوری و مهارت بالای خود در تولید توانسته لقب معتبرترین تولیدکننده سیستم‌های نظارتی در جهان را از آنِ خود کند. حال به نظر شما چه دلایلی بر متمایز بودن محصولات هایک ویژن تاثیر داشته‌اند؟ در ادامه، به تمامی نقاط تمایز دوربین‌های مداربسته هایک ویژن اشاره خواهیم کرد.

·تنوع بالای محصولات

قطعا مکان‌های مورد نظر افراد برای استفاده از سیستم امنیتی و نظارتی، متفاوت است و همچنین بودجه تمامی افراد نیز یکسان نیست. به همین دلیل، نمی‌توان از تمامی این افراد انتظار داشت که مایل به خرید یک نوع خاص از دوربین مداربسته هایک ویژن باشند. از آنجایی که هایک ویژن یک شرکت مشتری مدار است، سعی کرده تا تنوع محصولات خود را افزایش دهد تا همه افراد به محصولات هایک ویژن دسترسی پیدا کنند.

در حال حاضر امکان خرید محصولات هایک ویژن با امکانات و رنج قیمت متفاوت ممکن است؛ زیرا شرکت پرشیا سیستم، واردکننده تمامی محصولات هایک ویژن، در ایران فعالیت می‌کند.

·دستگاه‌های باکیفیت و توانمند

توانایی شرکت هایک ویژن در طراحی و تولید انواع دوربین مداربسته کاملا اثبات شده و می‌توان محصولات کاربردی و باکیفیت آن را در سطح بازار مشاهده کرد. بدیهی است که با کاهش قیمت و هزینه دوربین هایک ویژن، کیفیت و کارایی آن نیز کاهش می‌یابد؛ اما با این وجود، همواره می‌توان کیفیت این محصولات را یک سروگردن بالاتر از محصولات رقیب دانست! همان طور که در اوایل مطلب به آن اشاره داشتیم، هایک ویژن به دلیل بهره‌مندی از دستگاه‌های توانمند و باکیفیت، توانسته فراهم‌سازی سیستم امنیتی بسیاری از کشورهای بزرگ جهان را به عهده بگیرد.

·با صرفه اقتصادی

امروزه با افزایش قیمت دستگاه‌های مختلف در بازار، مطمئنا صرفه اقتصادی دوربین مداربسته تبدیل به یک دغدغه اساسی و قابل توجه برای افراد شده است؛ زیرا برای نصب یک سیستم امنیتی قابل قبول در محل، ده‌ها میلیون و حتی در مواقعی صدها میلیون تومان هزینه می‌شود. پس قطعا فرد انتظار دارد با این هزینه‌ها، امنیت کافی برای محل مورد نظر خود فراهم کند.

از طرفی دیگر، تنوع بالای محصولات مستقیما بر روی این نقطه تمایز نیز تاثیر داشته است؛ زیرا رنج قیمتی دوربین هایک ویژن در حال حاضر از 1 میلیون تومان شروع شده و به بیش از 20 میلیون تومان می‌رسد. به عبارتی دیگر، تمامی افرادی که به دنبال نصب سیستم نظارتی و امنیتی هستند، رضایت کامل از این محصولات خواهند داشت.

·بهره ‌بردن از تکنولوژی به‌‎روز جهان

مهم‎ترین نکته‌ای که در سیستم‌های امنیتی نظارتی وجود دارد، بهره‌مندی از تکنولوژی روز جهان است. زیرا با قوع هرگونه تغییر و تحول در این سیستم، عمده‌ای از مشکلات سیستم امنیتی رفع می‌شود تا برقراری امنیت در محل، ساده‌تر و مطمئن‌تر انجام گیرد. شرکت هایک ویژن یکی از برندهایی است که همواره سعی در افزایش قابلیت‌های محصولات خود داشته و مجهز بودن دوربین مداربسته به تکنولوژی روز جهان را افتخاری برای خود می‌داند.

در بخش‌های قبل شما را با دوربین مداربسته هایک ویژن PTZ آشنا کردیم؛ دوربینی که امروزه به دلیل بهره‌بری از تکنولوژی بسیار قابل قبول و پیشرفته، مورد توجه جهانیان قرار گرفته است. این دستگاه خارق‌العاده، نمونه واضحی از تکنولوژی پیشرفته قطعات تولیدی هایک ویژن شمرده می‌شود؛ زیرا توانایی تغییر جهت لنز این دوربین از راه دور وجود دارد که مشاهده این قابلیت در بازار سیستم امنیتی چندان رایج نیست.

·دوربین‌های مجهز به حالت شب

یکی از رایج‌ترین مشکلات دوربین‌های مداربسته برندهای دیگر، عدم تصویربرداری واضح در مواقع تاریک است. این دوربین‌ها به دلیل اینکه قابلیت حالت شب ندارند و نمی‌توانند اجسام را در تاریکی تشخیص دهند، در ساعات شبانه بسیار ضعیف هستند. دوربین مداربسته هایک ویژن از این قائده مستثنی بوده و بیشتر محصولات آن، به حالت شب مجهز است.

در حالت شب، دوربین مداربسته می‌تواند تصویری کاملا واضح و خوب از اجسام ضبط کند؛ حتی اگر هوا کاملا تاریک باشد. لازم به ذکر است این حالت عموما در دوربین‌های مداربسته تحت شبکه و PTZ وجود دارد و نمی‌توان این قابلیت را در تمامی محصولات مشابه مشاهده کرد. بدیهی است که هایک ویژن از هیچ‌گونه اقدامی برای افزایش امنیت و قابلیت‌های سیستم امنیتی خود دریغ نکرده تا با خرید دوربین هایک ویژن، خیالی راحت داشته باشید.

تکنولوژی DarkFighter و LightFighter دوربین هایک ویژن

اخیرا با اعلام شرکت هایک ویژن، دوربین مداربسته‌های تولیدی این شرکت به یک تکنولوژی جدید مجهز شده‌اند. تکنولوژی که موجب افزایش کاربرد و قابل استفاده بودن این دوربین‌ها در تمامی مناطق می‌شود. این خبر که در روزهای اخیر در وبسایت هایک ویژن انتشار یافته، نشان دهنده ظهور تکنولوژی  DarkFighterوLightFighter  در جهان بوده است. در ادامه، توضیحاتی مختصر از این تکنولوژی در اختیارتان قرار می‌دهیم.

·LightFighter

یکی از مشکلات عمده دوربین‌های مداربسته، وجود نور بسیار زیاد در محیط است. وقتی نور زیادی از سوی عوامل مختلف در محیط به لنز دوربین مداربسته منعکس می‌شود، مطمئنا دید دوربین دچار اختلال خواهد شد؛ زیرا لنز دوربین از جنس شیشه است و مقاومت چندانی در مقابل نور ندارد.

تکنولوژی نوظهور LightFighter با استفاده از عوامل مختلف، تمامی نورهای مزاحم در تصویر را از بین می‌برد تا دید دوربین مداربسته بهبود یابد. بدین ترتیب هیچ محدودیتی برای استفاده از دوربین مداربسته هایک ویژن در فضای باز وجود نداشته و می‌توانید از این دوربین‌ها در مکان‌های پرنور و فضای باز استفاده کنید.

·DarkFighter

از طرفی دیگر، تاریک بودن محیط نیز می‌تواند موجب مشکل دار شدن تصاویر ضبط شده شود؛ زیرا دوربین مداربسته هیچ نوری از خود به سوی اجسام ساطع نمی‌کند تا وضوح آن بیشتر شود. این در حالی است که خطرناک‌ترین ساعات احتمال وقوع جرایم، از نیمه‌شب تا صبح می‌باشد که مطمئنا نیاز بیشتری به یک دوربین با قابلیت دید در شب احساس می‌شود.

فناوری DarkFighter که امروزه در دوربین‌های مداربسته هایک ویژن وجود دارد، این مشکل را به کل رفع کرده است. سنسور لنز دوربین مدار بسته هایک ویژن که با استفاده از فناوری جدیدی کار گذاشته شده، درخشندگی تصاویر را افزایش می‌‌دهد تا اجسام موجود در تاریکی وضوح بیشتری داشته باشند. توصیه می‌‎شود خرید دوربین هایک ویژن با تکنولوژی DarkFighter و LightFighter را در اولویت کار خود قرار دهید.

تکنولوژی تشخیص چهره و ویژگی‌های ظاهری دوربین هایک ویژن

جالب است بدانید فناوری مورد استفاده هایک ویژن به قدری پیشرفته و کاربردی است که می‌تواند افراد حاضر در محل را به صورت کامل اسکن کند. به صورتی که تمامی ویژگی‌های ظاهری فرد قابل مرور و بررسی مجدد باشد. این تکنولوژی به تنهایی عاملی موثر برای متمایز بودن دوربین مداربسته هایک ویژن است که همگی از اهمیت و کاربرد آن آگاه هستیم.

خرید دوربین مداربسته هایک ویژن در ایران

با وجود اینکه هایک ویژن یک برند چینی است، اما چنان فعالیت گسترده‌ای در سرتاسر جهان دارد که می‌توان آثار حضور نمایندگی آن در کشورهای مختلف را مشاهده کرد. قابلیت دسترسی آسان به محصولات هایک ویژن باعث شده تا محبوبیت این شرکت میان مشتریان بیشتر شود و کاربران همواره خرید دوربین هایک ویژن را اولویت خود بدانند.

این بار، کشور ایران نیز از این محصولات بی‌نصیب نمانده است و نمایندگی محصولات هایک ویژن در ایران وجود دارد که می‌توان محصولات شرکت هایک ویژن را به سادگی از آن‌ها خریداری کرد. بسیاری از شرکت‌های بزرگ و کوچک با ارزشمند شمردن این فرصت عالی، موفق به اخذ نمایندگی شرکت هایک ویژن شده‌اند؛ اما آیا خرید از تمامی این شرکت‌ها صلاح است؟

قطعا با وضعیت بازار در ایران می‌توان متوجه شد که چشم بسته اعتماد کردن، جز دردسر چیزی به دنبال ندارد. برای همه ما پیش آمده که به دلیل اعتماد بی‌جا و غیرمعقول، قسمت بزرگی از بودجه خود را در اختیار فروشندگانی فریب‌کار گذاشته‌ایم و حالا از این کار پشیمان هستیم. پس دلیلی برای تکرار این اشتباه وجود ندارد و توصیه می‌شود از همان ابتدا تمام تلاش خود را برای پیدا کردن شرکت نمایندگی معتمد، اختصاص دهید. در ادامه، شما را با معتبرترین نمایندگی محصولات هایک ویژن آشنا خواهیم کرد.

پرشیا سیستم؛ نمایندگی رسمی دوربین مداربسته هایک ویژن

حال که می‌دانید محصولات هایک ویژن تا چه اندازه‌ای برای امنیت محل مورد نظرتان مفید واقع می‌شوند، می‌توانید خرید خود را از شرکت پرشیا سیستم انجام دهید. پرشیا سیستم معتبرترین نمایندگی دوربین مداربسته هایک ویژن در ایران بوده که در حوزه عرضه سیستم‌های امنیتی و نظارتی فعال است.

برگرفته از وبلاگ توتال شبکه totalnetwork.ir

 

منبع: فردا

کلیدواژه: رپرتاژ دوربین مداربسته هایک ویژن دوربین مداربسته هایک ویژن خرید دوربین مداربسته دوربین های مداربسته دوربین مداربسته دوربین مداربسته هایک ویژن در بازار دوربین های آنالوگ محصولات هایک ویژن دوربین هایک ویژن دوربین های مدار شرکت هایک ویژن تصاویر دوربین دوربین ها سیستم امنیتی انواع دوربین هایک ویژن هایک ویژن داشته باشید خارق العاده همان طور قابلیت ها دستگاه ها سیستم ها متوجه شد یک سیستم ویژگی ها تحت شبکه شرکت ها مکان ها حالت شب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۹۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)

پوکو ایکس ۵ پرو یکی از محبوب‌ترین میان‌رده‌های موجود در بازار ایران محسوب می‌شود که با استقبال بسیاری از سوی کاربران مواجه شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، گوشی Poco X۵ Pro یکی از جدیدترین اعضای خانواده گوشی‌های هوشمند از برند Poco است که با ویژگی‌ها و قابلیت‌های برتر خود، همچنان توجه علاقه‌مندان به تکنولوژی و گجت‌های پیشرفته را به خود جلب می‌کند، این گوشی با طراحی مدرن و ظاهری شیک، ترکیبی از عملکرد قدرتمند و ارائه عکس‌های با کیفیت بالا را به کاربران ارائه می‌دهد.

طراحی و کیفیت ساخت poco x۵ pro

در بخش طراحی شیائومی x۵ پرو به نسبت نسل قبلی تغییر کرده و در واقع به‌روزتر شده است. این میان‌رده حالا کاملاً تخت شده و حس و حال یک گوشی بالارده را به کاربر انتقال می‌دهد. البته این تخت شدن قاب پشتی باعث می‌شود تا گوشی به طور راحت در دست قرار نگیرد. این دستگاه ۱۸۱ گرم وزن و ۷.۹ میلی‌متر ضخامت دارد و قاب پشتی آن از یک فریم بزرگ دوربین میزبانی می‌کند. این فریم در رنگ زرد و مشکی به رنگ مشکی است و در رنگ آبی رنگ آبی دارد. به طور کلی طراحی یک گوشی امری سلیقه‌ای است اما از نظر کیفیت ساخت این محصول نمره خوبی دریافت می‌کند.

صفحه نمایش شیائومی poco x۵ pro

شیائومی پوکو x۵ پرو دارای نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع امولد با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ است. این صفحه نمایش تراکم ۳۹۵ پیکسل بر هر اینچ دارد و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، محتوای HDR۱۰+، Dolby Vision و گستره رنگی ۱ میلیاردی پشتیبانی می‌کند. این پنل حدود ۸۷ درصد از فضای روبرویی را به خود اختصاص داده و با گوریلاگلس ۵ هم مراقبت می‌شود. این نمایشگر در حالت حداکثری می‌تواند تا ۹۰۰ نیت روشنایی تولید کند که اتفاقی بسیار خوب ارزیابی می‌شود و به شما امکان می‌دهد تا به راحتی در محیط باز محتوا را مشاهده کنید. کیفیت این صفحه نمایش به نسبت بازه قیمتی محصول واقعاً خوب و جذاب است و هیچ ایرادی نمی‌توان به آن وارد کرد. اگر گوشی برای تماشای محتوا می‌خواهید قطعاً یکی از بهترین انتخاب‌های شما همین پوکو x۵ پرو خواهد بود.

اسپیکر

این گوشی از اسپیکرهای استریو برخوردار است و با نگاهی به لبه‌های بالا و پایین متوجه این اسپیکرها خواهیم شد. به‌علاوه اسپیکر مکالمه در بالای صفحه نمایش نیز به این مجموعه کمک می‌کند تا هم بلندی صدا افزایش پیدا کند و هم صدا فراگیرتر و عمیق‌تر شنیده شود. بلندی صدا نسبت به نسل قبل بیشتر شده و کیفیت هم مقداری بهبود یافته است و صدایی شفاف با بیس مناسب از ایکس ۵ پرو شنیده می‌شود.

عملکرد سخت افزاری poco x۵ pro

گوشی پوکو x۵ پرو از تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون ۷۷۸ قدرت می‌گیرد. این چیپست دارای هشت هسته پردازنده مرکزی شامل چهار هسته Kryo ۶۷۰ با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و چهار هسته Kryo ۶۷۰ با فرکانس ۱.۹ گیگاهرتز و همچنین پردازنده گرافیکی Adreno ۶۴۲L است. این تراشه را قبل‌تر به روی گوشی‌هایی مانند M۵۲، A۷۳، شیائومی ۱۲ لایت و مدل‌های دیگر دیده‌ایم و می‌دانیم که عملکرد بسیار خوبی در استفاده روزمره و حتی اجرای بازی‌های سنگین دارد. به لطف این چیپست می‌توانید برای بازی کردن نیز به روی پوکو ایکس ۵ پرو حساب باز کنید، اما باید در نظر داشته باشید که اگر هدف اصلی شما بازی کردن است گزینه‌های بهتری در این بازه قیمتی وجود دارند.

باتری شیائومی poco x۵ pro

پوکو در بخش باتری تغییر خاصی را اعمال نکرده و مانند نسل قبلی شاهد ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی هستیم. البته این گوشی حالا از شارژ معکوس ۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند که یک قابلیت و مزیت جدید نسبت به نسل قبل است. با وجود ظرفیت یکسان باتری در عمل اما شارژدهی پوکو x۵ pro نسبت به ایکس ۴ پرو بهبود داشته و این مدل با یک بار شارژ می‌تواند حدود ۱۶ ساعت وبگردی یا ۱۹.۵ ساعت پخش مداوم ویدئو را دوام بیاورد، در حالی که این اعداد برای نسل قبل ۱۴.۵ و ۱۶.۵ ساعت بودند. این میان‌رده در مدت ۳۰ دقیقه تا ۸۲ درصد و در مدت ۵۰ دقیقه تا ۱۰۰ درصد شارژ می‌شود.

دوربین poco x۵ pro

پوکو برای دوربین اصلی این گوشی از سنسوری ۱۰۸ مگاپیکسلی مدل Samsung S۵KHM۲ با اندازه ۱/۱.۵۲ اینچی و اندازه پیکسل ۰.۷ میکرونی استفاده کرده است. این سنسور در پس لنزی با گشودگی دیافراگم F/۱.۹ قرار گرفته و از فوکوس خودکار تشخیص فاز نیز پشتیبانی می‌کند. در کنار این دوربین یک فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک ماکرو ۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود و سلفی ۱۶ مگاپیکسلی کامل‌کننده این بخش است. این گوشی به صورت پیش فرض عکس‌هایی ۱۲ مگاپیکسلی به ثبت می‌رساند. این تصاویر کنتراست عالی، دقت رنگ مناسب و داینامیک رنج نسبتاً عریض دارند و نویز بسیار کمی در عکس‌ها به چشم می‌آید. به طور کلی کیفیت تصاویر به نسبت بازه قیمتی واقعاً خوب است و می‌توانید عکس‌های جذابی با این گوشی به ثبت برسانید. در نسل قبل در زمینه فیلم‌برداری به کیفیت FHD ۳۰fps محدود بودید ولی حالا می‌توانید ویدئوهای ۴k ۳۰fps به ثبت برسانید.

قیمت poco x۵ pro

قیمت پوکو x5 پرو 5g به نسبت امکانات این گوشی و البته رقبای آن کاملاً مناسب ارزیابی می‌شود. این گوشی در دسته‌بندی گوشی‌های میان‌رده و مرغوب به حساب می‌آید و صفحه نمایشی بسیار خوب، دوربین باکیفیت، شارژدهی خوب و قدرت سخت افزاری مناسبی را در اختیار قرار می‌دهد. به طور کلی این گوشی در تمامی بخش‌ها بالانس و خوب است و همین موضوع ارزش خرید پوکو ایکس ۵ پرو را افزایش می‌دهد. اگر گوشی با نمایشگر باکیفیت، دوربین خوب، سخت افزار قوی و شارژدهی باتری بالای یک روز می‌خواهید که قیمت معقولی هم داشته باشد خرید پوکو x۵ پرو را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

۱۲۸-۶، قیمت از ۱۲,۷۵۰,۰۰۰ تومان

۲۵۶-۸؛ قیمت از ۱۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان

کد خبر 748164

دیگر خبرها

  • زباله فضایی در دام دوربین ماهواره ژاپنی افتاد
  • نگاهی به طبیعت پارک ملی ساریگل از لنز دوربین شهروند خبرنگار
  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • کاهش جُرم سرقت در کرمان
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • تصاویر دوربین مداربسته از لحظه حمله پهپادی به میدان گازی در عراق | جزئیات جدید از حمله پهپادی | ویدئو
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • همکاری با ۵۰ برند و برگزاری ۱۲ کمپین موفق/ پلاتین دستاوردهای خود را جشن گرفت
  • مقایسه دوربین وان پلاس 12 در مقابل آیفون 15 پرو! (فیلم)