Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه های مقاومت فلسطین عملیات یوسف طلعت المبحوح در حمله به افسر صهیونیستی در زندان نفحه را تبریک گفتند.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، گروه‌های مقاومت فلسطین عملیات یوسف طلعت المبحوح در حمله به افسر صهیونیستی در زندان نفحه را تبریک گفتند.

در واکنش به این اقدام، «عزت الرشق» عضو دفتر سیاسی حماس گفت: عملیات قهرمانانه اسیر یوسف طلعت المبحوح علیه افسر جنایتکار اسرائیلی در زندان نفحه را تبریک گفته و اعلام کرد که این پاسخی طبیعی به تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه اسرای زن فلسطینی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نسبت به پیامدهای ادامه جنایت‌های علیه زندانیان زن در زندان اسرائیل به این رژیم هشدار داد.

جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین نیز عملیات قهرمانانه یوسف المبحوح را تبریک گفت. این جبهه این عملیات را واکنش طبیعی به جنایت‌های اشغالگران صهیونیستی علیه زندانیان زن عنوان کرد.

جنبش مجاهدین فلسطین هم به اسیر قهرمان یوسف المبحوح درود فرستاد. این جنبش تاکید کرد که این اقدام مقاومتی در داخل زندان بیانگر این است که اسرای قهرمان ما بخشی از مقاومت ملی در برابر اشغال هستند.

کمیته‌های مقاومت نیز با درود فرستادن به این اسیر قهرمان اعلام کردند که رژیم صهیونیستی مسئول کامل جان یوسف المبحوح و تمامی اسرا است. در بیانیه این کمیته آمده است که اسرا خط قرمز ما هستند و دشمن صهیونیست باید به خوبی درک کند دشمن اشغالگر باید تاوان جنایات علیه زندانیان را بپردازد.

روز دوشنبه یک افسر صهیونیستی توسط یک زندانی فلسطینی در زندان نفحه مورد ضربات چاقو قرار گرفت. این مسئله منجر به تنش شدید در تمامی زندان‌های رژیم صهیونیستی و وضعیت هشدار به زندانیان شد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت رژیم صهیونیستی حماس مقاومت فلسطین آزادی فلسطین فلسطین خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت علیه زندانیان زندان نفحه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۹۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایت علیه فلسطین وجدان دانشجویان غیر مسلمان را به درد آورده است

مولوی عبدالله حسن زهی امام جمعه اهل سنت شهرستان هامون در منطقه سیستان در گفت و گو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب اظهار داشت: مظلومیت ملت فلسطین و جنایات اسرائیل برای همه دنیا روشن است و آنها هیچ مخفی گاهی ندارند و خیلی از مردم دنیا از جنایات اسرائیل بیزار هستند.

وی گفت: جنایات علیه فلسطین هر وجدان مسلمان و غیر مسلمان در جهان را به درد آورد.

مولوی حسن زهی بیان داشت: به همین سبب حرکت وسیعی توسط دانشجویان غربی و آمریکایی علیه رژیم صهیونسیتی آغاز شده است و در حال تظاهرات هستند.

امام جمعه اهل سنت هامون تصریح کرد: بنا به فرموده رسول مکرم اسلام (ص) وقتی حضرت مهدی ظهور می‌کند، وجدان‌های بیدار و پاک که حتی مسلمان هم نیستند، به سمت حق و آن حضرت گرایش پیدا می‌کنند؛ خروج دانشجویان و مردمان غیر مسلمان تشبیه همین موضوع است.

مولوی حسن زهی بیان داشت: حقانیت جمهوری اسلامی امروز بیش از پیش برای همه روشن شده است و امروز دیگر کسی جمهوری اسلامی را به خاطر حمایت از فلسطین نه تنها سرزنش نمی‌کند ، بلکه حمایت هم می‌کند. اینها به دلیل وجود وجدان های بیدار در دنیا است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برجای ماندن ده‌ها شهید در جریان ۴ جنایت صهیونیست‌ها در غزه
  • مخالفت صهیونیست‌ها با تسهیل شرایط حبس مروان البرغوثی
  • جنایت علیه فلسطین وجدان دانشجویان غیر مسلمان را به درد آورده است
  • حمله‌های هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه غزه و لبنان
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه نتانیاهو و ادامه جنگ غزه
  • تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان همچنان ادامه دارد
  • لحظه عملیات گردشگر ترکیه‌ای علیه نظامی صهیونیست+ فیلم
  • حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای صهیونیست‌ها علیه غزه ادامه دارد
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • دانشجویان دانشگاه نیویورک: ورق علیه صهیونیست‌ها برگشته است