Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@08:51:51 GMT

هتک حرمت صهيونيست‌ها به اسراي زن فلسطيني

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۹۴۱۲

خبرگزاری آریا-نبردی به دور از چشم رسانه‌ها، که قهرمانان آن اسیران فلسطینی هستند که تحت بازداشت اداری به‌سر می‌برند و به همین منظور تصمیم به تحریم دادگاه‌های صهیونیستی گرفته‌اند و این دادگاه‌های غیرقانونی و فاقد صلاحیت می‌دانند؛ امری که باعث شده مدیریت زندان‌های اسرائیلی به استفاده از زود علیه آنها متوسل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاری آریا، در حالی‌که اسرای فلسطینی که تحت بازداشت اداری هستند، مبارزه می‌کنند نبرد دیگری نیز در زندان "الرامون" در جریان است و یگان‌های سرکوب اسرائیل اقدام به ضرب و شتم اسیران زن و تجاوز به آنها می‌کنند و همچنین برق این زندان را قطع کرده‌اند. این عناصر سرکوب‌گر همچنین به زور روسری برخی از این اسیران زن را از سرشان کشیده‌اند که چنین رفتاری موجی از خشم مردمی را ایجاد کرده‌ است و جوانان فلسطینی هشتگ‌هایی از جمله "اسیران زن خط قرمز هستند" را ایجاد کرده‌اند و گروه‌های مقاومت فلسطینی اعلام آماده‌باش کرده و مقاومت نیز نسبت به پیامدهای این تجاوز صهیونیست‌ها هشدار داده است.
22 اسیر زن در زندان الرامون دربند هستند و در معرض چنین تجاوز وحشیانه‌ای قرار گرفته‌اند. این خشن‌ترین نوع تعامل با اسرای فلسطینی طی سال‌ها محسوب می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۹۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تحقیرآمیز اسیر اسرائیلی برای نتانیاهو: خجالت بکش

یکی از اسرای صهیونیست در نوار غزه با ارسال پیامی تحقیرآمیز برای نتانیاهو و کابینه وی به آنها گفت که همه تلاش‌های ارتش شکست خورده و خجالت بکشید و از مناصب خود استعفا داده و به خانه‌هایتان بروید. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، عصر روز گذشته گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس یک کلیپ تصویری از یکی از اسرای صهیونیست در غزه منتشر کرد که در آن، این اسیر اسرائیلی پیامی تحقیرآمیز برای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه وی فرستاد.

این اسیر صهیونیست با نام « هرش گلدبرگ پولن» در این پیام خود خطاب به نتانیاهو و کابینه او گفت که از شما انتظار می‌رود هر کاری که باید، برای بازگرداندن ما به خانه‌هایمان انجام دهید. آیا این خواسته خیلی بزرگی است ؟ شما باید خجالت بکشید که 200 روز ما را رها کرده‌اید و همه تلاش‌های ارتش منجر به شکست شده است. شما باید خجالت بکشید زیرا همه معامله‌هایی که به شما پیشنهاد شد را رد کردید.

وی در ادامه این پیام خود گفت: زمانی که شما همراه خانواده‌هایتان غذا می‌خورید به ما که در جهنم و زیر زمین گرفتار هستیم فکر کنید که بدون آب و غذا و دارو مانده‌ایم و از نور آفتاب هم محروم هستیم.

این اسیر صهیونیست از مقامات رژیم اشغالگر خواست تا از منصب خود استعفا دهند و بروند و گفت: وقت آن است که کلیدها را تحویل دهید و وزارتخانه‌ها را خالی کنید و در خانه‌هایتان بنشینید.

هاآرتص رسوایی‌های نتانیاهو و کابینه‌اش را لیست کردادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در دویستمین روز جنگ علیه غزه

وی در پایان این پیام خود از خانواده‌های اسرای صهیونیست خواست تا به فشارهای خود علیه کابینه نتانیاهو ادامه دهند و تاکید کرد: تا زمانی که همه ما سالم به خانه هایمان برگردیم دست از این فشارها برندارید.

«ابو عبیده» سخنگوی گردان‌های القسام در سخنرانی ضبط شده خود که عصر سه‌شنبه منتشر شد درباره پرونده اسرای صهیونیستی گفت که دشمن تلاش می‌کند که به وعده‌های خود در مذاکرات پایبند نباشد و به دنبال به دست آوردن زمان بیشتر است. سناریوی «رون آراد» بیشتر از هر سناریوی دیگری ممکن است در ارتباط با اسرای دشمن در غزه تکرار شود.

رون آراد کمک‌خلبان مفقودشده نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان در سال 1986 است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام دیگر حماس به خانواده‌های اسرای صهیونیستی
  • بیانیه مشترک آمریکا و ۱۷ کشور دیگر: تمام اسرای اسراییلی باید فورا آزاد شوند
  • بیانیه ۱۷ کشور به سرکردگی آمریکا علیه ملت فلسطین در غزه
  • بیانیه مشترک آمریکا و 17 کشور دیگر: تمام اسرای اسراییلی باید فورا آزاد شوند
  • تظاهرات علیه سیاست‌های نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • پیام تحقیرآمیز اسیر اسرائیلی برای نتانیاهو : خجالت بکش
  • پیام تحقیرآمیز اسیر اسرائیلی برای نتانیاهو: خجالت بکش
  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو
  • حماس: آمریکا شریک جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها است
  • حماس: تعداد اسیران فلسطینی را به ازای هر سرباز اسرائیلی از ۵۰۰ به ۵۰ کاهش دادیم