Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مصدق شب گذشته در حاشیه آیین تکریم و معارفه رئیس‌کل دادگستری هرمزگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سند تحول قضائی در زمان ریاست آیت الله رئیسی استارت زده شد و این سند مورد تأیید مقام معظم رهبری است و بخش‌های مختلفی در خصوص همه قسمت‌های قوه قضائیه دارد.

به گزارش تسنیم، وی افزود: در دوره تحول و تعالی هم که مدیریت قضائی به‌عهده حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای است تأکید دارند بر اجرای این سند و همان‌طوری که از اسم آن پیداست این سند تحول قضائی است و نیاز به برنامه و فعالیت دارد ازاین‌رو قسمت‌های مختلف مشغول تنظیم برنامه‌های عملیاتی برای اجرایی کردن این سند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون اول قوه قضائیه بیان کرد: در این سند مواردی مانند کاهش اطاله دادرسی، اتقان آرا، کیفیت رسیدگی‌ها و همه مواردی که ما امروز با آن‌ها مواجه هستیم و مشکل داریم و حتی در رابطه با اصلاح قوانینی که دست‌وپاگیر است راهبرد‌هایی در نظر گرفته شده است.

مصدق خاطرنشان کرد: گروه‌های مختلفی در حال انجام وظیفه هستند و امیدواریم هر معاونتی، قسمتی و رئیس‌کلی وظایف خود را عمل کند و ما شاهد اجرای این سند باشیم.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: معاون اول قوه قضائیه صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۹۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرمزگان پیشتاز در ابتکار و تحول قضائی

دریافت 33 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در جمع خانواده‌های کارکنان دستگاه قضائی هرمزگان؛ اظهار داشت: همکاران من در استان هرمزگان در بسیاری از موضوعات پیشتاز هستند؛ وقتی برای ابتکار، خلاقیت، مدیریت جهادی، مدیریت میدانی، تلاش برای هم افزایی همه ظرفیت‌ها می‌خواهیم شاهد مثال بیاوریم یکی از استان‌هایی که بلافاصله مثال می‌زنیم استان هرمزگان است.

کد خبر 6094923

دیگر خبرها

  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحدهای قضایی هرمزگان
  • قانون شورا‌ها باید اصلاح شود
  • حاجی‌بگلو: قانون شوراها باید اصلاح شود
  • معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • قضات تصمیمات و احکام خود را با پیوست رسانه‌ای همراه کنند
  • سند تحول قضایی به مثابه قانون اساسی و نقشه راه دستگاه قضایی است
  • هرمزگان پیشتاز در ابتکار و تحول قضائی
  • برنامه های عملیاتی عدلیه  کرمان در سال۱۴۰۳ تشریح شد
  • توصیه دادستان کرمان به مقامات قضائی استان‌ برای مبارزه جدی با فساد 
  • تلاش دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال