Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@22:19:08 GMT

تعرفه ارسال پیامک انبوه برای کسب‌وکارها

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۹۷۶۴

تعرفه ارسال پیامک انبوه برای کسب‌وکارها

همیشه یکی از دغدغه‌ها و مسائل کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک، انتخاب مناسب‌ترین روش برای تبلیغات و بازایابی و تعامل با مشتری‌ست. - اخبار بازار -

همانطور که همه ما ترجیح می‌دهیم خریدهایمان برای ما ارزان تمام شود، صاحبان کسب‌وکار هم مثل ما، به‌دنبال روشی مقرون‌به‌صرفه هستند تا علاوه‌بر بازدهی زیاد در تبلیغات، هزینه کمی برایشان بتراشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌خاطر همین، اس ام اس مارکتینگ یا بازاریابی پیامکی، بیشترین طرفدار را در بین انواع دیگر روش‌های تبلیغات پیدا کرده است.

اگر دوست دارید بدانید بازاریابی پیامکی چیست و تعرفه ارسال پیامک انبوه چقدر است، این مقاله مخصوص شماست. در این مقاله علاوه‌بر صحبت درباره فواید اس ام اس مارکتینگ، اپراتورهای پیامکی مختلف را به شما معرفی می‌کنیم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

بازایابی پیامکی چیست و چه تاثیری در کسب‌وکارتان دارد؟

همانطور که پیش از این گفتیم، صاحبان مشاغل همیشه به‌دنبال راهی ساده، مطمئن و کم‌هزینه هستند تا بتوانند محصولات و خدماتشان را به دیگران معرفی کنند و فروش بیشتری را تجربه کنند. وقتی گوشی موبایل همه مردم، زمان زیادی در شبانه روز همراهشان است و دائم در حال چک کردن آن هستند، چه روشی ساده‌تر و مطمئن‌تر از تبلیغات پیامکی؟!

 اگر بخواهیم در یک جمله بازاریابی پیامکی را تعریف کنیم، می‌شود گفت که بازاریابی پیامکی یعنی جذب و نگه‌داشتن مشتری از طریق پیامک. طبیعتاً ارسال پیامک انبوه با گوشی موبایل ممکن نیست و برای این کار به خرید پنل اس ام اس از سامانه‌ای معتبر مثل ملی پیامک نیاز داریم  تا با دسترسی به بانک شماره متنوع آن، پیامک تبلیغاتی موردنظرمان را به مخاطبان ارسال کنیم. با خرید پنل اس ام اس، شما می‌توانید به‌راحتی آب‌خوردن، پیامک تبلیغاتی خود را فقط در چند ثانیه، به انبوهی از مخاطبان ارسال کنید.

مزیت‌های بازاریابی پیامکی

حالا که مفهوم بازاریابی پیامکی را دانستیم، باید ببینیم که این روش چه مزایای منحصربه‌فردی دارد که به یکی از پربازده‌ترین روش‌های تبلیغات تبدیل شده است. در ادامه به چند مورد از این مزیت‌ها اشاره می‌کنیم.

قابلیت پیگیری تبلیغات پیامکی

یکی از مهم‌ترین مزایای تبلیغات پیامکی، این است که می‌توانیم گزارش دقیقی از تعداد پیام‌های ارسال‌شده، دریافت‌شده‌، خوانده‌شده و... به دست بیاوریم و از این طریق، میزان اثربخشی تبلیغات را اندازه بگیریم.

ارسال سریع و تحویل فوری

برخلاف روش‌های دیگر تبلیغات، تبلیغات پیامکی نیاز به صرف زمان زیادی ندارند و تنها در چند ثانیه می‌توان پیامک خود را به دست هزاران نفر رساند.

طبق آمار 98 درصد پیامک‌‌ های تبلیغاتی اغلب در زمان کمی بعد از دریافت، خوانده می‌شوند و این واقعاً یک فرصت استثنایی برای کسب‌وکارهاست!.

قیمت مقرون‌به‌صرفه

بی‌شک قیمت یکی از فاکتورهای مهم و تاثیرگذار در خرید است. این اهمیت برای صاحبان کسب‌وکار چند برابر می‌شود. خبر خوب اینکه هزینه ارسال پیامک انبوه بسیار ارزان است و اصلاً همین کم‌هزینه بودن در عین کارآمدی و بازدهی بالا، باعث شده که بازاریابی پیامکی اینقدر فراگیر شود. در ادامه در مورد اپراتورهای پیامکی مختلف صحبت می‌کنیم.

انواع اپراتورهای پیامکی + تعرفه ارسال پیامک انبوه در هر اپراتور

احتمالاً شما هم دیده‌اید که سرشماره‌های مختلفی برای ارسال پیامک تبلیغاتی وجود دارد. این سرشماره‌ها از نظر تعرفه و سرعت ارسال پیامک، تفاوت‌هایی با هم دارند. اپراتورهایی مثل 1000، 2000، 3000، 021، 5000 و... تقریباً کارکرد مشابهی دارند و تفاوت‌های جزئی در ویژگی‌های آن، باعث تفاوت قیمتشان می‌شود. اگر شما از یک پنل اس ام اس پیشرفته استفاده کنید می‌توانید پیامک انبوه تبلیغاتی خود را با این پیش‌شماره‌ها ارسال کنید.

هزینه ارسال پیامک در هر اپراتور متفاوت است. بسته به اینکه پیامک، به زبان فارسی باشد یا انگلیسی و تعداد کاراکترها چقدر باشد، تعرفه ارسال پیامک در این اپراتورها، چیزی بین 9 تا 27 تومان به ازای هر پیام است.

ملی پیامک انواع مختلفی از پنل‌های پیامکی، مثل پنل پایه، پنل اقتصادی، نمایندگی، شرکتی، و... را ارائه کرده است. شما براساس حجم پیام‌ها و هدفتان از تبلیغات، می‌توانید پنل مناسب خود را انتخاب کنید. حالا با هم به انواع سرشماره‌ها و تعرفه ارسال پیامک انبوه در اپراتورها نگاهی می‌اندازیم.

سرشماره 1000، 2000، 3000

این سرشماره‌ها معروف‌ترین سرشماره‌ها هستند که معمولاً ارگان‌های دولتی و تا حدی شرکت‌های خصوصی، از آن‌ها استفاده می‌کند.

سرشماره 1000 و 3000 سرعت زیادی در ارسال پیامک دارند و گزارش دقیقی بعد از ارسال پیامک ارائه می‌دهند و تعرفه مناسبی هم دارند.

پیش‌شماره 2000 در سرعت بالا و ارائه گزارش دقیق، مشابه دو پیش‌شماره قبلی است، اما تفاوتی هم دارد. این پیش‌شماره در بین تمام اپراتورها، کامل‌ترین بازگشت هزینه را دارد؛ یعنی نه‌تنها هزینه پیامک ارسالی لیست سیاه مخابرات را برمی‌گرداند، بلکه علاوه‌بر آن، هزینه پیامک‌هایی که به هر دلیلی مثل، در دسترس نبودن یا خاموش بودن گوشی موبایل، به دست مخاطب نرسیده را هم، به شما برمی‌گرداند.

سرشماره 021

خط ثابت021 مخصوص کسب‌وکارهایی است که در محدوده تهران‌اند و مالک خط تلفن هستند. این پیش‌شماره‌ ریزش بسیار کمی دارد و مخاطب بدون زحمت زیادی، می‌تواند به شماره دفتر شما دسترسی داشته باشد.

تعرفه ارسال پیامک با این خط در پنل پایه ملی پیامک، 42.3 تومان و در پنل اقتصادی 39.7 تومان است.

البته خطوط دیگری با پیش‌شماره‌های 50001، 50002، 50004، 50005 و 50009 هم داریم که از این بین سرشماره 50004 مخصوص فرستادن لینک محصول یا آدرس سایت است. قیمت پیامک این سرشماره در پنل پایه ملی پیامک 41.2 تومان است.

در این مقاله گفتیم که برای ارسال پیامک تبلیغاتی، باید پنل اس ام اس تهیه کنیم. ملی پیامک یکی از باتجربه‌ترین‌ها در حوزه پنل‌های پیام کوتاه است که با بیش از 10 سال سابقه، و رضایت مشتری بسیار بالا، یک سامانه پیامکی قدرتمند محسوب می‌شود که به شما در جذب و نگهداری مشتری و ارائه خدمات بهتر کمک می‌کند. یکی از نکات مثبت ملی پیامک، پشتیبانی 24 ساعته آن است که آماده پاسخ‌گویی سوالات کاربران در هفت روز هفته است.

اگر تا حالا برای رشد و پیشرفت کسب‌وکارتان از بازاریابی پیامکی غافل بودید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم فرصت را از دست ندهید و همین حالا برای  ثبت نام پنل اس ام اس سری به سایت ملی پیامک به آدرس  www.melipayamak.com بزنید  و یا با تماس با شماره 02163404 از راهنمایی مشاورانش بهره‌مند شوید!

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازاریابی پیامکی تبلیغات پیامکی پیامک تبلیغاتی پنل اس ام اس سرشماره ها ملی پیامک پیش شماره شماره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۹۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامک سازمان آب به شهروندان برای ذخیره آب چه معنایی دارد؟

بررسی‌ها نشان می‌دهد که علت ارسال این پیامک، احتمال قطع شدن آب شرب منازل به‌دلیل فرسودگی شبکه آب شهری تهران و افت ۱۰درصدی بارندگی نسبت به سال گذشته است.

آخرین پیامک ارسال شرکت آبفا که بسیاری از شهروندان پایتخت را نگران کرد به این شرح بود: «شرکت آب و فاضلاب استان تهران/ مشترک محترم به شماره پرونده:... با توجه به مبحث شانزدهم مقررات ملی ساختمان فراهم‌سازی مخزن ذخیره آب با گنجایش حداقل ۷۵لیتر برای هر نفر الزامی است. لطفا اقدامات لازم را در این خصوص به عمل آورید.»

سوالی که پس از دریافت این هشدار در ذهن شهروندان ایجاد شد، این بود که آیا در تابستان سال‌جاری نیز با قطعی آب روبه‌رو خواهیم بود؟

هدف تعبیه مخزن، کنترل فشار آب است

یک منبع آگاه در گفتگو با ما هدف از ارسال این پیامک را جلوگیری از مشکلاتی عنوان کرد که در سال گذشته برای تهرانی‌ها ایجاد شده بود. این منبع آگاه افزود: در سال گذشته با گرم شدن هوا و افزایش میزان مصرف، جریان آب با افت فشار مواجه شد و در نتیجه این افت فشار، تعداد قابل‌توجهی از شهروندان تهرانی روی کنتور‌های آب، پمپ نصب کردند تا آب به طبقات بالا نیز برسد. این پمپ‌ها با ایجاد مکش بیشتر نسبت به فشاری که شرکت آب قرار داده بود، موجب شدند تا حق افرادی که پمپ ندارند، تضعیف شود.

این منبع آگاه تاکید کرد: مطابق قانون، ساختمان‌ها ملزم هستند پمپ با نصب اصولی داشته باشند. همچنین وجود مخزن آبی که به ازای هر نفر ۷۵لیتر گنجایش داشته باشد ضروری است. میزان ۷۵لیتر صرفا یک پیش‌بینی استاندارد است، ولی ساختمان‌ها می‌توانند مطابق پیش‌بینی خود از میزان مصرف، آب ذخیره کنند.

 در صورت نصب این پمپ‌ها، آب با آرامش وارد مخازن می‌شود، در تایم اوج مصرف، فشار در مناطق کاهش نمی‌یابد و در زمان کاهش مصرف، با فشار بسیار زیاد روبه‌رو نخواهیم بود که این امر از هدررفت آب جلوگیری می‌کند. این مقام آگاه گفت: سال گذشته بارندگی سیل‌آسا در سد کرج، موجب انسداد خروجی سد شد و هشت‌روز آب‌رسانی به تهران قطع شد.

در این شرایط مردم با شنیدن اخبار دچار اضطراب شدند و آب جمع‌آوری کردند. پس از چند روز که شهروندان تهرانی قطعی آبی را تجربه نکرده بودند این آب‌های ذخیره‌شده به درون چاه ریخته شد که به هدررفت میزان قابل‌توجهی آب منجر شد. همچنین این مقام مسوول در پاسخ به این سوال که آیا خانه‌ها در تهران به مخزن آب مجهز هستند، گفت: تعداد قابل‌توجهی از ساختمان‌ها، خانه‌ها و ویلا‌ها به منبع آب و پمپ اصولی مجهز هستند.

این منبع آگاه بیان کرد: تا امروز برنامه‌ای برای قطعی آب در تابستان در دستور کار قرار نگرفته است و دراین پیامک اجباری وجود ندارد و فقط جهت ایجاد آرامش بیشتر در بین مردم و جریان آب اطلاع‌رسانی شده است.

شرایط هشدارآمیز بحران آبی

رضا حاج کریم، رئیس هیات‌مدیره فدراسیون صنعت آب ایران در این باره به «دنیای‌اقتصاد» می‌گوید: براساس مقررات ملی ساختمان، مبحث ۱۶، هر شهروند موظف است حداقل ۷۵لیتر آب ذخیره داشته باشد که این امر به معنای کمبود آب نیست و می‌توان گفت دومساله متفاوت هستند.

در حال حاضر شهر تهران با فرسودگی شبکه آب مواجه است و این پیام در جهت کنترل فشار وارد بر شبکه اتخاذ شده است.

این مقام مسوول با اشاره به اینکه سال‌هاست مشکل کم‌آبی وجود دارد، گفت: به طور متوسط، در سال حدود ۴۰۰میلیارد مترمکعب بارندگی داریم. از این میزان، ۱۰۰میلیارد مترمکعب ذخیره می‌شود که مجاز هستیم تا سقف ۴۰میلیارد مترمکعب از این ذخیره آبی را مصرف کنیم تا به آب‌های زیرزمینی آسیبی وارد نشود، ولی در حال حاضر، سالانه ۹۲میلیارد مترمکعب از ذخایر را استفاده می‌کنیم.

منبع: دنیای اقتصاد

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال
  • تعرفه فیزیکی به شعب أخذ رأی کرمانشاه ارسال نمی‌شود
  • آشنايي با جديدترين پرتال پیامک /ارتباطات سریع و جذاب برای همه
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳
  • پیامک اقساط نجومی برای متقاضیان نهضت ملی مسکن
  • کسب‌وکارهای دانش‌بنیان را نباید تعطیل کرد، باید به جریان‌های انقلابی، بسیج دانشجویی و مانند آن‌ها فرصت رقابت داد
  • واکنش معاون علمی به واگذاری سهام برخی کسب و کارهای دیجیتال
  • ببینید | استقرار انبوه تانک‌ها در نزدیکی رفح؛ اسرائیل آماده جنگ می‌شود؟
  • پیامک سازمان آب به شهروندان برای ذخیره آب چه معنایی دارد؟
  • پشت صحنه پیامک «آبفا»