Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر تولیدکننده یا عمده‌فروش لباس، کیف و کفش، و لوازم‌خانگی هستید پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با بهترین راه افزایش فروش عمده آشنا شوید و به فهرستی بلند از مشتریان کالای عمده آشنا دسترسی داشته باشید. - اخبار بازار -

عمده‌فروشان زمانی درآمد کسب می‌کنند که خرده‌فروشان یا توزیع‌کنندگان کالاهای آن‌ها را خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چه تعداد خریدارانی که متقاضی کالای عمده شما هستند، بیشتر باشند، احتمال و تعداد فروش شما بالاتر خواهد رفت. اما چطور می‌توانیم فروش خود را بالا ببریم و کجا می‌توانیم به فهرستی از مشتریان و خریداران عمده دسترسی داشته باشیم؟

فروش آنلاین، بهترین راه فروش عمده و ارتباط با مشتری

در عصر اطلاعات و تجارت الکترونیک بهترین و سریع‌ترین راه برای افزایش فروش، ورود به دنیای اینترنت است.

خریدوفروش عمده از وب‌سایت‌های عمده‌فروشی ایرانی مانند سایت عمدباکس(Omdbox)  ازجمله روش‌های مبادله کالا است که تصویر غالب از مفهوم خریدوفروش را بر هم زده است.

چراکه هزاران فروشگاه و مرکز خرید، و فروشنده و خریدار در این فضا وجود دارند و مبادله‌ها به‌صورت مجازی انجام می‌شوند. وبسایت های عمده‌فروشی این امکان را فراهم می‌آورند که امکان خریدوفروش و مبادله یک کسب‌وکار از کسب‌وکار دیگر فراهم شود و به شما این امکان را می‌دهد که خریداران خود را پیدا کنید، در مورد قیمت و شرایط تحویل و پرداخت مذاکره کنید و محصولات عمده خود را بفروشید.

تا پیوستن و شروع فروش شما به وبسایت های عمده‌فروشی  تنها چند کلیک فاصله وجود دارد!

برای ورود به این دنیای در حال رشد، تنها کاری که لازم است انجام دهید، تهیه و یک آگهی با شرایط فروش جذاب و ثبت آن در عمدباکس است.

سادگی و هزینه پایین، افزایش مشتریان به دلیل دسترسی بیشتر، ارزیابی راحت‌تر رقبای احتمالی، شرایط متنوع پرداخت، تنوع بالا و داشتن حق انتخاب‌های بیشتر باعث شده است که افراد زیادی خریدوفروش آنلاین کالاهای عمده را به مراجعه حضوری به فروشگاه‌ها و تولیدی‌ها ترجیح دهند و با مراجعه به سایت‌‌های خرید آنلاین کالای عمده، تصویر و اطلاعات دقیق کالای موردنظر خود را مثل جنس، مدل، رنگ و اندازه را مشاهده و خرید خود را انجام دهند.

عمدباکس(Omdbox)، برترین مرجع فروش کالای عمده

سایت و کانال تلگرامی عمدباکس بستری را فراهم کرده است تا خریداران و فروشندگان کالای عمده با صرف هزینه بسیار پایین، آگهی و تبلیغات خریدوفروش را درج کنند و بدون واسطه، در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون نیاز به رفت‌وآمدهای شهری به مبادله کالای عمده بپردازند. هرروزه افراد بیشتری از تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان به این جمع می‌پیوندند. بنابراین عمدباکس در حال تبدیل‌شدن به مرجعی کامل از بهترین تولیدکنندگان و فروشندگان محصول عمده در ایران است. درواقع، می‌توان سایت عمدباکس را به‌عنوان یک بازارچه آنلاین و در حال رشد دانست.

برای اطلاع از قیمت‌های عمده‌فروشی و رصد تحولات بازار ایران، پیشنهاد می‌کنیم  سایت عمدباکس(Omdbox) را دنبال کنید و در  کانال تلگرامی عمدباکس عضو شوید.

مخاطبان سایت عمدباکس(Omdbox) چه کسانی هستند؟

خدمات عمدباکس، تمامی فروشندگان، خریداران و تأمین‌کنندگان عمده را در برمی‌گیرد. عمدباکس، مرجع و مرکزی است که تمام قابلیت‌های یک سایت تجاری یا فروشگاهی را در اختیار شما قرار می‌دهد و  کسانی که ارائه‌دهنده خدمات یا محصول هستند به‌راحتی می‌توانند ثبت‌نام کرده و برای کالای عمده خود آگهی ثبت کنند، به‌صورت مستقیم اجناس عمده بفروشند و یا به‌صورت آنلاین برای مشتریان بالقوه خود پیام بگذارند.

دقت داشته باشید که عمدباکس، بستری برای ثبت آگهی و تبلیغات فروشندگان، توزیع‌کنندگان و خریداران کالای عمده است و این سایت متعلق به فروشنده خاصی نیست.

مزایای عضویت در عمدباکس (Omdbox) مخصوصا عمده لباس زنانه

عضویت در سایت و کانال تلگرامی عمدباکس این امکان را فراهم می‌آورد که خریداران و فروشندگان عمده بتوانند بدون واسطه و در فضایی رقابتی به مبادله بپردازند. چند مورد دیگر از مزایای استفاده از عمدباکس عبارت‌اند از:

هزینه بسیار پایین درج آگهی و ثبت فروشگاه

ثبت آگهی در عمدباکس نه‌تنها دارای هزینه پایینی است، بلکه آسان هم هست. سهولت در درج آگهی و استفاده از خدمات سایت، فرایند خریدوفروش را آسان می‌کند و فروش را هم افزایش می‌دهد.

صرفه‌جویی در هزینه و زمان

 دیگر نیازی به مسافرت و صرف هزینه و زمان زیاد نخواهید داشت و به‌سادگی می‌توانید با ثبت آگهی در عمدباکس خریدوفروش لذت بخشی را تجربه کنید.

برقراری ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان، فروشندگان و توزیع‌کنندگان

در عمدباکس خبری از واسطه نیست و امکان برقراری ارتباط مستقیم بین خریداران و فروشندگان عمده فراهم شده است.

فعالیت 24 ساعته و بدون تعطیلی

فعالیت 24 ساعته ، در 7 روز هفته و دیده شدن از طریق موتورهای جستجو به دلیل سئوی مناسب و بهینه سایت عمدباکس(Omdbox)

سئوی مناسب و مکانی برای دیده شدن برند شما

عمدباکس، کالای عمده شما را به صفحات اول موتورهای جستجو مانند گوگل می‌آورد. به‌علاوه اینکه، تنها با صرف چند دقیقه می‌توانید به فهرست بلندی از خریداران دسترسی داشته باشید و با مبادله با آن‌ها جای خودتان را در بازار باز کنید.

رصد تحولات لحظه‌ای بازار و انتخاب بهترین گزینه ممکن

با عضویت در عمدباکس می‌توانید قیمت‌های لحظه‌ای و به‌روز اجناس عمده را ببینید و محصولات عمده خود را به بهترین قیمت به عده کثیری از خریداران و فروشندگان فعال بفروشید.

حفظ سلامتی

عمدباکس به حفظ سلامت فروشندگان و خریداران محترم در روزهای همه‌گیری کرونا اهمیت می‌دهد.

سخن پایانی

بهترین راه برای افزایش فروش تولیدی و کالای عمده، فعالیت در فضای مجازی است. پیشنهاد می‌کنیم برای فروش بیشتر به جمع خریداران و فروشندگان در کانال تلگرامی عمدباکس بپیوندید و به‌راحتی در وب‌سایت و کانال تلگرامی عمدباکس(Omdbox) با درج آگهی و تبلیغات مشتریان بیشتری را به سمت خود جلب کنید.  عمدباکس بستری است برای ارتباط بهتر فروشندگان و کسانی که به دنبال تأمین کالای عمده هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت عمدباکس(Omdbox) و کانال تلگرامی عمدباکس مراجعه کنید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خریداران و فروشندگان عمده فروشی توزیع کنندگان افزایش فروش کالای عمده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۹۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر معاون وزیر راه برای خریداران مسکن

آفتاب‌‌نیوز :

هادی عباسی، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با اشاره به استقبال مردم از سامانه «خودنویس» برای انعقاد قرارداد‌های اجاره در آستانه فصل جابه‌جایی‌ها و نقل و انتقالات اظهار داشت: سامانه املاک و مستغلات با نام تجاری «خودنویس» به طور ۲۴ ساعته و تمام ایام حتی روز‌های تعطیل امکان انعقاد قرارداد‌های اجاره را دارد و تمام خدمات در این سامانه برای موجران و مستاجران رایگان است و کد رهگیری در سامانه خودنویس به طور رایگان صادر می‌شود.

وی تاکید کرد: روز یکشنبه رکورد انعقاد قرارداد اجاره در سامانه خودنویس با ۶ هزار و ۴۵۰ قرارداد شکسته شد و این تعداد قرارداد در یک روز منعقد شد. مشاوران املاک هم وارد سامانه خودنویس شده‌اند و قرارداد‌های مشاوران املاک هم در این سامانه منعقد می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: مردم این حق اختیار را دارند که در سامانه خودنویس به صورت مستقیم قرارداد مورد نظر را تنظیم کنند یا از طریق مشاوران املاک در این سامانه برای تنظیم قرارداد اقدام کنند. در صورت تنظیم قرارداد از طریق مشاوران املاک در سامانه تنها حق العمل به همرسانی دو طرف قرارداد را با نرخ رسمی و مصوب به مشاوران می‌پردازند، اما در صورت تنظیم قرارداد به صور مستقیم وجهی پرداخت نمی‌کنند و کاملا رایگان است.

عباسی از آغاز به کار نسخه اولیه انعقاد قرارداد خرید و فروش مسکن در خودنویس از خرداد ماه خبر داد و گفت: در حال فراهم کردن بستری برای انعقاد قرارداد‌های خرید و فروش مسکن در سامانه خودنویس هستیم و تیم برنامه‌ریزی در حال کار است و خردادماه نسخه اولیه خرید و فروش مسکن در سامانه خودنویس آغاز به کار می‌کند.

وی افزود: مردم می‌توانند در صورت انعقاد قرارداد خرید و فروش مسکن به صورت مستقیم هیچ پولی نمی‌پردازند و این اقدام در سامانه خودنویس کاملا رایگان است.

عباسی با اشاره به فعالیت مشاوران املاک در بازار اظهار داشت: به طور قطع مشاوران املاک از بازار مسکن حذف نمی‌شوند و هر مشاوره املاکی که خدمت بهتری ارایه دهد مردم از آن استفاه خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • هیات تجاری نروژی از ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استان زنجان بازدید کرد
  • صادرات غیرنفتی استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • هشدار به خریداران امتیاز مسکن دولتی | مراقب سلب امتیاز باشید!
  • فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا آغار شد | اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل
  • چرا خرید عمده عطر و ادکلن وارداتی به صرفه تر است؟
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • خبر معاون وزیر راه برای خریداران مسکن
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • نخبگان جوان برای افزایش قدرت رقابت محصولات تولیدی استان هرمزگان وارد میدان شوند