Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@13:43:13 GMT

نکاتی که قبل از خرید دیزل ژنراتور باید بدانید

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۹۹۶۸

نکاتی که قبل از خرید دیزل ژنراتور باید بدانید

نکات خرید دیزل ژنراتور

پیش از اقدام به خرید هر نوع دیزل ژنراتور نه تنها باید اطلاعات کامل و جامعی از انواع مختلف دیزل ژنراتورها داشته باشیم، بلکه باید درباره نحوه خرید و نکات کامل چگونگی خرید دیزل ژنراتورها نیز بدانیم تا بتوانیم خریدی مطمئن داشته باشیم و بدون اینکه فروشنده ای ما را فریب دهد بهترین کیفیت محصول مورد نظر خود را تهیه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلیدی ترین نکات خرید دیزل ژنراتور

انتخاب نوع دیزل ژنراتور

اولین قدم در خرید دیزل ژنراتور دقت در انتخاب نوع آن است. در نتیجه هنگام خرید باید کاتالوگ محصولات را از سازندگان دریافت کنید. در هنگام انتخاب نکاتی هست که باید به آنها توجه کنید :

معمولا توان عملی قابل دستیابی دیزل ژنراتورها کمتر از مقداری ست که در کاتالوگ نوشته شده است چرا که کمتر پیش می آید که دیزل ژنراتوری به طور دقیق براساس استانداردها عملکرد داشته باشد
همواره پیش از خرید احتمال توسعه را در نظر بگیرید چرا که اگر در آینده واحدهای صنعتی شما گسترش پیدا کنند و اگر دیزل ژنراتور شما توان تامین برق همه واحد ها را نداشته باشد شما مجبور که خرید دیزل ژنراتور دیگری می شوید که اینکار از نظر اقتصادی اصلا به صرفه نیست، در نتیجه بهتر است از همان ابتدا توان معقول و بزرگ تری را در نظر بگیرید.
بهتر ست بجای خرید یک دیزل ژنراتور صنعتی بزرگ دو عدد دیزل ژنراتور کوچک خریداری کنید تا درصورتی که برای  هر یک از دیزل ژنراتورها مشکل و نقصی پیش آمد دیگری بتواند در تامین برق بخش های مهم قابل استفاده باشد.

برند دیزل ژنراتور

از آنجایی که دیزل ژنراتورها از دستگاه های اساسی و مورد نیاز در صنایع مختلف به شمار می آیند شرکت های زیادی نیز در زمینه تولید این دستگاه ها به فعالیت پرداختند و درنتیجه برندهای متنوعی از دیزل ژنراتور ها در بازارهای جهانی عرضه شد. توجه کنید که به دنبال برندهایی بگردید که محصولات با کیفیتی تولید می کنند و به این نام در بازارهای جهانی معروف هستند. دیزل ژنراتور ولو از جمله برندهای نام داری در این زمینه است. این برند به تولید موتورهای دیزلی خانگی و صنعتی می پردازد.

مصرف سوخت

توجه کنید که میزان مصرف سوخت دیزل ژنراتور موردنظرتان باید کمتر از توان آن باشد، چرا که اگر بیشتر باشد باید هزینه بیشتری برای سوخت صرف کنید.

اندازه دیزل ژنراتور

باید در نظر داشته باشید که برای حمل دیزل ژنراتور های صنعتی برخلاف دیزل ژنراتور کوچک هزینه ای برای حمل و نقل پرداخت کنید زیرا به دلیل ابعادی که دارند روش دیگری که کم هزینه تر باشد برای آنها وجود ندارد.

داشتن سیستم مدیریت انرژی

دیزل ژنراتور ها در دسته دستگاه هایی با مصرف بالای انرژی قرار می گیرند. در نتیجه داشتن سیستمی که بتواند انرژی آنها را کنترل کند ضروری است. این سیستم ها قابلیت این را دارند که بتوانند دستور شروع و پایان کار را به دستگاه بدهند و در حالت کلی تر برنامه ای برای کار آن مشخص کنند به گونه ای که کمترین میزان انرژی اتلاف شود.

سخن پایانی

تیارا ژنراتور  بزرگ ترین شرکت توسعه مولدهای برق  بیش از یک دهه تجربه در زمینه تولید محصولات دیزل ژنراتور و سایر محصولات و قطعات مرتبط به آن فعالیت دارد و می تواند در کنار دادن مشاوره و راهنمایی به شما برای خرید دیزل ژنراتور مورد نظر بهترین و با کیفیت ترین محصولات دیزلی ارائه کند.

منبع: فارس

کلیدواژه: دیزل ژنراتور کیفیت اطلاعات توسعه خرید دیزل ژنراتور دیزل ژنراتورها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۹۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری تهران قصد خرید پرسپولیس را ندارد

به گزارش همشهری آنلاین، عبدالمطهر محمدخانی در صفحه توییتر خود نوشت: ‏با احترام به دو تیم محبوب پایتخت و همه هواداران فوتبال، شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد. در عین حال به وظایف خود در ورزش همگانی، حمایت از استعدادهای برتر و هم‌چنین حمایت کلان از تیم‌های باشگاهی و ملی پایبند است.

کد خبر 849047 برچسب‌ها شهردارى تهران فوتبال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • هر آنچه از سیستم VRF باید بدانید
  • تراکتور امروز به بنیان دیزل برمی‌گردد
  • ۷ نکته مهم برای تهیه بستنی ساده خانگی که باید بدانید
  • (ویدئو) طرح آتش‌بس مصر؛ توقف جنگ یا خرید زمان برای اسرائیل؟
  • ویدیو/ طرح آتش‌بس مصر؛ توقف جنگ یا خرید زمان برای اسرائیل؟
  • شهرداری تهران قصد خرید پرسپولیس را ندارد
  • کار آلگری در یوونتوس را تمام شده بدانید!
  • ۱۰ حقیقت حیرت‌انگیز درباره عنکبوت‌ها که باید بدانید
  • آموزش: نکات مهمی که قبل از خرید دستگاه‌های الکترونیکی دست دوم باید بدانید
  • (ویدیو) نانی که در ترکیه می خرید، به این شکل در نانوایی تهیه می شود