Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@04:48:53 GMT

حامد لک زیر باران با یک آمار جدید(عکس)

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۹۹۸۶

دروازه‌بان پرسپولیس همانند سال قبل در مسابقه جام حذفی سرخ‌پوشان دروازه خود را بسته نگه داشت.

به گزارش "ورزش سه"، حامد لک در حالی نخستین سال حضورش در پرسپولیس را با قهرمانی در لیگ برتر و نایب‌قهرمانی در آسیا به پایان رساند که فصل قبل تنها در یک مسابقه جام حذفی به میدان رفت که در همان بازی ۱۲۰ دقیقه‌ای توانست مقابل استقلال کلین‌شیت کند و یک پنالتی هم بگیرد، اما در نهایت از دست دادن پنالتی‌ها اجازه نداد سرخ‌پوشان به نیمه نهایی برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دروازه‌بان با تجربه پرسپولیس دیروز هم نخستین مسابقه خود در فصل جدید رقابت‌های جام حذفی را انجام داد که مثل بازی سال گذشته برابر استقلال که کلین‌شیت کرد، این بار در تقابل با تیم لیگ یکی ویستا توربین تهران دروازه خود را در یک روز نه چندان سخت بسته نگه داشت و یک خروج موفق و یک بازیابی در آمارش ثبت کرد.

 

 

اما جدا از اینکه لک در جام حذفی هم مثل لیگ برتر برای پرسپولیس به میدان رفت، او مقابل ویستا توربین بازی با پای بهتری نسبت به همیشه داشت و برخلاف اینکه در دیدارهای گذشته درصد پاس صحیح او حدود ۷۰ درصد بود، در بازی حذفی این آمار به شکل چشمگیری افزایش یافت.

 

حامد لک در این دیدار که بارش باران هم شرایط سخت‌تری برای بازیکنان به وجود آورده بود، توانست ۲۱ پاس از ۲۴ پاس بلند و کوتاه خود را به مقصد برساند و آمار ۸۸ درصد پاس صحیح را ثبت کند که عملکرد بهتری نسبت به دیگر مسابقات این فصل برای او بود.

عکس: امیرحسین خیرخواه

 

پرسپولیس تهران حامد لک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران حامد لک جام حذفی حامد لک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۹۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف بیرانوند برای دیدار با سپاهان مشخص شد

درحالی قرار است تیم‌های پرسپولیس و سپاهان فردا (چهارشنبه) از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف هم بروند که علیرضا بیرانوند در تمرین امروز سرخ‌های تهرانی مورد معاینه دقیق تیم پزشکی با دستگاه‌های مخصوص مربوط به سنجش قدرت عضله‌های دست قرار گرفت تا شانس خود را برای دریافت تایید از سوی آنها و ایستادن در دروازه پرسپولیس برای دیدار با سپاهان امتحان کند.

با این حال، دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس که قبل از آغاز تست پزشکی هم احساس درد ناشی از تحمل وزن داشت، با معاینه پزشکان از حضور در دروازه این تیم برای بازی فردا منع شد. بیرانوند به هیچ وجه آمادگی لازم را برای مهار شوت‌های سنگین و چرخش کامل مچ دست ندارد، اما اصرار به بازی کردن داشت، که منع شد.

بیرانوند در بخش‌هایی از تمرین اختصاصی دروازه‌بان‌ها نیز شرکت کرد تا تلاش دوباره‌ای برای بهبود وضعیت خود داشته باشد، اما کمترین شانس را برای ایستادن در چارچوب دروازه تیمش در بازی فردا با سپاهان دارد.

امیررضا رفیعی دروازه‌بان جوان سرخ‌ها که در چهار دیدار قبلی این تیم مسوولیت حفاظت از دروازه پرسپولیس را داشت، گزینه اصلی ایستادن در چارچوب دروازه سرخپوشان است. با این حال باید دید آیا دستیاران اوسمار می‌توانند بیرانوند را راضی به یک هفته نیمکت‌نشینی دیگر در لیگ کنند یا این بازیکن در مهم‌ترین رویداد پنج هفته آخر تیمش در لیگ برتر فصل جاری شرکت خواهد کرد.

منبع: فوتبال برتر

tags # علیرضا بیرانوند ، پرسپولیس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • آمار‌های مهم از نبرد پرسپولیس - سپاهان
  • بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد
  • سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • بیرانوند؛ سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان؟
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • گفتگو با ستاره 19 ساله خاص‌ترین تیم جام حذفی
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • الهلال توقف‌ناپذیر، 10 نفره به فینال حذفی رسید
  • تکلیف بیرانوند برای دیدار با سپاهان مشخص شد
  • آمار قابل توجه مورایس مقابل پرسپولیس