Web Analytics Made Easy - Statcounter

گالری آرتیبیشن از روز جمعه، 3 دی، میزبان سومین رویداد هنری «سی مجسمه، سی مجسمه‌ساز» خواهد بود. قدرت‌الله عاقلی، مجسمه‌ساز و کیوریتور، کیوریتور این دوره از این رویداد هنری خواهد بود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ نخستین دوره‌ی رویداد «سی مجسمه، سی مجسمه‌ساز» با کیوریتوری قدرت‌الله عاقلی در آذر سال 1395 در گالری ایران‌شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف از برگزاری این نمایشگاه مرور مجسمه‌سازی ایران از طریق نمایش آثار سی هنرمند مجسمه‌ساز از سه نسل مختلف بوده است.

گالری ایران‌شهر در آذر سال 1396 دوباره میزبان دومین دوره‌ی «سی مجسمه، سی مجسمه‌ساز» شد. در این نمایشگاه هم سی اثر از مجسمه‌سازان مختلف و از نسل‌های مختلف در معرض تماشای عموم قرار گرفت.

 در سومین دوره‌ی «سی مجسمه، سی مجسمه‌ساز» آثاری از این هنرمندان در گالری آرتیبیشن به نمایش درخواهد آمد: پرویز تناولی، چنگیز شهوق، ژازه تباتبایی، بهروز حشمت، شجاالدین شهابی، امیررضا یاراحمدی، بهروز دارش، فاطمه امدادیان، مهدی سحابی، جمشید مرادیان، کوروش گلناری، بیتا فیاضی، امیر معبد، رضا لواسانی، عباس مجیدی، کیوان پور نصیرنژاد، محمدرضا خلجی، قدرت‌الله عاقلی، عبدالناصر گیو، گلی توکلی، حمیدرضا فتوحی، کیوان بیراوند، محسن  غلامی، فرزانه حسینی، محمد مروستی، روزبه نعمتی‌شریف، اعظم حاتمی، آوا طباطبایی، مرتضی شعبانی، رضا صمندانیان.

این گروه از مجسمه سازان با آثار مفهومی و نوین خود به روایت‌هایی از اجتماع و گذشته تاریخی می‌پردازند که با الگوها و قالب‌های این سرزمین هم خوانایی دارد و با مصادیق زمان و مکان هم عرض است.

سومین رویداد «سی مجسمه، سی مجسمه‌ساز» به کیوریتوری قدرت‌الله عاقلی از روز جمعه، 3 دی، در گالری آرتیبشن آغاز و تا 13 دی ماه ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان می‌توانند هر‌ روز، از ساعت 11 تا 20 به گالری آرتیبیشن به نشانی: خیابان شریعتی، پایین‌تر از حسینیه ارشاد، نرسیده به همت، گل‌نبی (غرب)، میدان احمدی روشن (کتابی)، خیابان ساسانی‌پور، خیابان دریا (قندی)، شمار‌ه‌ی 6 مراجعه کنند.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ و هنر ایران مجسمه زمان و مکان ایران زمان و مکان فرهنگ و هنر مجسمه برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۰۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام کشورها در رویداد اقتصاد دریامحور ایران شرکت می‌کنند؟

با هماهنگی صورت گرفته از سوی مجموعه وزارت امور خارجه سفیران کشورهای مختلف از جمله برزیل، کوبا، قرقیزستان، تاجیکستان و پاکستان آمادگی خود را برای حضور در نخستین رویداد بین المللی اقتصاد دریامحور ایران در جزیره قشم اعلام کرده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش روز شنبه خبرگزاری تسنیم از قشم، هماهنگی و مذاکرات مختلفی با کشورهای دیگری نظیر روسیه، چین، هند، عمان، عراق، امارات متحده عربی، اندونزی و چندین کشور دیگر برای حضور سفرا و شرکت های فعال آنها در این رویداد صورت گرفته است.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته از سوی دبیرخانه نخستین رویداد بین المللی اقتصاد دریامحور ایران و با هماهنگی وزارت امور خارجه، بخش ویژه ای به عنوان پاویون بین‌الملل پیش‌بینی شده است که سفیران کشورهای مختلف و هیات همراه در آن مستقر خواهند شد.

با توجه به استقبال کشورهای مختلف برای حضور در این رویداد، پیش‌بینی می‌شود بخش بین‌الملل نقشی اثربخش در توسعه همکاری‌های تجاری در سطح بین‌الملل ایفا کند و شرکت‌کنندگان در این رویداد می‌توانند با هماهنگی دبیرخانه جلسات مذاکره با نمایندگان کشورهای مختلف را حول محورهای درخواستی خود برگزار نمایند.

بنا بر این گزارش، نخستین رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران با هدف بررسی فرصتها، چالش‌ها و راهکارها و بهبود وضعیت معیشت و ایجاد اشتغال، با تمرکز بر سیاست‌های کلی توسعه دریامحور با حضور دستگاه های عمومی، دولتی و غیردولتی، شرکت‌های خصوصی، شرکت‌های دانش بنیان و سفرای کشورهای مختلف جهان 25 تا 27 اردیبهشت ماه سال جاری در جزیره قشم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/7558/.

دیگر خبرها

  • کدام کشورها در رویداد اقتصاد دریامحور ایران شرکت می‌کنند؟
  • ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک
  • شیراز میزبان رویداد تخصصی بازساختی پزشکی آینده
  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • لزوم توجه جدی به بزرگسالان اتیسم / برگزاری سومین رویداد «هم‌مسیر اتیسم»
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست
  • اردبیل فردا میزبان دومین جشنواره بین‌المللی عشایر است